Award stemmen zijn geteld
Je favoriet onderdeel van de site op dit moment
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Offline! |
Je favoriet onderdeel van de site op dit momentZoals jullie allemaal wel kunnen zien, staat er weer een nieuwe poll.In dit topic heb je de mogelijkheid om even een woordje uitleg te geven over je keuze. Zeker als je ander hebt aangeduid, zouden we het handig vinden als je hier even vermeld wat juist. ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb gekozen voor de ochtendprofeet, want als ochtendprofeetredactrice is het echt heel leuk om daar aan mee te werken en ik ben volgens mij niet de enige die dat vindt ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Ik heb gekozen voor Forum, want daar spreek je het meeste met mensen op de site. Met andere woorden je deelt gedachtes uit over dezelfde onderwerpen. De ene heeft andere ervaringen dan de ander. En ik vind het Forum gezellig omdat je er nieuwe mensen leert kennen en toch met de oude nog kunt blijven praten. Daarom: Forum For President ![]() ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb ook voor het forum gekozen, omdat je daar het meeste contact hebt met andere leden. Verder is er altijd wel wat te beleven en het is er gezellig. :D ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Omdat de poll even verdwijnt, waarom ... dat zien jullie zo dadelijk wel ![]() Wat is momenteel uw favoriet onderdeel van de site? Forum (62% 29) Chatbox (2% 1) Duelleren (13% 6) Ochtendprofeet (21% 10) ander (2% 1) edit: het eindresultaat van deze poll is geworden: Wat is momenteel uw favoriet onderdeel van de site? Forum (55% 29) Chatbox (4% 2) Duelleren (19% 10) Ochtendprofeet (21% 11) ander (2% 1) ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Jarno Klassenoudste Huffelpuf Posts: 296 Offline! |
Het forum! Gezllig praten!! ---------------------------------------- Voeg me toe als buddy, dan voeg ik jou toe ^^ |
|
|
Shahiem Dreuzel Huffelpuf Posts: 12 Offline! |
Lessen . Daar kan je temminste nog galjoenen mee verdienen Edit Mouse: Lessen? Niemand kan lessen nog zien. Dus dit is een fout antwoord. edit krikri: Erhm, hij heeft ze wel gezien omdat hij solliciteerde als leraar. Alle mogelijke leraren of al aangenomen leraren hebben dat onderdeel (of althans, het stuk dat al af is) mogen zien om een idee te hebben wat er van hun verwacht wordt als lessenschrijver. @Bertus: ook met posten op het forum ontvang je galjoenen, dus je argumenten kloppen niet helemaal ![]() ---------------------------------------- Hey :) |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
ja toch wel het forum, daar is het leukste, en het meest actieve. je hebt daar met meeste contact met de leden en dat kan op vele manieren. Ik ben toch ook wel een beetje verslaafd aan de buttons sparen, vind het echt heel leuk om te doen en ben al goed op weg ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
MeanxGirl 1ste jaar Ravenklauw Posts: 42 Offline! |
Ik kies voor forum. Je hebt daar het meeste contact met de mensen op de site en je kunt lekker discuseren. Maar ik denk dat als het lessensysteem online komt, ik daar ook heel vaak te vinden ben. ---------------------------------------- ![]() - You ever want something so bad that you just can't have. |
|
|
Lynn Schoolhoofd Griffoendor Posts: 1.043 Offline! |
Het forum. Op andere onderdelen als duelleren en lessen ga je je toch wel vervelen als je niets anders meer doet. Op het forum valt altijd sel iets te beleven. Steeds zijn er nieuwe berichten. Ik wil ook nog even kwijt dat de buttons ook erg leuk zijn. Het is echt leuk om ze te verzamelen. Over zwerkbal kan ik eigenlijk nog niet veel zeggen. Ik wil eerst het systeem gezien hebben, voor ik oordeel. Maar het lijkt me zeker leuk <3 ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Wabba Snul Huffelpuf Posts: 37 Offline! |
ik vindt de lessen het beste tot nu toe. veel punten en geld krijgen in een keer. ![]() ---------------------------------------- edit krikri: het plaatsen van plaatjes van andere sites is niet toegelaten. Wil je een plaatje, stuur er dan eentje van toegestane afmetingen naar het juiste adres! |
|
|
Suus Klassenoudste Ravenklauw Posts: 282 Offline! |
Het forum vind ik het leukste gedeelte. Vooral de spelletjes en offtopic vind ik leuk Eerst ook Tovernaars wereld.. maar dat is nu weer een stuk minder geworden. ---------------------------------------- ![]() I shot for the sky I'm stuck on the ground So why do I try, I know I'm gonna fall down I thought I could fly, so why did I drown? Never know why it's coming down, down, down |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Duelleren, omdat ik dt gewoon het leukst vind om te doen ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Mijn favoriete ding is lessen want daar leer je vanalles bij en als je leraar bent dan kun je die lessen zelf schrijven!!! Dus mijn stem gaat naar lessen. ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Danika 5de jaar Ravenklauw Posts: 150 Offline! |
ik kies voor de lessen deze zijn leuk om te maken, hebben een goed niveau en laten goed zien wat voor site dit is ![]() ---------------------------------------- ![]() [Danika <3 Dereck] [Luci <3 Ted] |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik kies nu toch voor de Buttons aangezien ik ze echt erg aan het verzamelen ben dat ik er nog maar 1 moet .---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik ben nu ook een fan van buttons geworden! Ben begonnen met 2 of 1 button(s) en heb er nu als 432 buttons ofzo!!! dus ik ben op dit moment voor de buttons. ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Op dit moment kies ik de buttons. ![]() ![]() Ik ben een ijverige verzamelaar geworden sinds ik wat meer galjoentjes heb. Het enige dat ik niet snap is hoe je zilveren kan krijgen. Maar ik heb ook al een paar unieke dus ben ik happy! ![]() ![]() En ik vind het slim dat er een buttonmarkt is! Daar kan je ze verkopen en verdien je ook wat geljoenen mee! ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Hermelien_ 6de jaar Huffelpuf Posts: 176 Offline! |
Mijn favoriete onderdeel van deze site... hmm. Ik vind alles eigenlijk wel heel leuk haha =). Van de lessen tot aan het forum. Op dit moment zit ik toch wel veel op het forum, maar ik maak ook veel lessen. Ze zijn erg leuk om te doen^^. Ik snap nog niet zo heel goed hoe dat gaat met die buttons, maar na een tijdje kom ik er wel uit denk ik haha. ---------------------------------------- |
|
|
Ezio Auditore 6de jaar Huffelpuf Posts: 188 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind forum het leukste. Waarom? Omdat je er gezellig met andere mensen kan fantaseren en je kan er zelf nog een centje aan bijverdienen door bijvoorbeeld: posts te sturen,aan wedstrijden meedoen, en in sommige winkels heb je zelfs prijsvragen waarbij ik al 850.000 galjoenen heb gewonnen. Dus daarom heb ik voor Forum gekozen ---------------------------------------- If you're gonna send someone to save the world, make sure they like it the way it is! |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
hmm, mijn favoriete onderdeel is nu toch echt wel het forum geworden ipv het duelleren. Ik zit nu wel dagelijks op het forum te speuren naar vervelende spammers, topics lezen op het modforum, meedoen met spelletjes en natuurlijk leden helpen en vragen beantwoorden. Het forum is altijd gezellig, er is vrijwel geen ruzie en de meeste mensen posten leuk en actief door. Je maakt ook nog een beetje contact met elkaar, en je leert elkaar uiteraard beter kennen. Daarom ga ik nu voor het forum ;) ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3

Sjoerdje 

Marijke
Lieve Joey

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3