Award stemmen zijn geteld
Flying Dark Side (gezocht: reserve spelers)
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Offline! |
Flying Dark Side (gezocht: reserve spelers)Welkom beste bezoekers, bij het team topic voor één van onze zwerkbalteams hier op HPT.Dit is het team de Flying Dark Side. Ons team bestaat uit: Wachter : Ursula Zoeker: Snakebite Jager: Mouse Jager: Sabine Jager: Yoh Drijver: natag0894 Drijver: Elise Hoeveel het standaard salaris is kan ik jullie nog niet vertellen. Wij zijn haastig opzoek naar Extra Reserve Spelers voor ons Team. Meld je nu aan. Reserve: Wachter: Niey Zoeker: Jager: Jager: Jager: Drijver: Esther Drijver: Dragon Nieuwe Regel Er is vanaf heden een nieuwe regel toegevoegd. Deze regel zal naar alle deelnemers aan dit team. Regel: Alle deelnemers zullen vanaf heden worden gecontroleerd op spamberichten. Zal er geconstateerd worden dat je heel veel spam berichten hebt gepost dan zal je per direct uit het team worden gezet. Dit stel ik in omdat ik ook wel eens zeker wil hebben niet iemand uit mijn team het forum onderspamt. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
Ursula Schouwer Zwadderich Posts: 2.509 Offline! |
Ik wil me wel aanmelden als Wachter. Heb ik wel ervaring mee Hoop dat het team nog beetje gaat groeien verder Ow en ivm de naam, is onze teamkledij zeker zwart? Of heb ik het nu verkeerd begrepen![]() Edit moi: Hmm, of zwart met donkerrode strepen ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Nou, hoeft niet zwart te zijn onze kledij. Kan ook een andere duistere kleur hebben of wat dan ook. Bijvoorbeeld: Donkergroen met zwarte lijnen aan de zijkant. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
snakebite 6de jaar Ravenklauw Posts: 181 Offline! |
't lijkt me een hele uitdaging om een zoeker te zijn. (nou ja een hele uitdaging x) je begrijpt me denk ik wel he xP) als je liever iemand anders hebt als zoeker dan mag je me wel inschrijven als jager. ik ben wel een sportief iemand in 't echt enzo dus ik denk wel dat 1 van bijde goed moet zijn. maar als je nu afvraagt wat ik nu kies is 't een zoeker ^^. ---------------------------------------- Ik ben dus Jelle (de naam die men ouders hebbe gekoze voor mij dankjewel x) ). Mijn hobby's: boksen,graffiti,koers en tekenen. Ik ben een lolbroek in de klas en in de werkplaats een grapjas. nu weet je wie ik ben of toch ongeveer eh x)! Amy mijn grote HPT liefde xO xP! |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Snakebite welkom in het team. Jou positie is zoeker. Wij hopen dat wij als team op je kunnen rekenen. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
snakebite 6de jaar Ravenklauw Posts: 181 Offline! |
dankjewel ^^. ik zal zeker men uiterste best doen :). ---------------------------------------- Ik ben dus Jelle (de naam die men ouders hebbe gekoze voor mij dankjewel x) ). Mijn hobby's: boksen,graffiti,koers en tekenen. Ik ben een lolbroek in de klas en in de werkplaats een grapjas. nu weet je wie ik ben of toch ongeveer eh x)! Amy mijn grote HPT liefde xO xP! |
|
|
natag0894 Dreuzel Griffoendor Posts: 13 Offline! |
Ik wil me wel aanmelden als drijver.. Lijkt me wel leuk. |happy:![]() ---------------------------------------- ![]() Als naar voor kijken je bang maakt en achter je kijken triest, kijk dan naast je want daar zal ik staan !! xx |
|
|
Welkom natag0894 in ons team als Drijver Quote van natag0894: ![]() ![]() ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
sabine Klassenoudste Griffoendor Posts: 495 Offline! |
Ik wil mij graag aanmelden als Jager! ---------------------------------------- Suus mijn lieve zusjeSandy Cohen: Wow, you've really flipped your noodle. ![]() Sorry! Veel afwezig door vakantie! |
|
|
Yoh Klassenoudste Zwadderich Posts: 304 Offline! |
Jager van dienst :D Als ik mag natuurlijk ![]() ---------------------------------------- It's gonna be a Bumpy Ride <3 |
|
|
Beiden aangenomen. Hopelijk dat wij nog vele wedstrijden zullen spelen en winnen als het online is. Enkelt nog 1 drijver hebben wij nodig om te mogen spelen. Mensen die reserve willen zijn voor posities die al in bezet zijn zijn altijd welkom. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Poison 5de jaar Ravenklauw Posts: 130 Offline! |
Hai. Ik zou misschien wel voor de overige drijver willen spelen. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Esther Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.406 Faunaat: Sfinx Offline! |
Ik ben wel geinterreseerd als drijver;) ---------------------------------------- ![]() wees niet bang om te falen. je dromen lijden je naar je hart |
|
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.110 Offline! |
Als jullie reserves zoeken, kun je mij altijd bereiken. Als dwijver zou ik ook graag willen spelen maar ik vrees dat die taak al onderverdeeld is. Mvg,, ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
Timmegie Dreuzel Zwadderich Posts: 5 Offline! |
Ik zou graag drijver willen worden, en anders reserve speler. Ik weet nog niet echt hoe je Zwerkbal Skills krijgt. Dus ik meld me hierbij aan om als Eventuele Reserve te worden. Kan iemand mij uitleggen hoe je aan skils komt?? ![]() ---------------------------------------- ___________ | | | immegie |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik zou graag bij deze Zwerkbalclub Drijver willen worden. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Het gewone team zit vol. Ook zijn er enkele reserve plaatsen vergeven. Heb je nog interesse om hier bij te spelen. Meld je dan NU aan. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
niey 1ste jaar Griffoendor Posts: 54 Offline! |
hoi ik zou graar resreve wachter wordden alvastbedank ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Ik heb je op de lijst gezet. Welkom binnen het Flying Dark Side team. ![]() ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
niey 1ste jaar Griffoendor Posts: 54 Offline! |
je had mij een uil gestuur waar in stond dat je moes wetten oe oud ik was en toen had een uil terug gestuurt dat ik op 1 september 13 wort maar daar na hedik geen ja of nee gekregen dus kan je even een uil sturen met ja of nee al vast bedank ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Niey, Wees eens niet zo ongeduldig. Ik heb ook meer aan me hoofd dan alleen dit topic te bekijken. Als je iets wil weten kan je mij een uil sturen. Maar ga alsjeblieft niet mijn topic onderposten met dingen die nergens over gaan. Als je in het team wordt toegelaten merk je het vanzelf. Daarbij ik heb je nooit een uil gestuurd waar in ik vroeg na je leeftijd. Daarbij komt, je kan ook gewoon hier op het forum lezen zonder een uil te krijgen. Dus je zal ook geen uil ontvangen over dit, tenzij ik dit nodig vind. edit Amelia: Tijn, ik heb die uil gestuurd. Dat had echter niets met jou topic te maken hoor, maar ik was gewoon benieuwd naar zijn leeftijd. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2

Flairity 
Hoop dat het team nog beetje gaat groeien verder
Ow en ivm de naam, is onze teamkledij zeker zwart? Of heb ik het nu verkeerd begrepen