Badkamer
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.428 Offline! |
BadkamerDit is de badkamer van de klassenoudste. Hier staat een groot bad, met wel tientallen kranen. Overal zweven duizenden belletjes in allerlei kleurtjes en geurtje.Ben je geen klassenoudste? Dan mag je er niet in! (Dat zegt nog niet dat het niet kan......) ---------------------------------------- Maryke & Daantje, Papa Nick Efteling Zomer Meeting ![]() Ik zoek nog deze buttons, wie helpt me? 547, 563, 581, 591, 606, 637, 639, 646, 672 |
|
Amy Perkamentus Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.297 Offline! |
Draco had zijn sleutel voor de klassenoudste badkamer aan benno gegeven die hem aan amy had toevertrouwd. Ze was naar binnen gesneaked en sloot de deur acher zich en keek verontwaardigt naar de prachtige bellen en het rook er heerlijk. Ze had een bikini onder haar gewaad en gooide haar gewaad over een handdoekenrek zodat het niet nat werd. Ze stapte het water in, heel voorzichtig, omdat ze bang was dat het water erg koud was. De warme dampen kwamen in haar gezicht en ze liet zich in het water glijden en ging er heerlijk genieten van al het sop en het heerlijke warme water. ![]() ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 4.960 Faunaat: Draak Offline! |
met haar haarspeld peuterde ze de deur zéér handig open. ( tiens, dit had ze precies nog gedaan? )ze trippelde naar het grote bad. "AMY!" schrok ze zich een hoedje. "wat doe jij hier?" vraagt ze dan zachter. "je behoort hier toch niet!" ![]() ze laat zich ook in het warme, grote bad vol sop glijden. ze laat zich genietend achterover leunen. "hmm.. zoveel meer lekker warmer dan onze bad!" zucht ze. ze neemt wat sop in haar twee handen en blaast er mooie, grote bellen mee. dan kijkt ze naar amy. weer neemt ze twee handen vol sop, en na een ondeugend lachje hangt heel amy's haar vol sop. "je zei nog steeds niet wat je hier doet" ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
'mahaaam zie je niet dat ik aan het relaxen ben, straks heb ik raar haar door dat sop!' Ze blies een berg sop sterres kant op. 'Ik mag hier niet komen, maar ik kwam binnen met de sleutel, jij hebt ingebroken...dus eigenlijk moet ik vragen waarom jij hier bent!' zei ze brutaal ![]() ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 4.960 Faunaat: Draak Offline! |
"dat wil zeggen dat jij de sleutel GESTOLEN hebt, dat is minstens even erg" zegt ze brutaal terug ![]() "en ook al héb je hem van BENNO gekregen, jij kan zoveel zeggen, en dat doe je ook, dat ze je vast en zeker niet geloven als ze je snappen " zegt ze lachend."trouwens, ik zeg gewoon dat ik jou heb zien binnensneaken, en dat ik dacht dat jij een inbreker ofzo was" ![]() zegt ze en ze blaast weer sop terug. "oh jee! wat je ook doet, kijk NIET in de spiegel" zegt ze met een veelbetekende, plagende blik op haar haar. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
'Een moeder die haar eigen kind aanziet voor inbreker..die inbreekt in een badkamer..dat maakt jou minstens zo verdacht!' 'Wat spiegel, ooh nee, wat heb je nu weer gedaan met mijn haar!!' verschrikt keek ze rond op zoek naar een spiegel. 'Oh je bent me nu echt zo veel zakgeld schuldig!; gromde ze ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
bellatrixje Schouwer Zwadderich Posts: 1.546 Offline! |
'BOE!!!' Ongemerkt is Micky achter Sterre en Amy verschenen. Met een plons die zowel Amy als Sterre nog natter maakte dan ze al waren, beland ze ook in het bad. 'Zeg eens, hoe zijn jullie hierbinnen gekomen? 'Relaxed laat ze haar hoofd achterover zakken op de rand. ---------------------------------------- 彼らは私を呼び出す狂気 ![]() |
|
|
"euh, NIET op de manier dat JIJ binnenkwam, mag ik hopen" zegt ze lachend."dat zou betekenen dat jij OF dief, OF gewelddadige inbreker bent" zegt ze lachend en ze grijnst naar amy. ze veegt wat sop uit haar haar. "prrr" zegt ze en ze schudt haar hoofd hard heen en weer. "wat veel schuim!" juicht ze en ze gaat schuim omhoog gooien. ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
'En het water is heerlijk warm.' Ze was al niet meer boos, maar stapte wel het water uit en ging eens rond snuffelen wat er allemaal voor doosjes en flesjes stonden, misschien kon ze er eentje meeglippen voor in de ravenklauw badkamer. Ze wilde een flesje pakken, maar die kleine flesjes waren opvallend zwaar. Ze rook er even aan. 'Hmm ruikt wel lkkr zeg!' ![]() ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
'Hahaha ik hou lekker voor mezelf hoeik hierbinnen ben gekomen ' zegt Micky, terwijl ook zij een flesje te pakken krijgt.'Ieuw, wat dit is weet ik niet, maar lekker is anders' zegt ze als ze aan het flesje heeft geroken. Snel draait ze de dop er weer op. 'Komen jullie hier vaker trouwens?' vraagt ze. ---------------------------------------- 彼らは私を呼び出す狂気 ![]() |
|
|
'Of we hier vaker komen, hmm misschien? jij?' Ze rook ook aan het flesje van bella 'Oh ja dat ruikt niet lekker, meer naar vieze zweet sportsokken en een vleugje scheerschuim ofzo!' Ze trok haar neus op en sprong weer het water in. Hier is het echt veel beter als in de andere badkamer, daar hebben we alleen standaard zeep en geen goude kraantjes hoor!':A ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
'Misschien' antwoord Micky op Amy's vraag. 'En ja, wat onze badkamers betreft...verschrikkelijk! Ten eerste is het er koud, omdat het onder het meer ligt. En ten tweede stinkt het er!' ze trekt haar neus op, 'nee, dan is dit in vergelijking, het paradijs ![]() 'Deze ruikt trouwens weer wel lekker' voegt ze eraan toe, en ze geeft Amy nog een flesje. ---------------------------------------- 彼らは私を呼び出す狂気 ![]() |
|
|
'dan hebben wij het nog goed, onder het meer, zie je dan ook vissen voorbij zwemmen boven je hoofd? vroeg amy nieuwsgierig terwijl ze het flesje aannam en er aan rook 'Het ruikt naar appelflapjes!' ze moest lachen 'Hmm deze neem ik mee naar boven lachte ze. Ik heb zo les, dus ik denk dat ik me maar beter terug aan kan kleden en de sleutel geef ik aan draco, benno ontloopt me nog steeds!' ![]() ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.428 Faunaat: Feniks Offline! |
Ze komt binnen gelopen en stopt de sleutel die ze stiekem nagemaakt had weer in haar broekzak. Ze kleed zich om en springt dan in het bad. Dan ziet ze Sterre, Bella en Amy. Ze grinnikt en zwemt gauw een rondje. "Hey meiden, ook stiekem gebruik aan het maken van dit bad? Ik wou dat wij dit bad ook hadden! Het is echt geweldig..." ---------------------------------------- Maryke & Daantje, Papa Nick Efteling Zomer Meeting ![]() Ik zoek nog deze buttons, wie helpt me? 547, 563, 581, 591, 606, 637, 639, 646, 672 |
|
|
'Hmm ik ga er net vandoor haha, ik heb extra vlieglessen, anders kan ik nooit op een bezem blijven zitten als jager, ik zweer het iedereen kan me anders zo van mijn bezem rammen als ik maar 1 arm heb om hem vast te houden!' Ze pakte een super zachte handdoek en sloeg die om. 'Ik ga me maar eens omkleden!' ![]() ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.428 Faunaat: Feniks Offline! |
Ze knikt. "En we willen natuurlijk niet dat je van je bezem valt hé "Ze gaat kopje onder en komt dan weer boven en kijkt dan weer naar Amy. "Veel plezier en succes... Doe hooch de groetjes "---------------------------------------- Maryke & Daantje, Papa Nick Efteling Zomer Meeting ![]() Ik zoek nog deze buttons, wie helpt me? 547, 563, 581, 591, 606, 637, 639, 646, 672 |
|
|
Maaike Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 650 Offline! |
'Hmm de griffies badkamer is wel relaxed hoor. We hebben wel minder zeep enzo maar het is er absoluut niet koud.' Ze glimlachte en liet zich ook in het water zakken. 'Maarre, hoe komen jullie hier binnen?' Ze zag dat de rest wel een beetje verbaasd keek dat zij hier was maar dat maakte haar niet uit. ---------------------------------------- ![]() Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
|
jonathanpotter 6de jaar Griffoendor Posts: 184 Offline! |
Jonathan had zijn been nog steeds in de gips, hij keek naar de meiden die lol hadden. maar hij moest een drankje in nemen maar hij spoot alles weer eruit ![]() Jonathan kon het wel uit huilen.. hij werd wittter.. ---------------------------------------- ![]() " Ik zal altijd voor jou vechten, ook al stopt jou hart, Miscchien dan nog ". Jake uiy Eclipse :) |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.355 Faunaat: Hippogrief Offline! |
hermelienfan!! is toe aan een bad en besloot dat het bad van de klassenoudsten wel een heerlijk bad was om in te ontspannen. Ze loopt de trappen op en kijkt of niemand haar achtervolgt. Ze gaat doet de deur van de badkamer open, wanneer ze op de juiste locatie is, en laat de kranen wagenwijd open staan en doet er van alles in wat er in kan en laat zich in het bad glijden en laat een zucht ontsnappen wanneer ze het warme water voelt. Ze moet moeite doen om wakker te blijven na zo'n lange dag. ---------------------------------------- ![]() Yvette,Noukje Daantje,Marijke!Janice![]() Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
guffus 1ste jaar Huffelpuf Posts: 46 Offline! |
guffus loopt met zijn onzicht baarheidsmantel naar de badkamer van de klassen oudste hahaha eindelijk tijd voor een grap guffus loopt de badkamer in en gooit een groot kist en eindendelijk kwam de kist open en veranderde in een moeras guffus rent snel weg en hoort iemand shit roepen haha lekker voor ze ---------------------------------------- ![]() |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Afstammeling van Mundungus Griffoendor Posts: 397 Offline! |
Harry liep stiekem naar de badkamer van de klassenoudste. Hij had het wachtwoord van iemand gehoord en wilde nu zelf wel een lekker bad nemen. Hij zei het wachtwoord en de deur vloog open. Zo'n groot bad heb ik nog nooit gezien. Harry draaide alle kranen open en ging lekker relekst zitten. Toen hij op de gang iets hoorden liet hij het bad leeglopen en ging hij zelf snel naar de leerlingenkamer! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Waar kan je bij de Harry Potter boeken zien hoeveelste exenplaar je heb? HELP ME PLEASE Ik zoek buton 193,203 en 277 Help!! |
|
Navigatie:
1

Maryke & Daantje, Papa Nick
Efteling Zomer Meeting 

)