Award stemmen zijn geteld
PINKDITCH => officieel gekozen tot naam van het beste team ^^
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Offline! |
PINKDITCH => officieel gekozen tot naam van het beste team ^^haaii :)daan en ik wilden ook graag een team oprichten. ons team heeft momenteel al 4 spelers. daan, maryke, flair en ik. we zoeken dus nog drie leden die zo leuk zijn om zich aan te melden ![]() dan kunnen we ook nog verder discussieren over de naam hier. jager: Claim Are jager: Maryke jager: AnOukiiee wachter: Flarity zoeker: man van het goede leven drijver: Turnsterretje drijver: Malinka..Xx ![]() ps: ohja, je moet wel actief zijn op de site he ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Gaan we ooit nog beslissen over een naam ofzo? Of blijven we gewoon "het coole team" ook best origineel natuurlijk. Want wij zijn natuurlijk duidelijk de coolste want ik zit erin en ik ben cool omdat ik bij het coolste team hoor! ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Ik zelf ben voor Shooting Brooms, Maar het is wat jullie ook willen natuurlijk. Dus ik stem zelf op die naam. Dus als jullie zeggen wat jullie mooi vinden? Tenzij nog iemand met wat naam ideeen komt? Dan kunnen we eindelijk de naam kiezen. Ja cool team is natuurlijk ook leuk hahaha maar een echte naam zou natuurlijk ook gaaf zijn ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Cool team vind ik geen leuke naam hoor, dat slaat natuurlijk nergens op ![]() Ik ga met Flairtje mee, ook ik vind Shooting Brooms de leukste naam voor ons team. En wat voor outfit nemen we nu? roze met wit? Hihi, al vind ik roze met paars ook wel vet of roze met geel, of goud ![]() We moeten ook nog een logo! ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Haha. Ja ik vind Shooting Brooms ook het leukst hoor zusje ![]() Zelf leek mij Roze met paars erg leuk. En dan niet van dat hard paars, maar van dat zachte Maar roze met wit is ook leuk Tis maar net wat de andere vinden ![]() Logo? Hmmss....![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
NEEEEEEEEEE. Anouk wilt niet de shooting brooms, want dat is zó voor de hand liggend... Sorry Maar de pakjes moeten WIT met ROZE zijn. Dus niet ROZE met WIT. Snapje? Da's cool hihi. Roze met paars heb ik echt niks mee... sorrie. Wat was die andere ook alweer, met de "nuggets" die vond ik leuk : : nuggets zijn lekker =) Of... de "chicken wings" hihi. Sorry, ik laat m'n fantasie de vrije loop. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Roze met een zachte kleur paars vind ik inderdaad ook wel mooi staan maar roze met wit vind ik wel net iets leuker denk ik :)Ik vind de naam van de nuggets echt idioot en datzelfde geldt voor chicken wings. Heb je niet andere suggesties Anouk?---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
man van het goede leven Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 653 Offline! |
Quote van Flairity: nou toevallig schrijft er ook een jongen in voor dit team, als zoeker als het mag van jullie en voor mij liever geen roze, doe maar voor mij paars. en ik zie dat jullie er nog niet helemaal uit zijn met een naam en logo?, als jullie willen kan ik wel helpen hoor![]() ---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ANOUK! zonder jouw post te lezen had ik echt nét tzelfde in mijn hoofd om te posten! ![]() ik wilde zeggen: "ik zou voor de kleuren roze en wit gaan, maar dan wel wit met roze en geen roze met wit. en shooting brooms vind ik te voor de hand liggend " DAT wilde ik zeggen ![]() maar als we een naam vinden (liefs eentje niet zo voor de hand liggend dat was ook de reden dat we geen naam met 'flying' wilden (daan en ik he) )en ja, ik stel voor om dan wit met roze te gaan? tenzij jullie echt zeggen van "ah neee!" (maar omdat iedereen toch over roze bezig was in alle mogelijke combinaties...) en als we een naam hebben die iedereen leuk vindt dan wil ik wel met t logo beginnen (sorry man,, maar iig wilde ik em graag maken, maar als je t goed vind vraag ik wel je hulp hoogst waarschijnlijk?) en ik zet je bij t team!! ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Ik vind dat wit met roze blijft, paars is gay Goed goed, dan doen we chicken wings niet. Ik vond 'm alleen zo leuk Ah men, Sterre! WE LIJKEN WEL GETROUWD. Hihihi. Anders noemen we ons "the driving birds" hihi. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
haha noukie je vergeet: we ZIJN getrouwd (oke toch bijna )the driving birds... mjaaah, i don't know ![]() mja, ik zou iig gaan voor dat wit met roze niet omdat paars gay is, maar omdat ... jah ik vind t gewoon zo mooi! kan t niet uitleggen ik zie ons al vliegen op n bezem en dan zo die witte schone pakjes met wat roze erbij... hihi ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
En dan lekker in de modder pleuren... precies! HAHAHAHA. Sorry, volgens mij ben ik dronken geweest Ik kan me niet meer herrinneren dat ik "the driving birds" heb verzonnen. Jeetje, wat erg! Ohja, nu je het zegt. Wanneer gaan we nou trouwen, Sterre. Vindt dat we een speciale dag ervan moeten maken op hpt. ![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
haha nou noekie,, laat je ) werken en VERZIN NOU GEWOON EENS EEN LEUKE NAAM VOOR ONS ALLER UBERCOOLSTE TEAM! ![]() en trouwen... dat zien we nog wel. maar we moeten echt heeeeel veel en heeeeel goede voorbereidingen treffen he dat zien we wel op msn ^^ ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Oké, hou je vast. Anouk kreeg een briljante ingeving! Onze nieuwe naam moet worden... HATZEE. En waarom? Niemand zou snappen waarom, en dat is cool. En het is zo'n leuke uitroep. Zie je het al voor je? Je scoort: HATZEE! En dan gaat heel het publiek HATZEE roepen. Ik vind 't wel vet. Ik moet erbij vermelden dat Sterre 't ook leuk vindt. ![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Quote van AnOukiiee: dat moest je helemaal niet! foei! we zijn nog niet getrouwd en je gaat al filibusteren! ja maar ZO zijn we niet getrouwd he! ![]() hihi maar ja ik vind em ook wel grappig ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Hatzee? wat is dat nou weer? Tis wel pakkend, maar zo.. zo... hmmmms I dunno Raar! Nee,. vreemd... toch wel leuk... Hmmms dubbele gevoelens erover ![]() Maaruuh, der heeft een jongen zich in geschreven hea, word het dan nog steeds wit met roze? We kunnen ook denken aan iets van Groen, niet donker, maar lime of zachtgroen... ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
Quote van Flairity: nee hoor hij blijft roze toch? ![]() en hatzee.. dat is t em net je weet niet wat t is ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Sorry hoor, maar die naam vind ik dus totaal nergens op slaan ![]() ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Quote van maryke: marijke kom dan ook es met een leuke naam en geen voorspelbare naam hea komaan laat je hersentjes kraken ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Tuurlijk blijft 't gewoon roze, hij past zich wel aan. Ik heb laatst in een programma(Roomraider) gehoord dat mannen die roze dragen zich comfortabel voelen met hun eh... sexuele geaardheid ofzo? Anyway, Maryke verzin dan eindelijk zelf eens. Ik blijf met namen komen maar jij vindt ze allemaal stom omdat ze voor jou persé serieus moet zijn. Je zit met Sterre en mij in een team hoor. ![]() ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
man van het goede leven Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 653 Offline! |
pff haha ik word hier gedwongen om me aan te passen aan het roze kostuum nouwjah ik zit er niet mee. maar dat ik er comfortabel in voel met mijn sexuele geaardheid? dacht het niet ik heb ook al over een naam gedacht maar nog niet echt iets verzonnen. dus ik post binnenkort weer met een hopelijk goede naam---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3

roze met wit?
of roze met geel, of goud 

en datzelfde geldt voor chicken wings. Heb je niet andere suggesties Anouk?
en voor mij liever geen roze, doe maar voor mij paars. en ik zie dat jullie er nog niet helemaal uit zijn met een naam en logo?, als jullie willen kan ik wel helpen hoor

.gif)