Award stemmen zijn geteld

Super Stars! [VEEL SPELERS GEZOCHT!]

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendo
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 05-07-2008 12:34:27

Super Stars! [VEEL SPELERS GEZOCHT!]

Irish Highschool

Dit is De school voor supersterren! Als je kunt dansen, zingen, acteren of noem het maar op, kun je hier komen! Een aantal beroemde mensen zitten hier ook op school. Alle leerlingen moeten eerst een inteak gesprek hebben gedaan voordat ze erin mogen.

Maar een aantal leeringen zijn tovernaars en heksen. Dat weten zij alleen van elkaar! De leerlingen zijn nooit naar Zweinstein geweest, en hebben toch een toverstok. Ook kennen ze de meeste spreuken. Ook alleen Zij weten dat de Heer van het Duister de dreuzelwereld zal binnenvallen. Maar er zit een addertje onder het gras; er zijn 2 jongens die vrienden door dik en dun zijn, en dooddoenner.
NIEMAND weet dat, alleen hun 2. Hoe zal het groepje tovernaars en heksen de Heer van het Duister verslaan? (verzin maar hoe, niet met gruzielementen;) dat wordt zo lastig dan)

Rollen:

Tovernaars/ Heksen.

~Zasha(14): Zasha is heel knap, heeft grote boezem en witte tanden en blauwe ogen is heel klein meisje met lang zwart haar. Ze is echt super slim en weet altijd van alles te bedenken. Zij doet Streetdance.
Gespeeld door: Janice

~Carmen(16): Mooie blonde meid en een tikkeltje arrogant. Ook zij is aardig slim! Met haar mooie bruine ogen, en lang golvend haar weet zij iedere jongen te pakken! Carmen is verliefd op Joshua. Ze zingt.
Gespeeld door: Turnsterretje

~Joshua(15): Is een super hunk en heeft overal wel een beetje verstand van. Hij heeft kort zwart haar dat een beetje voor zijn blauwe ogen danst. Joshua kan nooit goeie keuzen maken!
Hij heeft een oogje op Zasha, maar ook wel op Carmen. Wie zal hij kiezen? Joshua doet Breakdance, maar wil ook wel graag bij streatdance!
Gespeeld door: Bellatrixje

~Tim(15): Tim staat bekend om zijn bijnaam: BigTim! Werkelijk Alles aan hem is groot! Hij is nu al 1.90 lang en is nog niet uitgegroeid. Hij heeft een dikke kop met bruine krullen, en bruine ogen. Hij is heeelemaal ondersteboven van Carmen en laat dat merken ook! Tim zijn stembanden zijn ook groot, dus hij zingt!
Gespeeld door: Bounty

Jason:
Jason is 16 jaar, en de broer van Tim.
Hij is 1.87, dus een paar cm kleiner dan hem, daarom noemt Tim hem ook 'Kleine Broer', maar Jason weet wel beter. Hij is ook een tovenaar, en weet goed hoe hij zijn staf moet gebruiken. Hij is heel kna^p, maar hij ontkent dat een beetje.
Jason is een zanger

GEEN TOVERNAARS&HEKSEN MEER :)

Dreuzelleerlingen:

-Willow Silverton
15 jaar
Doet ballet

Willow is blond, grote groen/bruine ogen, een klein neusje en sproetjes. ze is niet al te intelligent , maar ze is wel heel erg sociaal en getalenteerd. Bovendien heeft ze een erg goed figuur en gaat ze graag om met jongens. Ze is een dreuzel, maar heel erg nieuwsgierig.

- Naam: Fey
meisje van 16 jaar oud lang met grote (bambi)bruine ogen en bruin lang haar. houd ervan om veel kleuren te dragen en is gek op zingen en acteren. ze is wel verlegen vooral bij de jongens en ze kan vaak moeilijk vrienden maken. ze is vrij slim maar laat het meestal niet zien.

- Nena:
14 jaar; weelderig golvend kastanjebruin haar; grijze ogen en niet al te groot. Ze bespeelt de piano, inmiddels al 6 jaar, maar ook al 4 jaar gitaar. Hoewel haar passie bij de muziek ligt, kan ze toch aardig overweg met een potlood. Ze heeft een aardig stel hersenen en weet die ook te gebruiken, hoewel ze er soms wel eens van houdt om weg te dromen. Ze wordt vaak omschreven als mysterieus, getalenteerd en optimistisch. Eenmaal ze in de belangstelling staat, krijgt ze snel een kleurtje. Een verlegen dreuzel die soms onverwachts uit de hoek kan komen.

-Luna:
Luna is 15 jaar en kan goed acteren en zingen. Ze neemt zanglessen omdat het acteren haar toch al goed verloopt. Ze acteert namelijk ook en het echte leven. Ze is 1,70 m lang, heeft kort zwart haar en bruine ogen. Haar vrienden noemen haar vaak Moon. Ze is net nieuw. Haar oog viel op haar eerste dag gelijk op Jacob, maar laat dat niet zien.
Gespeeld door: MyZand

- hij is een redelijke kleine jongen die slim is en toch geen nerd. Hij zingt heel goed en er werden hem al diverse jobs aangeboden maar die negeerde hij omdat hij zijn school wil afmaken. Hij heeft zwart haar tot juist onder zijn oren stijl gekampt, hij draagt altijd sweaters en dat is ook zijn kenmerk. Hij draagt veel jeans-broeken maar niet wijd en niet smal. Hij is redelijk knap maar ook weer niet zo knap als Jason. Veel jongens zijn jaloers op hem en daarom heeft hij niet zoveel vrienden, meeer vriendinnen. Dat is het zo een beetje.

- Naam:kayla
Leeftijd:16
Schooljaar:2de jaar
Uiterlijk:bruin haar bruine ogen rode lippen.
Karakter:vrolijk,vriendelijk,slim en lief.
Overig (hoeft niet): is niet weg te slaan bij de jongens...

-
-
-

Dooddoenners:

~ Andre(14): de Heer van het Duister vind Andre eigenlijk nog te jong, maar hij doet wat hij moet doen en dat doet ie goed! Hij is een geweldige acteur wat soms ook wel eens nodig is. Hij is Transformagiër. Andre ziet er altijd een beetje bleekjes uit met kort zwart haar. Hij acteert.
Gespeeld door:

~ Jochem(16): Ook hij is nog te jong. Vind heer Voldemort. Maar hij is nu oud genoeg om keuzen te maken. Jochem wordt alweer bijna 17, dus volwassen! Hij heeft haar tot ong. midden op zijn rug en het is donkerblond tot bruin. Hij is erg goed in rottige opmerkingen maken! Hij acteert ook.
Gespeeld door:

Voldemort: Nou.. die spreekt voor zich toch??
Gespeeld door: Maaike

Let's begin!

----------------------------------------

IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,,
I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________|
OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendor
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 06-12-2009 16:16:24

De personen die in dit topic staan
zijn allemaal verzonnen door de andere
spelers van dit rollenspel, je zult dus
zelf een personage moeten maken. ;)

bella swab
2de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 08-12-2009 13:32:00

oke:

naam: kayla
ze houdt van dansen,zingen en swingen...
ze houdt veel van aandacht van jongens,babbelt veel en is een vrolijk meisje!!!

die wil ik wel zijn!!!

sorry, ik heb inplaats van bella swan bella swab geschreven!!!

arnor
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 08-12-2009 16:49:17

Nieuw personage:

Jakob (15 jaar):
hij is een redelijke kleine jongen die slim is en toch geen nerd. Hij zingt heel goed en er werden hem al diverse jobs aangeboden maar die negeerde hij omdat hij zijn school wil afmaken. Hij is ook een tovenaar. Hij heeft zwart haar tot juist onder zijn oren stijl gekampt, hij draagt altijd sweaters en dat is ook zijn kenmerk. Hij draagt veel jeans-broeken maar niet wijd en niet smal. Hij is redelijk knap maar ook weer niet zo knap als Jason. Veel jongens zijn jaloers op hem en daarom heeft hij niet zoveel vrienden, meeer vriendinnen. Dat is het zo een beetje.

...Light may be useful if there's darkness...

...It's all about blood...

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 08-12-2009 17:12:14

Nieuw Persoon:

Luna:
Luna is 15 jaar en kan goed acteren en zingen. Ze neemt zanglessen omdat het acteren haar toch al goed verloopt. Ze acteert namelijk ook en het echte leven. Ze is 1,70 m lang, heeft kort zwart haar en bruine ogen. Haar vrienden noemen haar vaak Moon. Ze is net nieuw. Haar oog viel op haar eerste dag gelijk op Jacob, maar laat dat niet zien.
Gespeeld door: MyZand

Zo goed?

Let the sun shine in my life
I'll need it

Bellatrixje

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 08-12-2009 20:45:41

Ik zal het even in het topic zelf zetten, maar ik heb liever geen tovernaars en heksen meer. Willen jullie dat misschien aanpassen?:)

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 10-12-2009 21:27:26

Luna was normaal niet verlegen, maar dit keer wel. Het was zo groot en er waren veer leerlingen. Zo kwam ze in een kamer te liggen met een paar anderen meisjes. Ze legde haar spullen op haar bed en ging er naast zitten. Ze zuchten, er moet iets te doen zijn vandaag, dacht ze. Ze keek naar haar roster. Over een half uurtje zangles. Wat kan ik nog doen? dacht ze. Ze begon haar koffer open te maken en gooide haar pyjama op bed. Zo die ligt er alvast.

I'll need it

Bellatrixje

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 11-12-2009 16:33:18

Carmen klopte zachtjes op de deur. Een zacht stemmetje riep dat ze binnen mocht komen.
"Hey" zegt ze vrolijk en ze sluit de deur achter zich.
"Jij bent nieuw he?"
Het meisje knikte.
"Zo, ik ben Carmen. Ik had gehoord dat er een nieuw meisje was. Bevalt school je tot nu toe al? Is het hier niet gewéldig? Jij volgt ook zangles he? Je hebt wel wat gemist. Misschien moet je wat vroeger gaan naar de eerste les, dan kan je al even wat meer uitleg enzo nog krijgen. Weet je trouwens al waar je les hebt? Misschien heb je samen met mij les, dan kan ik je de weg wel tonen. Trouwens, er zijn en paar hele mooie jongens hier hoor" praat ze aan één stuk door, om haar een beetje op haar gemak te stellen.

Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt,
kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt...

spyro
noek

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 12-12-2009 16:24:14

Luna voeld zich snel op haar gemak bij Carmen en beandwoord alle vragen en verteld ook wat over haar zelf. 'Ik ben Luna,' zegt ze. 'Tot nu toe vind ik het hier supper! Ja, ik heb hier ook zangles en nee, ik zou niet weten waar. Lijkt me leuk om met jou les te hebben. Ik ben naar deze school gekomen omdat ik iets anders met mijn leven wil doen. Niet alleen maar Wiskunde, Frans of Biologie. Ik wil creatief zijn, zingen, dansen. Dat soort vakken hadden ze bij mij niet, alleen al die saaie vakken. Ik zat op een strenge Kostschool. Mijn moeder is erg streng voor mij, dus ben ik weggelopen naar mijn vader en mocht ik naar deze school.'

I'll need it

Bellatrixje

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 21-12-2009 14:02:53

ze lacht.
"Ik denk dat je bij mij zit... Wij zijn nu namelijk nog maar met z'n drietjes. Jason, Tim en ik. Zij zijn twee broers. On-ge-loof-lijk knap, echt. Toegegeven genoot ik best van hun aandacht, maar soms waren ze zo opdringerig" zegt ze met een ondeugend lachje.
"Hoe dan ook zou het wel fijn zijn om ook eens een meisje in de les te hebben. Al sinds het begin heb ik alleen maar met jongens gezeten. Ohnee, één keertje met een ander meisje, maar daar herinner ik me niet veel meer van lijkt me. Naja haar karakter lag me niet zo. Hoe dan ook ziet het ernaar uit dat je bij mij komt te zitten. We zijn nu duetten aan het zingen, maar met z'n drietjes gaat dat nogal moeilijk. Is best vermoeiend voor je stem, als je steeds alles dubbel moet doen. Maar wel fijn, maar bon " ratelt ze door, terwijl ze luna meetrekt naar buiten.
"Je kunt straks nog verder uitpakken, nu moeten we wel naar de les. Ben je echt weggelopen? Stoer! Heb je je moeder sindsdien nog gesproken? Hoe reageerde ze? Heb je nu wel weer contact? En is je vader dan wel een aardig man? Dat lijkt me wel zo, als hij je naar zo'n fijne kostschool als dit stuurt! Mijn ouders hadden me eerst ook naar een hele stomme kostschool gestuurd. Maar toen was mijn moeder dood en ik was zo ongelukkig en ik wilde daar écht niet blijven, dus mocht ik ook hierheen van mijn vader. Mijn vader is de aller-allerliefste! Ik ben altijd al een papaskindje geweest eigenlijk..."

(woeps, vergeten dat ik een tikje arrogant ben )

spyro
noek

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 21-12-2009 16:39:05

'Ik heb gelukig geen contakt meer met mijn moeder, ik ben ook papaskindje. Ik ben nooit eigenlijk veel met mijn moeder opgegaan toen ik in vakantie's daar was. Ik zat altijd alleen in mijn kamer omdat ik ook geen broers of zussen heb.' Luna aarselde, zou ik het moeten vertellen, dacht ze. Ze verteld het toch maar. 'Ooit heb ik overwegen op zelfmoord te plegen. Omdat mijn moeder echt niks meer om mij gaf. Als ik vaak mij vrienden was maakte het haar niet eens uit of ik we thuis kwam.' Luna keek hoe Carmen reageerde.

I'll need it

Bellatrixje

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-12-2009 11:44:36

Ze keek even geschokt naar Luna, maar haar blik veranderde meteen, naar meer een uitdrukking die niet thuis te brengen was.
"Ja... Ik begrijp je wel."
Toen was het een tijdje stil, terwijl ze gewoon doorliepen. Ze dacht wel dat Luna niet op medelijden of wat dan ook te wachten zat.
"Als je ooit eens al je frustraties nog kwijt wil, ik slaap op de andere meidengang", zei ze uiteindelijk, omdat ze meende dat Luna haar aanstaarde.

spyro
noek

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-12-2009 12:13:02

'Ach, ik denk dat ik het hier heelijk naar mijn zin zal hebben. Dus dat zal niet hoeven.' Ze lachte en uit eindelijk bereikte ze het lokaal. (Anders liepen we wel heel lang ) De deur zat nog opslot dus gingen ze in de vensterbank zitten. Luna keek door het raam naar buiten. Het ziet er warmer uit dan het is. De zon begon hevig te schijnen zodat de sneeuw glinsterde.

I'll need it

Bellatrixje

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-12-2009 15:37:31

Zasha stond buiten, aan de rand van het meer naar boven te staren. Naar de tientallen ramen, waar verschillende gezichten dromerig naar buiten staarden. Als ze goed keek, zag ze een nieuw gezicht. En in diezelfde kamer een bekend gezicht: Carmen!
Zasha kreeg een idee en pakte en stevige sneeuwbal. Het was erg rustig hier bij het meer, dus Zasha draaide zich op en met haar toverstok betoverde ze de sneeuwbal, zodat die het raam zou openen en rechtsteeks naar Carmen zou vliegen. Met een paar zwiepjes en een paar zacht gemurmelde woorden vloog de sneeuwbal omhoog...

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 23-12-2009 17:18:34

Off: Nou dan begin ik wee op nieuw.

On: Plots vloog er een sneeuwbal tegen het raam. Luna schrok er van. Buiten zag ze een meisje staan. Ze zwaaide naar mij en ik zwaaide terug zonder te weten wie ze was. Ze leek haar aardig. 'Carmen?' Luna tikte Carmen aan en wees naar het meisje dat buiten in de sneeuw stond. 'Wie is dat?' Carmen keek verrast naar buiten toen ze het meisje zag staan.

I'll need it

Bellatrixje

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-12-2009 22:49:55

Ze bleef even naar de opengespatte sneeuwbal vlak voor haar gezicht staren. Ze zette een stapje opzij om naar buiten te kunnen kijken en grijnsde dan.
"Dàt, lieve schat," begon ze met een ondeugende blik,
"dàt, is mijn lieve vriendin Zasha. Hoewel ik betwijfel of ze nu nog wel zo aardig gevonden wordt... Wat denk jij?" vroeg ze ondeugend.
De twee renden gauw naar buiten, terwijl ze onder het lopen hun dikke jassen en hun sjaal aantrokken. Toen ze buiten waren liepen ze met twee snel af op Zasha. Onderweg wat sneeuw bijeenrapend, waarna ze de sneeuw mooi in Zasha's gezichtje duwden , waarna Zasha voorover in de sneeuw viel
Na het lachen, voelde ze plots een huivering. Ze keek naar beneden en zag, tot haar verbazing en afschuw, dat ze nog op haar sokken was! Had ze dat hele eind door het kasteel op haar sokken gelopen!
Ze keek weer op naar Zasha, die voor haar lag. Ze wisselde nog even een blik uit met Luna, toen ze plots ook onderuit getrokken werd.

spyro
noek

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-12-2009 08:11:29

Luna kwam lachend op de grond terecht. 'Ja Carmen, ik dacht ik zeg niks. Je moest er zelf maar achter komen.' Carmen keek haar stom aan. Maar moest al gauw weer net zo hard lachen. 'Hai, ik ben trouwens Luna,' zei ze tegen Zasha. Haar ontmoetingen met anderen werd steeds gekker, dacht ze. Luna stond op en veegde de sneeuw van haar af. Ze pakte wat sneeuw maakte er een balletje van en riep terwijl ze de sneeuwbal gooide. 'SNEEUWBALLEN GEVECHT!' De sneeuwbal raakte Zasha.

I'll need it

Bellatrixje

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-12-2009 12:53:16

Zasha gaf een harde gil toen ze de twee aan zag komen rennen. 'Nee Neeeee!' gilde ze en rende hard weg. Maar het was al te laat, Carmen had haar te pakken en duwde een sneeuwbal in een gezicht. Door de sneeuwbal werd Zasha verblind en viel ze voorover met haar gezicht in de sneeuw. 'Brainfreeze...' mompelde ze. Toen Zasha haar hoofd weer omhoog worstelde zag ze twee mooie Tweety-sokken van Carmen. Zasha giechelde even en stond toen op. 'Ik heet dus Zasha.' Zei ze tegen Luna, toen die zich voorstelde. 'Wat doe je voo...-' Zasha's vraag werd ruw onderbroken toen Luna "het" woord uitschreeuwde. Al snel belandde de eerste sneeuwbal in haar gezicht. 'Ja euuh.. Jongens! Zo kan ie wel weer even he '
Snel veegde Zasha de sneeuw van haar gezicht en dook achter de dichtsbijzijnde struik waar ook Zasha snel een voorraadje sneeuwballen klaarmaakte. De eerste, de grootste, die ging naar Luna! Met precisie, en volle kracht gooide Zasha de bal naar Luna. 'Raaaaaaaaak! Oooh yeah' De tweede ging natuurlijk naar Carmen, maar ook zij maakte stiekem, een heel klein beetje gebruik van haar staf, waardoor de bal net voor haar gezicht uit elkaar spatte.

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-12-2009 14:02:48

Luna dook achter een andere struik, maakte eerst een vooraad sneeuwballen en legde die op een stapeltje op elkaar. Stieken keek ze over de struik en kon nog net en sneeuwbal ontwijken. Ze pakte er nu zelf een en keek of Carmen op zat te letten. Luna pakte precies het goede moment om de sneeuwbal te gooien. Raak! Carmen keek om zich heen om te kijken van wie die kwam en kreeg toen Zasha in het oog. Luna lachte in zich zelf en gooide nog een sneeuwbal in Carmens richting.

I'll need it

Bellatrixje

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-12-2009 11:45:29

Met een ondeugende blik liet ze de sneeuwbal van Zasha nét voor haar gezicht uiteenspatten.
"Oeps Zasha-schat, je moet ze een béétje beter aanduwen, denk ik" roept ze haar ondeugend toe. Jammer genoeg had ze niet gezien dat Luna op twee meter van haar een grote sneeuwbal naar haar gooide.
"NEEEE! Lunaaaa! Dat was niet de afspraak!" riep ze verontwaardig, terwijl ze met een pak sneeuw in haar armen achter Luna aanliep. Ze passeerden voorbij Zasha, die zo mooi op de grond sneeuwballen zat te maken.
"Oeps! Nu laat ik al die sneeuw toch wel vallen zeker!" riep ze gespeeld verontwaardigd uit, toen ze een hele berg sneeuw op Zasha liet vallen.
Ze zag in haar ooghoek Luna lachen.
"Sorry schat, ik leen deze even" zei ze tegen Zasha terwijl ze de sneeuwballen pakte en die één voor één op Luna gooide.
"FIFTEEN LOOOOOOVE!!!" gilde ze.
"Eigen schuld dikke bult" lacht ze naar Luna.
"Jaja, wie laatst lacht, best lacht! Hah!" riep ze nog, terwijl ze plagend haar tong uitstak.
Ze zag dat de beide dames op haar afkwamen en zette het op een lopen. Plots hield ze hald en draaide zich om.
"STOOOOOOOOOOOOP!" riep ze terwijl ze haar armen naar voren uitstak.
"STOOOOOOOOOP!! WAPENSTILSTAND! OKE? NU DUS!" riep ze gauw, om het sneeuwballengevecht te staken

spyro
noek

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-12-2009 19:07:53

Luna moest moeite doen om te kunnen stoppen en viel over Carmen heen. Ze schoot in de lach en stond toen op.
'Carmen, kan je me voortaan waarschuwen als je wilt dat ik stop?' Carmen moest lachen. 'Zeg zullen we maar naar binnen gaan? Ik heb het koud, ik heb honger en ik heb eigenlijk we genoeg van die sneeuw.' Ik begin hevig te bibberen en we lopen met z'n 3e terug naar binnen.

I'll need it

Bellatrixje

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6