Award stemmen zijn geteld
Wat vind jij van de buttons?
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Offline! |
Wat vind jij van de buttons?Er is een nieuw systeem en daardoor een nieuwe poll.Vertel hier wat je nou eigenlijk van de buttons vind en wat je dus in de poll hebt gekozen! Ik heb gekozen voor onwijs gaaf. Het is super dat er weer een nieuw ding is op de site en ik kan nu echt wat doen met mijn galjoenen. De buttons zijn mooi, en ik wil ook graag uniekes krijgen!!! ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
Rahvin 6de jaar Ravenklauw Posts: 206 Offline! |
ik heb ook voor onwijs gaaf gekozen, na een paar kleine schoonheidsfoutjes werkt het nu helemaal prima :D de buttons zijn mooi gemaakt de verhaaltjes zien er daarnaast ook goed uit aleen jammer dat ik niet zo heel veel galjoenen heb, waardoor ik er niet al te veel kan kopen. vind het ook zeer fijn dat je ze kan krijgen bij het winnen van aantal duels:D en posten hierdoor is het niet een al te groot probleem dat ik nog niet over zoveel galjoenen beschik ---------------------------------------- ![]() Faile![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Een erg leuk idee en ook wel origineel . Volgens mij trekt het nu ook veel leden aan, zoals ik de laatste tijd zie, zijn er veel meer leden online![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Ik moet zeggen dat ik nog steeds geen button heb, maar dat maakt niet zoveel uit. Zo te merken is voor velen een tweede jeugd aangebroken door de buttons te sparen. Ik zie wel, tot dusver kan ik er nog niet veel van zeggen. Maar voor degenen die zich er wel mee bezig houden zal het ongetwijfeld heel leuk zijn. ---------------------------------------- |
|
|
Ursula Schouwer Zwadderich Posts: 2.509 Offline! |
Hehe ik vind ze wel geinig.. helemaal omdat je niet precies weet waar ze weg kunnen komen. Het lijkt me wel wat als je ooit dubbele enzo kunt ruilen.. Maarja, dat is waarschijnlijk ook een aardig groot project En ach, het is niet zo dat ik mn uiterste best doe om er zoveel mogelijk te krijgen, maar het is wel leuk om gewoon te doen als je tijd over hebt enzo Jah vond het een goed idee om buttonsysteem in te voeren ^^---------------------------------------- |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
@ ursula: dat wilde ik ook net zeggen van dat ruil-dingens maar ik vind ze ook leuk :) ik heb niet onwijs gaaf aangeduid, omdat ik dat een beetje te *ikweetnietwatikbedoel* vind maar ik vind ze wel heel leuk. alleen heb ik steeds maar dubbele en win ik nooit met duelleren dus dat is niet zo leuk ![]() en verder moet ik nog wel uitpluizen hoe ik buiten het winkelsysteem en duelleren - wat ik toch nooit win - buttons kan verdienen ![]() t lijkt me echt vet als je ze allemaal kan hebben ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Sjoerd en Kaatje zijn nog druk aan het scripten, dus wacht op alle verassingen Wie weet zitten er wel dingen bij die jullie wilden.---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
je mag ons niet zo nieuwsgierig maken faile ![]() hier is een meisje veel te ongeduldig ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Golddyna Schouwer Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 2.203 Offline! |
Er komen nog wel leuke dingen in het button systeem. Wees geduldig en dan wordt je rijkelijk beloond met een super leuk systeem. Duelleren, posten, artikelen kopen.... er missen er nog wel een aantal hoor! ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
David Snul Huffelpuf Posts: 26 Offline! |
Vind dit wel een tof systeem. Ik begrijp het nog niet al te goed maar dat komt wel. Is er weer een uitaging voor deze site.. ![]() ---------------------------------------- |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Jeeeej ik heb eindelijk men eerste unieke!!! Ik ga het steeds toffer vinden!!! Hopelijk haal ik Kaatje nog eens in ![]() ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Whahahaha, is dat het doel ? ![]() Wist ik niet, dus euh ... ik moet je dichterbij laten komen en er dan weer voluit tegenaan gaan ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Jaa dan krijg ik nog een beetje goede moed ![]() Want hier ben ik al wel ietsjes beter in dan in duelleren. IK BEN NAMELIJK EEN DUELLEERKNEUS!!!! Maar goed daar ging het niet om... ![]() Ik haal je echt nog wel een keer in hoor! ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik weet eigenlijk niet meer zo goed waar ik op gestemd heb, onwijs gaaf of leuk ![]() Nja, maakt ook niet uit ![]() Ik vind de buttons iig heel erg leuk! Ik vind het ook super dat de buttonmarkt online is, nu kun je mooi van je dubbeltjes afkomen ![]() Ik hoef nog maar 4 unieke ![]() ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Nu de markt online is vind ik het nog toffer!!! Ik ben er al bijna om ze allemaal te hebben ![]() ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ja inderdaad:D Door die markt kan je tenminste unieke krijgen en het is echt tof gemaakt![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Sinds vandaag kan je dankzij Sjoerdje nu ook zien welke buttons je zelf op de markt zette. ![]() En niet alleen dat, ook waar je een bod op deed is nu duidelijk zichtbaar ![]() Je zal dan namelijk voor de button een speciaal sterretje zien staan. Zo weet je gelijk wat je in de gaten moet houden en hoef je niet heel het rijtje af te gaan! ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
is het mischien een idee omdat er van bepaalde personen een meerde kaart is in verschillende catogorieen, dat er als je op de advertentie klikt dat er daar staat of je de kaart al in bezit hebt of niet, dat scheelt soms een heel gedoe en nazoeken ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
Rahvin 6de jaar Ravenklauw Posts: 206 Offline! |
dat is er al als je op de button klikt bij het kopen dan kan je zien of je hem hebt en hoeveel je er al van hebt. Bij het verkopen is ook te zien hoevaak je hem hebt ;) ---------------------------------------- ![]() Faile![]() |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Oooh! Ik zie het nu. Erg bedankt. Ja dit vind ik echt een hele goede handige functie. Ik was het al zat om steeds heen en weer te moeten switchen en overal te zoeken of ik de kaart al had of niet ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
Oeps, sorry Flair, misschien hadden we duidelijkere info moeten geven ![]() Die functie was er namelijk al vanaf het begin en we gingen ervan uit dat iedereen toch zo nieuwsgierig is dat ze overal waar mogelijk op klikken ... niet dus! ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3

Faile
. Volgens mij trekt het nu ook veel leden aan, zoals ik de laatste tijd zie, zijn er veel meer leden online

En ach, het is niet zo dat ik mn uiterste best doe om er zoveel mogelijk te krijgen, maar het is wel leuk om gewoon te doen als je tijd over hebt enzo
van dat ruil-dingens
maar ik vind ze wel heel leuk. alleen heb ik steeds maar dubbele 

Wie weet zitten er wel dingen bij die jullie wilden.

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3