Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Lelijkste HP Personage
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Offline! |
Lelijkste HP PersonageWelk personage van HP vind jij nou eigenlijk het aller lelijkst?![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
1 knijster 2 sneep 3 wormstaart dat waren ze lelijk niet slecht?! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
Chaja 5de jaar Griffoendor Posts: 140 Offline! |
Korzel en Kwast xp ---------------------------------------- De laatste vijand die overwonnen wordt, is de dood |
|
|
Lumos 5de jaar Griffoendor Posts: 132 Offline! |
Voldemort gevolgd door Bellatrix. There is more than meets the eye. Hun innerlijke lelijkheid is enormus! ---------------------------------------- I am a Lion.. Down in the jungle.. |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Argus Vilder! Hij is zo vies en lelijk ![]() Vooral met die puisten in de vijfde film ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
Whispertje 1ste jaar Huffelpuf Posts: 51 Offline! |
Dolleman. Hij is niet bepaald een schoonheidsprinces. Hij past wel goed bij Vilder, hij is net zo lelijk ![]() En wormstaart met die smerige haren van hem, en dat half rat uiterlijk. Virnir Vaalhaar, is ook echt mooi *Kuch* Of bellatrix. Eigenlijk zijn al die doodoeners gewoon lelijk ![]() ---------------------------------------- ![]() Every story has an end, every end has a new beginning If you fail, don't give up. Keep trying, again and again! ![]() |
|
|
Amelieee! Klassenoudste Griffoendor Posts: 291 Offline! |
Quote van Lumos: Goed gezegd! Marcel Lubbermans is misschien niet één van de mooisten, maar hij heeft een door en door goed hart en is ongelofelijk dapper! Kijk dan naar de dooddoeners en Voldemort zelf, iedereen kan wel toegeven dat er niet veel mooie dooddoeners zijn, maar buiten dat zijn ze gewoon niets dan slecht, en dat maakt ze veel lelijker. ---------------------------------------- ![]() Bekend om zijn dapperheid, Ja ridderlijkheid en durf en lef, Is wat Griffoendors onderscheidt. |
|
|
bellatrixje Schouwer Zwadderich Posts: 1.735 Offline! |
KuchvaalhaarKuch ![]() ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
Harry_potter_Freakske 3de jaar Griffoendor Posts: 80 Offline! |
De lelijkste vind ik,zijn: vilder en knijster ( maar knijster heeft ook weer iets knaps) ik denk dat dit wel de lelijkste zijn, daarom zijn ze ook aangenomen om in de films te spelen ,, het past bij hun rol. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Jarno Klassenoudste Huffelpuf Posts: 296 Offline! |
Jammerende Jenny natuurlijk! Verschrikkelijk gewoon! ![]() ---------------------------------------- Voeg me toe als buddy, dan voeg ik jou toe ^^ |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
1.Vilder ![]() 2.Dwaaloog Dolleman ![]() 3.Korzel ![]() 4.Kwast ![]() 5.Hagrid ![]() ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
|
Gijske 1ste jaar Ravenklauw Posts: 49 Offline! |
Quote van Amelieee!: Die puisten maakte hem juist knapper ![]() Nee grapje Nee Vilder is echt de lelijkste En als je naar Bellatrix kijkt is ze lelijk in de film, maar ik heb foto's van haar gezien waar vrienden van mijn broer (zijn 19 en 20 jaar oud) opgewonden van worden ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
1 voldemord him self 2 vilder 3 tom de waard van in het 3e deel. 4 vaalhaar 5 alastor 6 herman dufling 7 wormstaart 8 hork 9 korzel 10 kwast ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Eigenlijk zijn er best veel lelijk! Korzel en Kwast bijvoorbeeld. Of Peter Pippeling En vilder is ook moeders mooiste niet. Net als Hork: die is doodseng bij dat zwerkbal! Of Voldemort na zijn wedergeboorte... En Karokov (ofzoiets). Oja en Dwaaloog Dolleman is ook niet bepaald knap...En Tom de waard. En heel de familie Duffeling! ---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
Dreuzel Ravenklauw Posts: 0 Offline! |
voldemort natuurlijk ![]() ---------------------------------------- |
|
|
PaulHP Dreuzel Griffoendor Posts: 0 Offline! |
voldemort en korzel & kwast ---------------------------------------- ![]() # |
|
|
Hermelien Griffel R 3de jaar Griffoendor Posts: 94 Offline! |
Quote van Amy: Je hebt helemaal gelijk! ---------------------------------------- ![]() |
|
|
gryffindorx 5de jaar Griffoendor Posts: 154 Offline! |
Korzel en Kwast (bah die zijn gewoon zo annoying) Fred en George (ik vind die haren echt lelijk, kokosnootkoppen.) Marcel (dat valt nog wel mee, z'n tanden zijn wel lelijk en hijs beetje klungelig..) ---------------------------------------- ![]() Potterhead until the very end. |
|
Navigatie:
1 - 2

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3