Award stemmen zijn geteld
Strijders van Voldemort
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Offline! |
Strijders van Voldemortoff: het was ooit het idee van een ander lid, maar nadat er aanmeldingen voor waren, verdween hij en daardoor kwam het topic niet van de grond.Ik heropen het daarom en zet de mensen die zich al opgaven hier ook bij. on: Voldemort is herrezen (alweer) en bedacht om deze keer zijn volgelingen sterker te maken door ze meer te leren. Sluit je aan bij de dooddoeners en krijg les van niemand minder dan Heer Voldemort zelf. De Dooddoeners: (kies om een bestaande dooddoener te zijn of wordt er zelf een) - Bellatrix (krikri) - Sneep (turnsterretje) - Narcissa (Suuz) - Flairity - Lucius (bellatrixje) - Draco (Faile) ... Voldemort: Golddyna ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
'Nou, briljant' zegt Anouk spottend. 'Wat een geweldig idee zeg. Maar zou je het niet gewoon naar een dag eerder verplaatsen? Dát zou pas handig zijn. Weet je wel, voor de laatkomers enzo.' Ze kijkt even of de heer enige aandacht aan hen besteedt. Hij kijkt wel toe, maar doet niks. Ach ja, hij blijft een rampentoerist( ) ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Maaike Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 650 Offline! |
'Of je blijft gewoon voor altijd hier, dan kun je nooit meer te laat komen!' snauwde ze en ze keek haar woest aan, terwijl ze haar zelfbeheersing nog net niet verloor. ---------------------------------------- Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
|
'Maar als ik hier bleef, zou jij de hele tijd met mij opgescheept zitten' zegt Anouk poeslief. 'Of ben je ook nog wel eens op andere plaatsen' Ze schudt grinnikend haar hoofd. Het was zó leuk om Maaike op de kast te jagen. Het was niks persoonlijks, alleen gewoon zo makkelijk! ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Maaike Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 650 Offline! |
Ze begon te grinniken en zei: 'Meis, je hebt nog veel te leren...' Daarna draaide ze zich om. 'Maar goed, ik heb zojuist mijn opdracht al ontvangen, voordat jullie er waren, dus ik ga deze maar eens uitvoeren. Fijne dag nog verder!' ---------------------------------------- Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
|
'Whatever' zegt Anouk met haar ogen rollend. Ze kijkt naar Voldemort, die haar een beetje vreemd aankijkt. Ze heeft de neiging om te vragen wat er is maar ze kijkt toch maar gewoon naar beneden, nederig als ze is. Dan kijkt ze de groep rond en de taken worden verdeeld. Haar taak is: hier in het kasteel/landhuis/villa/wat-het-ook-is te blijven en uit problemen te blijven totdat er een opdracht voor haar is. Nou... dat moet te doen zijn toch? Op de gang komt ze Draco tegen. 'Hai' zegt ze tegen hem. Ze heeft niks tegen Draco, ze weet dat hij min of meer gedwongen is. Daarna komt ze Sneep tegen. Ze kijkt hem lichtelijk arrogant aan en sprint dan naar buiten. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Off: ik ben een doodoener met de naam Snake(vrouwlijk). Snake die de hele tijd in een hoekje mee had zitten luisteren liep naar voldemort toe. boog zich voor over en zei dat ze haar plicht had volbracht. 'Mooi zo,' zegt Voldemort en hij gebaarde dat Snake kon gaan. Snake ging naar haar kamer op zolder. Snake had een kamer gekregen omdat ze moest spioneren voor Voldemort en ze meestal laat kwam met nieuws. Toen ze richting boven ging, kwam ze Draco tegen. 'Hai Draco,' zegt Snake en ze blooste een beetje. Ze vond Draco aardig. Soms wou ze dat ze niet verlieft op hem was. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
stijnpotter Dreuzel Griffoendor Posts: 11 Offline! |
ikke wil graag meedoen en vaalhaar spelen je weet wel die weerwolf ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Ik ben gewoon mezelf Liza Vilijn. Dochter van Voldemort ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Ik wil wel dolochov zijn ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Ik wil Amycus Kragge wel zijn. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3

Sjoerdje
)