Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Ver weg of dichtbij.
|
Jesskuu Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.183 Offline! |
Ver weg of dichtbij.Voorbeeldje:Ik: Je hond! Jij: Dichtbij, die zit naast me! Next: Je lamp. Volgende: Dichtbij, hangt boven me. Next: Je tante. Enzovoorts, enzovoorts ![]() Okee, first: Je bureau! ^^ ---------------------------------------- I like to bite my nails and play the air guitar - I like to keep my suitcase packed 'cause I'm going far - I like to go out walking in the pouring rain I may seem crazy but don't worry I'm just fine |
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Schuin boven me, op de 1e verdieping. Dus, verweg voor mij.Borstel/kam? ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Heel ver weg Ligt een verdieping hoger dan dat ik ben.Je mobiel? ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
XaNs 7de jaar Griffoendor Posts: 244 Offline! |
Dichtbij, ik lig er nu in. -> Je supersoaker ---------------------------------------- ![]() O% Kans sorry. |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
ver weg, ik heb er geen! Je huisdier---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
cliavark 6de jaar Zwadderich Posts: 191 Offline! |
dichtbij, naast mij in de zetel. --> een dvdhoesje. ---------------------------------------- ![]() Ik hou van: High school musical Het Huis Anubis Harry Potter Spoed Komedies Buttonmarkt bekijken en kopen maar. Zwadderich: rules: the best, I LOVE IT |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
op de andere bureau, zo'n 4,5 meter achter mij, dus vrij dicht. => je bed ---------------------------------------- ![]() |
|
|
bellatrixje Schouwer Zwadderich Posts: 1.735 Offline! |
Errug dichtbij. Op nog geen 2 meter bij me vandaan ![]() Iets te snoepen? ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
Hartjes snoepjes zijn in mijn tas die op de eettafel staan naast mij ^^ Dus dichtbij. >Koptelefoon? ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
zeer dichtbij want die heb ik nu op. je fiets ---------------------------------------- ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ver weg, mijn fiets staat buiten en ik ben binnen dus tja .-> Je schoolboeken? ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Helaas, helaas. Die zijn erg dichtbij. Ze liggen namelijk in een kastje van mijn bureau en ik ben nu op mijn bureau aan het computeren. een blikje cola---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
heel ver weg, ergens in de winkel. je lief---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
nergens ik heb geen lief ![]() => je schoolspullen ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Dichtbij, in de tas in de stoel tegenover me. En ook hier op tafel. Armbanden? (Or somthing like that) ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Om mijn arm natuurlijk ![]() Zeer dichbij dus voor mij.... maar voor jullie heel ver weg ![]() Next: Pannekoeken ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
dichtbij in de ijskast want ik zit in de keuken. je ouders ---------------------------------------- ![]() |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
ver weg, want die zijn nu in Amsterdam op een antiekmarkt en dat is ongeveer een uur rijden ![]() Een dvd van een harry potter film---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
dichtbij, zitten in een kast in deze ruimte... Eten... ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
ver weg. Beneden in de koelkast. Tenzij mijn ma eten verstopt haaft ergens dicht bij mij. ![]() De post---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
ver weg, beneden in de brievenbus => een toilet ---------------------------------------- ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12

Dus, verweg voor mij.

Je huisdier

Ze liggen namelijk in een kastje van mijn bureau en ik ben nu op mijn bureau aan het computeren. 
ik heb geen lief