Award stemmen zijn geteld
favoriete fabeldier
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Offline! |
favoriete fabeldierTopic over fabeldieren die in Harry Potter voorkomen^^Wat is jouw favoriete fabeldier? Het zijn er veel om te noemen, maar ik zal ze er toch even bij zetten. -Acromantula -Alf -Aswinder -Augurei -Basilisk -Billywig -Boomtrul -Bundimun -Centaur -Chimaera -Clabbert -Crup -Delfstoffer -Demiguise -Dirikal -Doolzomp -Doxy (bijtende fee) -Draak *Antipodische Opaaloog *Chinese Zenger *Gewone Groene Huisdraak *Hebridische Zwartkop *Hongaarse Hoornstaart *Noorse Bultrug *Oekrainse IJzerbuik *Peruaanse Addertand *Roemeense Langhoorn *Zweedse Stompsnuit -Eenhoorn -Erkling -Erumpent -Fee -Feniks -Flubberwurm -Fwoeper -Graphorn -Grauwel -Griffioen -Hippocampus -Hippogrief -Horklump -Ierse Kabouter -Jarvey -Juttemus -Kabouter (tuinkabouter) -Kappa -Kelpie -Keltisch Aardmannetje -Knarl -Kommerhommel -Kontamineet -Kwistel -Lagerwalkrab -Lobbelog -Maankalf -Mantichore -Meermensen (Sirenes, in Schotland als Selkies en in Ierland als Merrows) -Mook -Murtlap -Noendoe -Nogtands -Occamy -Plimpy -Pogrebin -Porlock -Pulkerik -Quintaped (harige MacBoon) -Ramora -Re'em -Roodkopje -Runespoor -Salamander -Scheldvis -Sfinx -Smiecht -Stik-De-Moord (Sluier Des Doods) -Streeler -Tebo -Trol *De Bergtrol *De riviertrol *De woudtrol -Vliegend Paard *Abraxas *Aethoniër *Granische Grijze *Thestralis (Terzieler) -Vuurkrab -Weerwolf -Wierling -Yeti (verschrikkelijke sneeuwman) -Zeeslang bron: dreuzels.com ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik ga voor feniks. Het is een prachtig dier. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
De delfstoffer, ik vind ze zo grappig en schattig! Ook zijn ze handig om diep verborgen schatten te zoeken. ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Doe mij maar een cetaur die zien er echt vet uit en het zijn een soort paarden echt kei cool!! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
elazpaardengek 2de jaar Griffoendor Posts: 71 Offline! |
Ik vind vrijwel alle fabeldieren mooi en op hun eigen manier bijzonder. Mijn favorieten zijn toch wel de Eenhoorn, de Feniks, de Draak en de Centaur ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Jarno Klassenoudste Huffelpuf Posts: 296 Offline! |
De Hippogrief, je kan erop vliegen, en je kan er goeie vrienden mee worden, SCHEURBEK! ---------------------------------------- Voeg me toe als buddy, dan voeg ik jou toe ^^ |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
Alle soorten draken vind ik geweldig, en verder vind ik ook feniksen en hippogriefen mooi. Als eigen huisdier zou ik nog wel het liefste een draak hebben. ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
|
PaulHP Dreuzel Griffoendor Posts: 0 Offline! |
mmh lastig.. ik vind de meeste fabeldieren wel leuk.. ik maak gewoon een top 5 ![]() 1. Feniks 2. Tuinkabouter 3. Delfstoffer 4. Centauren 5. Meermensen ---------------------------------------- ![]() # |
|
|
Dreuzel Griffoendor Posts: 0 Offline! |
ik vindt de vetste vabeldieren de swinx en draken ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
1 Feniks 2 hippogrief 3 draak 4 centaur 5 sfinx ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Lily_potter Snul Ravenklauw Posts: 31 Offline! |
een pulkerik maar dan een kleine zo'n ukkepulk die ginny had. ---------------------------------------- |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
ik vind felix de feniks wel tof omdat feniksen speciale krachten hebben zoals zijn tranen en dragen van enorme lasten. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
DeMyself Dreuzel Ravenklauw Posts: 19 Offline! |
Ik ga voor de hippogrief. Ik vind het een heel mooi dier is. ---------------------------------------- ![]() Whether you come back by page or by screen, Hogwarts will always be there to welcome you home. - J.K.R. |
|
|
em-ma12 2de jaar Griffoendor Posts: 62 Offline! |
Dat moet dan echt een eenhoorn of de hippogrief worden :) gewoon omdat ik ze mooi vind. ---------------------------------------- ![]() wijsheid zonder grens is ieders liefste wens. |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3