Award stemmen zijn geteld
Villa Malfidus [Dooddoeners gezocht!]
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Offline! |
Villa Malfidus [Dooddoeners gezocht!]Dit is de villa van de familie Malfidus.Dit speelt af in de tijd van het 7de boek. Voldermort houd zich hier schuil om de dood van zijn ergste vijand voor te bereiden. Potter zou en moet gedood worden. Het huis word mede bewoont door de Familie Malfidus maar ook door de dooddoeners van Voldemort. Hij heeft ook mensen gegijzelt in zijn kelder. Wie durft het aan? Voldemort: - Flairity Dooddoeners: - Janice - Maaike - - (Altijd plek) Slachtoffers: - Hermelienfan!! - AnOukiiee - SweetSuuzzie - KriKri - (Altijd Plek) ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
Proxima Klassenoudste Moderator Zwadderich Posts: 473 Offline! |
((Ik durf het aan! :D)) Een van de dooddoeners genaamd proxima loops door de lange gang van de villa. Zachtjes fluit hij een bekend liedje dat gebruikt werd om weerwolfen weg te jagen. Langzaam nadert hij de hal waar Voldemort staat.. Eenmaal aangekomen buigt hij voor de Heer. ''Mijn meester, de gevangene zitten opgelsoten in de kerker en ik heb nog geen nieuws over Potter'' ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Eindelijk had hermelienfan!! tijd voor zichzelf en ook zij liep door de gangen. Plotseling werd ze aangevallen en was ze het slachtoffer van een gijzeling. Ze keek verrast op toen ze zag dat het dooddoeners waren die haar meenemen. ''Wat gaan jullie met mij doen?!'' riep ze geschrokken uit, maar ze zeiden niks en namen haar mee. Ze werd bang en probeerde iets te bedenken om te ontsnappen, maar het lukte haar niet en ze werd meegenomen. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ook Anouk loopt door dezelfde gangen als Sarah.(welke gangen dat dan ook zijn want Sarah antwoord niet.) Ze komt net vanuit een klein gangetje aanlopen en ziet dat Sarah wordt gegrepen. 'Oh nee' fluistert ze zacht. Dan ziet ze opeens dat er ook twee dooddoeners achter haar zijn. Ze rent gauw terug naar waar ze vandaan komt. Misschien komt ze dan nog wel in veiligheid aan. Maar ook van het andere uiteinde ziet ze twee dooddoeners aankomen. Gefrustreerd vloekt ze. Dan stopt ze met rennen. Wat voor zin heeft dat nu nog? Maar wat zouden ze willen? Zouden ze het weten, van haar en Sarah? ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Een van de dooddoeners die Anouk tegen komt is Proxima, hij lacht hatelijk en zegt tegen zijn collega dat hij Anouk moet verlammen. Onmiddelijk heft de andere dooddoener zijn stok op en roept ''Paralitis!'' De twee dooddoeners lachen hatelijk als de rode vonk richting Anouk afgevuurd wordt! ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
*Hij zit op een grote stoel voor zich uit te kijken, onder tussen aait hij een slang die om zijn nek hangt* "Hoor je dat Nagini? Dat klinkt als vers voer.." *De slang rolt van zijn schouders en hij staat op, hij zweeft om een grote tafel heen en kijkt door de gang. Niets te zien, dan hoort hij een verdieping lager Paralitis roepen. Hij lacht even kil en gaat dan weer naar zijn stoel* ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 701 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Call me a Death Eater (6) Ik begin meteen, okay? Een witte gedaante met zwart, sluik haar kwam binnengerend. 'Sorry, Heer! Ik had ehm... Een probleempje. Maar alles is opgelost. Gelukkig...' En ze boog voor de Heer Van Het Duister. 'Ik hoop dat ik niet te laat ben, Heer. Ik wil graag meewerken aan het plan om dat Potterjoch gevangen te nemen.' De dooddoenner genaamd Janice (oh.. wat klinkt dat niet dooddoenerig )had een kille, maar tegelijkertijd zoetklinkende stem. Bijna hypnotiserend. Toen hoorde ze wat gestommel beneden, en wat gelach. Andere dooddoenners! dacht ze meteen. En ze rende weer naar beneden. ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
off: Flairity, niet met sterretjes posten ![]() on: ze merkte dat ze stevig vastgehouden werd en omdat ze een doek voor haar mond had, kon ze geen geluid meer produceren, ze kon het wel, maar ze zouden haar toch niet kunnen horen. Ze probeerde weer te gillen, maar toen hoorde ze iemand haar naam roepen. De dooddoeners leken het niet gehoord te hebben, maar ze keek of ze iemand kon zien, maar zag niemand. Weer hoorde ze iemand haar naam roepen, gevolgd door een kreet die ze heel goed kende... Het was Anouk! ''Hanoeeek!'' mompelde ze, maar door de doeken voor haar mond kon ze niet duidelijk zeggen wat ze wilde. En daarbij zou ze haar toch niet kunnen horen, omdat ze niet hard genoeg kon roepen. Zou alles wel goed gaan met haar? Maar voor ze nog antwoord kon geven, zag ze dat ook zei was opgepakt door een van de dooddoeners. ''Haaanoeeeek!Aat et?'' vroeg ze. maar ze hoorde haar geen antwoord geven, terwijl ze er zeker van was dat ze duidelijk te horen was. ''Hanoeek!'' probeerde ze nogmaals, maar ze werd op haar kop geslagen door een van de doodoeners die vond dat ze stil moest zijn. Waarom gaf Anouk geen antwoord? Zou alles goed gaan met haar? ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Gauw ontweek ze de vloek. Al zat ze in de val, ze hoefde niet verlamd te worden! Wat dachten die dooddoeners wel niet? Ze keek naar degene die de spreuk afvuurde en zuchtte geërgerd. 'Waarom moet jij altijd mij hebben?' vroeg ze aan Proxima. Wat had ze hem misdaan dat hij ALTIJD erbij was wanneer zij in de val zat? De twee dooddoeners die van achter kwamen grepen haar armen vast. Proxima lachtte hatelijk en Anouk wierp hem een woedende blik toe. 'Ja lach maar' snauwde ze. 'Wacht maar tot Harry Vo-' Een klap op haar achterhoofd liet deze zin onafgemaakt. Het werd zwart voor haar ogen en het laatste wat ze voelde was dat ze opgetilt werd. Ze hoorde vaag haar naam, maar wie was het? Waar kwam het vandaan? Ze probeerde haar hoofd op te tillen maar dat ging niet geweldig. Ze kreunde zachtjes. Toen voelde ze opeens twee armen die haar vasthielden. 'Hé, zet me neer!' schreeuwde ze woedend. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Proxima smijt Anouk op de grond en houdt zijn voet op het buik gedrukt zodat ze niet kan opstaan. Dan vraagt hij de andere dooddoener om de Meester te halen. De dooddoener haast zich weg en vindt zijn meester in een verlaten kamer.. Na een diepe buiging en het gebruikelijke geslijnm vraagt de dooddoener. ''Heer.. uw diennaar, Proxima wacht op u in de hal. Het schijnt dat hij iemand gevangen heeft genomen, samen met mij natuurlijk.. Of u kunt komen en beslissen wat er met de dreuzeltelg moet gebeuren.'' Hij gebaart naar de grote hal een stukje verderop waar proxima staat te wachten. ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
Freestylehonor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 550 Offline! |
Freestylehonor liep rustig door de gangen heen ze dacht even lekker naar de tuin te gaan om even buiten te zitten lekker even wat frisse lucht ruimte om na te denken terwijl ze met die gedachten door de gang hoorde ze ineens iets ze draaide zich om maar zag niets dus ze liep rustig door met de gedachte dat ze misschien elk moment besprongen kon worden ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
'Auw' kreunde Anouk zacht. Oké, die had ze kunnen zien aankomen... Proxima's voet drukte haar tegen de grond aan. Waren zijn voeten nou zo sterk of was hij nou gewoon zo zwaar? Ze keek omhoog en zag Sarah een meter of twee van haar af vastgehouden worden, met een doek voor haar mond. Geërgerd dat Sarah wel mocht staan en Anouk niet duwde ze Proxima's voet van haar af. Ze krabbelde overeind en klopte het stof van haar kleren af. Ze bleef wel gewoon staan, door de enorme hoofdpijn die kwam opzetten. Proxima draaide woedend haar armen achter haar rug met een kreet van pijn van Anouk. Oké, dat vond hij dus niet zo leuk. Maar ja, zij mocht tenminste nu ook staan, en daar ging het om! Al deed haar arm nu toch best wel pijn. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Grinnikend slaat Proxima zijn armen om Anouk's arm heen.. met een lage gemene stem fluistert hij. ''Je gaat nergens heen, totdat heer Voldemort besloten heeft wat we met je gaan doen.. Ik heb gehoord dat Vaalhaar nog kinderen zoekt om mee te spelen'' ((vat dat niet verkeerd op)). Hij prikt zijn toverstaf in Anouk's rug and richt zijn aandacht dan op Sarah. ''En dan blijf jij over voor Nagini'' grijnst hij. ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
Ze kijkt toe hoe Anouk en Proxima er wild aan toe gaan (op een andere manier ). Ze wil loskomen, maar dat lukte niet!Ze wist niet wat er toen gebeurde, maar wat ze wel wist was dat ze naar een hele andere plek werd meegenomen en ergens in een soort kelder met Anouk was gedumpt, waar Anouk en Proxima nu ruzie aan het maken waren. ''Laat me gaan!'' probeerde ze, maar de doek was nog steeds om haar mond gebonden. Toen ze de naam Voldemort hoorde, kreeg ze rillingen over haar hele lichaam en al helemaal toen zij hoorde dat ze voer was voor die slang.. Nagini! ''Neee!!!!!!'' riep ze uit. ''Laat me gaan, alsjeblieft?'' probeerde ze, maar veel meer kwam er niet uit. De tranen stroomden over haar wangen, wat had ze gedaan waardoor ze hier terecht kwam? ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Ze krijgt een rilling over haar lichaam als Proxima in haar oor fluistert. Zo is-ie best eng. 'Ik mag niet met weerwolven spelen van mijn moeder' zegt Anouk. 'En jullie blijven met je fikken van Sarah af ja!' Ze voelt Proxima's staf in haar rug, maar ze besteed er geen aandacht aan. Ze hoort vaag gemurmel van Sarah en ziet dat ze huilt. Ze wilde iets doen, zonder Sarah en haar voor schut te zetten. Maar wat? Ze probeert zich los te wringen om de dooddoeners die Sarah vasthielden te slaan, maar ze had niet erg veel succes. Proxima was sterker dan hij eruit zag. Ze kijkt naar Sarah en Sarah kijkt naar haar. 'Kom op' vormen Anouk's lippen. Ze probeert zich weer los te wringen, maar nog steeds zonder resultaat. Ze zucht gefrustreerd. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Met een schuddend hoofd duwt Proxima de arme Anoukie op de grond. Hij zucht en grijnst naar de andere dooddoener die Sarah vasthoudt. ''Let jij op deze twee, ik ga Heer Voldemort zelf halen'' Hij haast zich weg, op zoek naar de meester. ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Hij kijkt kil naar Janice en kijkt haar aan. "Is dat zo? Nou, zoek jij maar eens even uit dan waneer dat potterjong vertrekt naar het nest... we moeten hem onder weg onderscheppen.." hij mompelde in zichzelf en keerde zich weg van Janice. Hij streek met een lange bleke vinger over Nagini. Als hij Proxima hoort draait hij zich weer om. Hij kijkt Proxima aan. "Zorg ervoor dat de gevangenen niet ontsnappen, mischien weten ze wat over Potter. En ik wil dat je daarna meteen vertrekt naar het ministerie.. wormstaart let wel op die modderbloedjes en bloedverraders.. ik wil weten waneer de minister zo min mogelijk beschermd is.. Nagini lust wel een hapje minister denk ik.." Hij draait zich weer om en gat richting het raam daar blijft hij staan en kijkt hij kil naar buiten. ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
Prox maakt een diepe buiging voor de meester en haast zich terug naar de gevangene. Hij beveelt de andere dooddoener om de twee gevangene (sarah en anouk) niet uit het oog de verliezen.. en als ze ontsnappen mag hij de cruciatus vloek gebruiken.. Na dit gedaan te hebben rent Prox snel weg en verdwijnselt even later naar het Ministerie van magie, om daar de minister te schaduwen. ---------------------------------------- ![]() If you dare to defy me, you /will/ regret it. |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Off: ik wil graag slachtoffer zijn als je het zo wilt noemen ![]() Suuz wist niet waar ze was beland. Ze had geprobeerd te verdwijnselen en te verschijnselen. Maar ze was op een donkere grond vol mos en dennennaalden terecht gekomen. Ze moest toch maar een beetje beter haar best doen om op de juiste plaats te komen. Ze spuugde wat gras uit en viste wat takjes uit haar haar. Wat een nare plek om te belanden, en dan ook nog in zo'n tijd dat Jeweetwel bezig was. Ze hoorde gegil binnen en schrok op. Met haar toverstaf in de aanslag liep ze langzaam op het huis af. Ze probeerde zich zo onopvallend mogelijk te maken en gluurde zo goed als het goed door de stoffige ramen heen in de hoop een glimp op te vangen van iets of iemand. ---------------------------------------- He smiles when shes not looking She daydreams when hes not there It wont be long til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
Geërgerd zit ze op de grond. Nou doet-ie het alweer! Ze kijkt om zich heen als ze voetstappen hoort, maar ze ziet niemand. De dd's hadden niks gehoord. Dan probeert ze zo onopvallend mogelijk naar Sarah te schuiven. Één van de dooddoeners kijkt haar richting op en Anouk zit meteen stil. Hij kijkt weer de andere kant op en Anouk schuift weer wat verder. De dooddoener kijkt weer haar kant op en Anouk lacht schijnheilig. Hopend dat hij de andere kant weer op kijkt kijkt ze opzij. Vanuit haar ogen ziet ze zijn hoofd de andere kant op draaien en met een laatste schuif zit ze naast Sarah. 'Hai' zegt ze droog. ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 701 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Janice spitste haar oren. Hoorde ze nu takjes kraken? Buiten? Ze keek door het raam en zag daar een meisje staan die haar ogen meteen groot opzetten en wegdook. 'Er is er buiten nog een!' rip Janice. 'Het lijkt wel een verdomde invasie, man!' En ze verdwijnselde naar buiten. Daar trof Janice het meisje aan. 'PARALITIS!' riep ze, en de indringer viel neer. Janice sleepte haar mee naar binnen. 'We moeten beter opletten... Teveel slachtoffers gaat opvallen weten jullie...' Toen liep ze naar Anoek en Sarah toen. 'Silencio...' Ze wierp ze een vuile blik toe en ging weer terug naar de Heer om het nieuws te vertellen. 'Heer.. Er zijn erg veel indringers! Er is net weer 1 meisje binnengekomen. Ik denk dat het gaat opvallen naarmate er meer vermisde mensen komen. Ik kan er natuurlijk naast zitten, maar.. Toch denk ik het Heer! Vergeef me alstublieft als ik ernaast zit...' En ze boog, wachtend op Zijn antwoord. ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3

)

). Ze wil loskomen, maar dat lukte niet!