Award stemmen zijn geteld
PINKDITCH => officieel gekozen tot naam van het beste team ^^
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Offline! |
PINKDITCH => officieel gekozen tot naam van het beste team ^^haaii :)daan en ik wilden ook graag een team oprichten. ons team heeft momenteel al 4 spelers. daan, maryke, flair en ik. we zoeken dus nog drie leden die zo leuk zijn om zich aan te melden ![]() dan kunnen we ook nog verder discussieren over de naam hier. jager: Claim Are jager: Maryke jager: AnOukiiee wachter: Flarity zoeker: man van het goede leven drijver: Turnsterretje drijver: Malinka..Xx ![]() ps: ohja, je moet wel actief zijn op de site he ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ik was t niet vergeten!! ![]() en sorry joey, maar we hadden keuze tussen paars en roze en wit en roze. en omdat paars met roze gay is en wit met roze cool is, hebben we al meteen besloten dat dat de kleuren werden ![]() bovendien is onze naam daarop gebaseerd ![]() arme jij MAAR geef toe dat t hip is ![]() EDTI: Mensen mensen! We zitte me ne crisis!! ![]() nick heeft, een MAAND nadat wij besloten hebben witte pakjes te gaan dragen met een tikje roze, voorgesteld om bij de golden wings (ofzo ) OOK witte pakjes te nemen ![]() dat mag toch niet? dat is na-apen en wij zijn origineel ![]() Edit Spyro: Denk je nou echt dat we naar jullie topic keken voor inspiratie? Wij hebben het zelf besloten hoor! We doen jullie helemaal niet na!---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Die kleuren zijn helemaal top, sorry hoor dat ik het vergeten was .Nick ons nageaapt? Noohhhh dat kan dus echt niet hea, wij zijn beter en origineler dus ook nog? Pffff hebben ze zelf geen inspiratie ofzo dan? ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
ik wil er wel bij maar het team is al vol of zoeken julie razerfespelers ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Volgens mij bedoelt ze reservespelers, maar ik ga daar niet over, dus dat laat ik de rest wel beslissen! HAHAHAHA DOEN ZE WIT MET GOUD? Men, dát is pas gay. Even serieus, dat vind ik écht gay. Gadverdamme, hoe kan je zoiets in vredesnaam verzinnen? Hahahaa, wat zielig! Maar goed, waarom zouden we het veranderen? Wit met roze is toch cooler. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
Lach mijn vriendje niet uit dat mag alleen ik doen ![]() (Thaha moest ZO lachen om jouw ge HAHAHA )Reservespelenr. weet eigenlijk niet of dat wel kan ofzo. Moet ik es nakijken. En dan ga k es met Daanje nog es bespreken. En als er nog anderen van t team zijn ofzo. Vind niet dat beslissingen van één persoon moeten komen ![]() Wit met Roze ruleeed! ![]() (correctie: WIJ rulen )---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Quote van turnsterretje: Thats for Damn Sure ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
echt wel ![]() Ik heb onze yell al verzonnen (sorry voor dit) hier komt ie:You're losers, We rock! We're cool You suck. Ik kan echt goed rijmen. Daar ben ik echt trots op. Maar we willen zeker iets met pinkditch erin... Ik ben echt vrolijk. We moeten wel meer aan ons team werken, vrinden! =)---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Whaha! ![]() You're losers, We rock! We're cool You suck Die vind ik goed! ![]() Moet Pinkditch er echt inkomen? Waarom gillen we dat er niet gewoon achter ![]() Uhu, vind ook dat we meer aan ons team moeten werken. Suggesties voor wat er op t logo moet staan? Dan ga ik me daar eens mee bezig houden :D Ik zou t bij voorkeur niet te ingewikkeld maken, maar lekker simpel houden. Dat lijkt me het mooiste. Alleszins hoe ik t in gedachten had. Witte gewaden met een roze rand ofzo (snapje?) en t logo dan ook in het roze. Maar dan mag t niet te ingewikkeld zijn dat logo, want dat zou niet mooi worden ![]() snappie? Suggesties? Iemand? ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
SUGGESTIE. Ik vind de roze rand inderdaad een goed idee. Ik kan alleen even niet beschrijven hoe ik t voor me zie... En dan als logo(ik weet niet wat de rest heeft ofzo) maar misschien gewoon een heel simpel schild, met daar dan een grote roze P in ofzo? En dat je dan op de achter kant van het gewaad in het roze je naam/achternaam hebt staan met een getal eronder? (IK WIL DAN 2 ZIJN.) Zoiets? ![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Ik ben het wel met haar eens over dat schild. Lekker simpel maar wel krachtig. En veel wit en goede rand met roze, in een vloeiende overgang is wel cool :) En de yell is ecdht goeeed ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5

Wij hebben het zelf besloten hoor! We doen jullie helemaal niet na!
.
Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3