Award stemmen zijn geteld
Villa Malfidus [Dooddoeners gezocht!]
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Offline! |
Villa Malfidus [Dooddoeners gezocht!]Dit is de villa van de familie Malfidus.Dit speelt af in de tijd van het 7de boek. Voldermort houd zich hier schuil om de dood van zijn ergste vijand voor te bereiden. Potter zou en moet gedood worden. Het huis word mede bewoont door de Familie Malfidus maar ook door de dooddoeners van Voldemort. Hij heeft ook mensen gegijzelt in zijn kelder. Wie durft het aan? Voldemort: - Flairity Dooddoeners: - Janice - Maaike - - (Altijd plek) Slachtoffers: - Hermelienfan!! - AnOukiiee - SweetSuuzzie - KriKri - (Altijd Plek) ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
'Oh shit, rennen!' roept ze tegen de rest. 'Ze hebben ons gehoord!' Wederom lopen ze naar het hek om er weer op te klimmen. Ze geeft Sarah, Suuz en Krikri een voetje en begint dan zelf ook te klimmen. 'Kom op! Sneller' roept ze. Zo snel als ze kan klimt ze er overheen. Ze zit nu de top en ziet spijlen met zeer scherpe punten eraan. 'Kijk uit.' zegt ze tegen de rest. Ze klimt nog verder omhoog en gaat voorzichtig met één been eroverheen. Maar ze verliest haar evenwicht en valt naar achteren, ze snijdt haar been aan de spijlen en knalt dan opnieuw op de grond. 'Ben oké' roept ze, niet heel erg overtuigend, naar boven. 'Schiet op!' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Daar staan Sanne: 'En waar dachten we heen te gaan?' zegt Sanne 'Zeg maar niks..Serpensortia! Maak ze af!' zegt ze in sisselspraak. De slang gaat op de anderen af. 'Serpensortia!' zegt Sanne weer en een tweede slag kom uit de toverstok. 'Maak ze af!' zegt Sanne weer. 'Sanne, we moeten versterking hebben.' zegt de eerste slang. Sanne herhaalt nog een paar de spruik. Gauw zijn er tientallen slangen die de Slachtoffers insluiten. 'Maak ze af!' zegt Sanne tegen de laatse slang, Maar al gauw Merkt Sanne dat een van haar slangen blauw aan loopt en valt dood neer. de slang had de Rachitis. Dat tot dood leid. gelukig kregen de anderen slangen er geen last van. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Dan komt ineens Jasper binnengelopen en ziet dat ze worden aangevallen door Nagini, hij doet wat hij kan, de slang vliegt de lucht in en blijft hangen in de kroonluchter. Dan geeft hij een zwiepje met zijn toverstok en valt de kroonluchter naar beneden. ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Chocoladesnoepje 2de jaar Griffoendor Posts: 78 Offline! |
Chocoladesnoepje kwam binnen. Hij boog voor de heer en fluisterde, ik heb de Shouwers die Shobbejak beschermen allemaal onder een krachtige Imperiovloek gezet, zoals u wou. Volgens mij is het nu de tijd om aan te vallen, maar dat blijft natuurlijk u keuze heer. ---------------------------------------- Be full with respect for Lijpo .. I mean Loena |
|
|
AnOukiiee Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.330 Faunaat: Hippogrief Offline! |
'Wil je ons dood hebben?' vraagt Anouk aan Sanne. 'Dan heeft jullie heer niet meer zoveel aan ons hoor' Dan verschijnt Jasper en hij laat een kroonluchter op de slangen vallen(wtf... we staan buiten ) 'Bedankt' zegt ze opgelucht tegen Jasper. 'Nu moeten we hier zien weg te komen, en wel nu! Iemand een idee?' Het blijft stil. 'Fijn, ik dus ook niet.' ---------------------------------------- ![]() Sterre ![]() Poetsjie |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Off: Ja dat vond ik nou ook al raar... (Ik ben dooddoener, maar het staat er nog niet?!) On: De slangen die over waren vluchten weg. Dwazen denk Sanne in zich zelf. Sanne richt op Anouk en roept 'Imperio!' maar anouk wist op het zelfde moment een anti-vloek (Welke bedenk zelf maar.) uit te spreken en hun spreuken raakte elkaar. De heer sprak in Sanne's hoofd dat ze snel de Imperius-vloek goed op hun moest richten. 'Zo als U wilt Heer,' denkt Sanne. Haar spreuk werd krachtiger en die van Anouk ook. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
heer-voldemort 3de jaar Zwadderich Posts: 90 Offline! |
ik wil wel een dooddoener zijn. lijkt me wel grappig. dus schrijf me er maar bij! heel veel groeten van heer-voldemort (markie!) ---------------------------------------- |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
off: Ik doe mee Dooddoener natuurlijk, want Liza Vilijn is de dochter van Voldemort ![]() Liza Vilijn hoorde vanaf buiten allemaal rumoer en ging erheen. Ze zag Sanne in gevecht met Anouk en had een grijns op haar gezicht. "Hulp nodig?" en richte haar toverstok op Jasper "Crusio" zei ze meteen op hem. ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
isabella is een nieuwe dooddoenerdie nog niet is af gestudeerdt maar heeft het schoolhoofd in haar eerstjaar nok oud getoverd en heeft al een paar duizend mensen vermoord en is heel erg sterk heeft ook een tegenspreuk tegen avada kadavra uit gevonden dat super expeliarmus heet het was vakantie ze had al een paar reuzen gedood en ook al een hoorngaanse hoorstaart met maar een spreuk vermoord de heer van het duister kon haar goed gebruiken ze kende heel veel spreuken maar had nog nooit voor voldemort gewerkt ze was altijd solo geweest ze melde zich aan en ze was nu een dooddoener ze zag harry potter door het raam en dacht dat is een eidje ze rende naar buiten ze wachte tot harry voorbij kwam kwam te voorschijn en schreuwde paralitus harry potter was verlamd ze gebruikte een spreuk om harry mee te nemen harry kwam weer bij isabella pakte hem ztevig vast en ging op zoek naar de heer van het duister en vond hem in een klein verlaten kamertje ze makte met moeite een buiging omdat ze harry potter vast had en zij heer van het duister ik heb harry potter gevangen wat moet ik met hem doen? Edit Mouse: Gelieve meer leestekens te gebruiken bij het posten. ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3

)