Award stemmen zijn geteld
PINKDITCH => officieel gekozen tot naam van het beste team ^^
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Offline! |
PINKDITCH => officieel gekozen tot naam van het beste team ^^haaii :)daan en ik wilden ook graag een team oprichten. ons team heeft momenteel al 4 spelers. daan, maryke, flair en ik. we zoeken dus nog drie leden die zo leuk zijn om zich aan te melden ![]() dan kunnen we ook nog verder discussieren over de naam hier. jager: Claim Are jager: Maryke jager: AnOukiiee wachter: Flarity zoeker: man van het goede leven drijver: Turnsterretje drijver: Malinka..Xx ![]() ps: ohja, je moet wel actief zijn op de site he ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Ik vind white feathers dan weer niet zo leuk. En inderdaad die van Joey betekend niet dat we gelijk van Griffoendor zijn. En dat het niet lekker in de mond ligt maakt toch niet uit, dan verzin je een afkorting voor de yel ![]() ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
maar dat is t net, een naam moet goed in de mond liggen dat is t net daan ![]() njah, ik vind mijn naam t coolst veel makkelijker enzo. en een van onze kleuren komt erin.maar daan, doe zelf es een suggestie ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
man van het goede leven Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 653 Offline! |
hee uhm iedereen, volgens mij duurt het nog wel even voor we op een besluit komen welke naam het word. en ik had toch niks te doen dus ik ben al een klein beetje begonnen om een teamlogo te maken. ik doe het gewoon even van alle 3 de namen die we dan nu hebben en dan post ik ze wel even van de week wanneer ik klaar ben naja dat wou ik even melden---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Sorry Sterre... ik vind white feathers niet leuk... Kan er niks aan doen. Het heeft iets... wat ik dus niet leuk vindt. Maar goed, aangezien danielle en maryke hatzee totaal niet leuk vinden en dom enzo(Ohja, bedankt voor dat. Ik hou ervan als mensen mijn ideeën dom vinden...) moeten we dus maar iets anders verzinnen. Goed, nieuwe suggestie, waar Maryke 't iig wel mee eens was. "The broom whisperers" Niet volledig voor de hand liggend, maar wel een beetje ![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
heey iedereen, ik weet dat het niet mijn naam gaat worden maar ik raakte verveeld en ik wou een logo gaan maken zodat ik ook nog eens wat doe haha, dus even jullie mening wat vinden jullie van zo'n team logo?, het logo op de uniform kan natuurlijk ook nog altijd anders. ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
joey, ik vind em echt knap gemaakt hea,, maar ik vind em een beetje ingewikkeld naja, wat staat er nu iig op?---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Ik heb eigenlijk de juiste naam nog steeds niet gehoord. Er zitten zeker wel leuke, originele en creatieve ideeen tussen maar nog heb ik de juiste nog niet gelezen Sorry. + Het logo is een beetje ingewikkeld, tis niet echt duidelijk wat erop staat. Hij is wel mooi, maar simpel kan het net zijn. Simpel kan ook mooi zijn. Verder zal ik daar niets over zeggen. Ik heb eens diep nagedacht en dit zijn wat ideeen van mij, waarschijnlijk ook niet goed genoeg, maar mischien dat andere daar andere mening over hebben: - (The)Pink Flies (als in vliegen van dieren, maar ook in vliegen als in bezems..)(T.P.F) - Pink Quiditch Army (P.Q.A) - Quink (Qu = Quiditch, ink = Pink) - Pinkditch (Pink = de kleur / ditch = QuiDITCH) - Pidi (Pi = PInk / di = QuiDItch) Sorry verder weet ik het anders ook niet ![]() Btw, ik vind die Pinkditch wel erg leuk ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
jah die vind ik ook leuk flair! en die ene van the pink flies vind ik ook wel sexy ![]() alleen snap ik niet wat de andere namen betekenen kanj uitleggen voor domme meisjes zoals ik? ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Oké, ik ben fan van "pink quidditch army" die is écht heel cool! Of quink, die vond ik ook wel leuk! Pinkditch, dat vond ik ook wel redelijk, maar ditch dat is toch... begraven? of.. duiken? Of ontwijken? wacht ik zoek 't even op. Oké, het betekend greppel. Bijna... dus, dan heten we roze greppel, damn, that's funny! Haha, oké ik ben het wel eens met flair. Edit: EN PIDI WAS OOK LEUK! En ik denk trouwens dat het logo ook onze teamkleuren moet bezitten? Sorry, man! ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Ik vind pinkditch toch wel het aller leukst ![]() ![]() - Quink (Qu = Quiditch, ink = Pink) Qu = Komt van het woord Quiditch af (Het engelse woord voor zwerbal). ink = Komt van het woord Pink alleen zonder de P. - Pinkditch (Pink = de kleur / ditch = QuiDITCH) Pink = onze team kleuren Ditch = komt van het engelse woord voor zwerbal quiDITCH, alleen zonder de QUI. - Pidi (Pi = PInk / di = QuiDItch) Pi = van t woord Pink (onze team kleuren) Di = komt uit het woord Ditch, 2de gedeelte van het woord QUIDITCH het engelse woord voor zwerbal. alleen zonder QUI & TCH. Zo beter Sterre? ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAhh!! nu snap ik het ![]() woehoew *voelt zich slim* ![]() jah ik vind pinkditch wel cool, oke ja eigenlijk vind ik hem heel erg cool klinken ![]() "EN DE SNAAI WORDT GEVANGEN DOOR... JAAAA! ZE VANGEN HEM! EN DE WINNAAR VAN DE NIEUWE CUP ZIJN..... DE PINKDIIIIIIIIIIITCH!!!" jah dat klinkt wel, vinden jullie ook niet? ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Malinka..Xx Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.511 Offline! |
Ik vind pinkditch ook super. Ö =D Jaaaa; kvind hem echt super. ![]() ---------------------------------------- THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME! |
|
|
Quote van turnsterretje: Ik ben er zeer zeker mee eens, nu de rest nog, ik vind pinkditch echt leuk, origineel, en toch goed voro en zwerkbalteam, dus niet raar ofzo ![]() ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
en ondertussen zijn we alweer bijna 4 maanden verder en hebben we nog steeds geen officiele naam staan, hoewel het tegen mijn principes in gaat om iets met roze te doen aangezien mijn makkelijke aard sluit ik me dan toch maar aan bij pinkditch. dan hebben we ook eindelijk een naam staan net als de rest![]() ---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
|
parapapapapapapapapinkditch! Da's duidelijk toch? Iedereen stemde toch voor? Of heb ik ergens overheen gekeken? ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Helemaal mee eens, dus sterre veranderen die naam van het topic! Wij zijn nu officieel gedoopt tot Pinkditch! Gooooooooo Pinkditch!!! ![]() Origineel leuk en het is makkelijk uit te spreken/schreeuwen/joelen ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
zo zie. de naam verandert ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Nou das moi dan maar. Maar even tussen door hea? De kleur is wel roze, maar hoe worden de kleuren van onze outfitjes nou? roze met wit? groen? blauw? Want ik ben het even helemaal kwijt om eerlijk te zijn.. ik ben toch voor wit of licht paars.. ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
ik moet al roze aan.. ik wil dat de andere kleur wel wat mannelijker is ![]() enne ''officieel gekozen tot naam van het beste team'' dankje Sterre.. nu heeft iedereen op de site het gelezen nu moeten we die woorden nog waar gaan maken ook ach dat zal wel lukken hoop ik.---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
|
Jongen, de kleuren hadden we ook al beslist. We zouden wit met roze doen. Maar jullie zijn dat al vergeten, merk ik: : en ja... ik weet niet of wit mannelijk is. Maar dit is wel wat ze zouden doen voor zover ik weet.![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5

dat is t net daan 
veel makkelijker enzo. en een van onze kleuren komt erin.
naja dat wou ik even melden
Suuz

kanj uitleggen voor domme meisjes zoals ik? 
*voelt zich slim*