Award stemmen zijn geteld

Super Stars! [VEEL SPELERS GEZOCHT!]

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendo
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 05-07-2008 12:34:27

Super Stars! [VEEL SPELERS GEZOCHT!]

Irish Highschool

Dit is De school voor supersterren! Als je kunt dansen, zingen, acteren of noem het maar op, kun je hier komen! Een aantal beroemde mensen zitten hier ook op school. Alle leerlingen moeten eerst een inteak gesprek hebben gedaan voordat ze erin mogen.

Maar een aantal leeringen zijn tovernaars en heksen. Dat weten zij alleen van elkaar! De leerlingen zijn nooit naar Zweinstein geweest, en hebben toch een toverstok. Ook kennen ze de meeste spreuken. Ook alleen Zij weten dat de Heer van het Duister de dreuzelwereld zal binnenvallen. Maar er zit een addertje onder het gras; er zijn 2 jongens die vrienden door dik en dun zijn, en dooddoenner.
NIEMAND weet dat, alleen hun 2. Hoe zal het groepje tovernaars en heksen de Heer van het Duister verslaan? (verzin maar hoe, niet met gruzielementen;) dat wordt zo lastig dan)

Rollen:

Tovernaars/ Heksen.

~Zasha(14): Zasha is heel knap, heeft grote boezem en witte tanden en blauwe ogen is heel klein meisje met lang zwart haar. Ze is echt super slim en weet altijd van alles te bedenken. Zij doet Streetdance.
Gespeeld door: Janice

~Carmen(16): Mooie blonde meid en een tikkeltje arrogant. Ook zij is aardig slim! Met haar mooie bruine ogen, en lang golvend haar weet zij iedere jongen te pakken! Carmen is verliefd op Joshua. Ze zingt.
Gespeeld door: Turnsterretje

~Joshua(15): Is een super hunk en heeft overal wel een beetje verstand van. Hij heeft kort zwart haar dat een beetje voor zijn blauwe ogen danst. Joshua kan nooit goeie keuzen maken!
Hij heeft een oogje op Zasha, maar ook wel op Carmen. Wie zal hij kiezen? Joshua doet Breakdance, maar wil ook wel graag bij streatdance!
Gespeeld door: Bellatrixje

~Tim(15): Tim staat bekend om zijn bijnaam: BigTim! Werkelijk Alles aan hem is groot! Hij is nu al 1.90 lang en is nog niet uitgegroeid. Hij heeft een dikke kop met bruine krullen, en bruine ogen. Hij is heeelemaal ondersteboven van Carmen en laat dat merken ook! Tim zijn stembanden zijn ook groot, dus hij zingt!
Gespeeld door: Bounty

Jason:
Jason is 16 jaar, en de broer van Tim.
Hij is 1.87, dus een paar cm kleiner dan hem, daarom noemt Tim hem ook 'Kleine Broer', maar Jason weet wel beter. Hij is ook een tovenaar, en weet goed hoe hij zijn staf moet gebruiken. Hij is heel kna^p, maar hij ontkent dat een beetje.
Jason is een zanger

GEEN TOVERNAARS&HEKSEN MEER :)

Dreuzelleerlingen:

-Willow Silverton
15 jaar
Doet ballet

Willow is blond, grote groen/bruine ogen, een klein neusje en sproetjes. ze is niet al te intelligent , maar ze is wel heel erg sociaal en getalenteerd. Bovendien heeft ze een erg goed figuur en gaat ze graag om met jongens. Ze is een dreuzel, maar heel erg nieuwsgierig.

- Naam: Fey
meisje van 16 jaar oud lang met grote (bambi)bruine ogen en bruin lang haar. houd ervan om veel kleuren te dragen en is gek op zingen en acteren. ze is wel verlegen vooral bij de jongens en ze kan vaak moeilijk vrienden maken. ze is vrij slim maar laat het meestal niet zien.

- Nena:
14 jaar; weelderig golvend kastanjebruin haar; grijze ogen en niet al te groot. Ze bespeelt de piano, inmiddels al 6 jaar, maar ook al 4 jaar gitaar. Hoewel haar passie bij de muziek ligt, kan ze toch aardig overweg met een potlood. Ze heeft een aardig stel hersenen en weet die ook te gebruiken, hoewel ze er soms wel eens van houdt om weg te dromen. Ze wordt vaak omschreven als mysterieus, getalenteerd en optimistisch. Eenmaal ze in de belangstelling staat, krijgt ze snel een kleurtje. Een verlegen dreuzel die soms onverwachts uit de hoek kan komen.

-Luna:
Luna is 15 jaar en kan goed acteren en zingen. Ze neemt zanglessen omdat het acteren haar toch al goed verloopt. Ze acteert namelijk ook en het echte leven. Ze is 1,70 m lang, heeft kort zwart haar en bruine ogen. Haar vrienden noemen haar vaak Moon. Ze is net nieuw. Haar oog viel op haar eerste dag gelijk op Jacob, maar laat dat niet zien.
Gespeeld door: MyZand

- hij is een redelijke kleine jongen die slim is en toch geen nerd. Hij zingt heel goed en er werden hem al diverse jobs aangeboden maar die negeerde hij omdat hij zijn school wil afmaken. Hij heeft zwart haar tot juist onder zijn oren stijl gekampt, hij draagt altijd sweaters en dat is ook zijn kenmerk. Hij draagt veel jeans-broeken maar niet wijd en niet smal. Hij is redelijk knap maar ook weer niet zo knap als Jason. Veel jongens zijn jaloers op hem en daarom heeft hij niet zoveel vrienden, meeer vriendinnen. Dat is het zo een beetje.

- Naam:kayla
Leeftijd:16
Schooljaar:2de jaar
Uiterlijk:bruin haar bruine ogen rode lippen.
Karakter:vrolijk,vriendelijk,slim en lief.
Overig (hoeft niet): is niet weg te slaan bij de jongens...

-
-
-

Dooddoenners:

~ Andre(14): de Heer van het Duister vind Andre eigenlijk nog te jong, maar hij doet wat hij moet doen en dat doet ie goed! Hij is een geweldige acteur wat soms ook wel eens nodig is. Hij is Transformagiër. Andre ziet er altijd een beetje bleekjes uit met kort zwart haar. Hij acteert.
Gespeeld door:

~ Jochem(16): Ook hij is nog te jong. Vind heer Voldemort. Maar hij is nu oud genoeg om keuzen te maken. Jochem wordt alweer bijna 17, dus volwassen! Hij heeft haar tot ong. midden op zijn rug en het is donkerblond tot bruin. Hij is erg goed in rottige opmerkingen maken! Hij acteert ook.
Gespeeld door:

Voldemort: Nou.. die spreekt voor zich toch??
Gespeeld door: Maaike

Let's begin!

----------------------------------------

IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,,
I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________|
OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-01-2009 23:04:26

Ze knikte, dat is wel een goed idee, we probeerde de ketting af te doen.

plotseling voelde ze een onbehaarlijke hitte.

De ketting leek in haar lichaam te branden en toen ze hem af wou doen wassie verdwenen.

De pijn weerhield haar van spreken en bewegen,terwijl de andere dde kamer weer uitliepen

Minder online door schoolprojecten en tentames :(

Yay in de mei vakantie weer naar 'huis'

Freestylehonor
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-01-2009 12:37:06

Off: sorry Amy ik had inspiratie en dan komen de meest trieste verhalen soms

On: ze deed de deur open maar er stond niemand ze keek naar de grond en zag daar een briefje liggen en pakte dat op en vouwde hem open

Lieve Fey,
Ik weet dat wij elkaar nog niet zolang kennen maar toch zou ik je willen vragen of jij eens met mij uit zou willen gaan. Het hoeft niet natuurlijk want jij kent mij mischien niet zo goed....maar ik dacht dat je het misschien wel leuk zou vinden. Ik heb je rooster er ook maar meteen bij gedaan zodat jij het niet meer hoeft op te halen ik zie je nog wel bij de lessen.
Tot dan!

er stond verder geen naam onder wat je toch wel een beetje verbaasde je pakte je rooster en keek wat je allemaal te doen had
'hmmm eerst maar eens kijken wat ik vandaag heb al weet ik niet wat de datum is'
je keek naar de brief of daar misschien een datum was er stond iets vaags gekrabblt je dacht dat het woensdag was je keek naar je rooster je had het eerste uur vrij en daarna had je zangles
je pakte snel je boeken en andere spullen en propte dat bij elkaar in een tas en liep de deur uit
je had een plattegrond gevonden in je slaapkamer en zo liep je de school een beetje rond
lokaal 13 had je zangles niet bepaalt een geluks getal dacht je maar je nam het er maar van
toen je daar aankwam en naar binnen liep zag je daar 2 mensen een jongen en een wat oudere vrouw ze waren druk met elkaar in gesprek dus ze hoorden niet dat je binnen kwam toen je wat dichterbij kwam merkte de vrouw je als eerste op
"hmm....en wie mag jij zijn?" en ze keek je onderzoekend aan
je voelde dat je wat rood begon aan te lopen en je keek van haar weg
"uhm...ik...ik...ben" je kon geen woord uitbrengen en je keek naar de jongen toe
het was die ene die je toen naar je slaapkamer bracht en je keek een beetje verbaast
"nou?....wie ben jij?" vroeg de vrouw wat ongeduldig
je keek haar recht aan en zei toen "mijn naam is Fey" en je stak je hand naar haar uit
de vrouw keek je eerst met een opgetrokken wenkbrauw aan maar toen stak ze haar had uit en begon te lachen
"ook leuk om jou te ontmoeten Fey ik ben jou zanglerares en ik help je met je zingen of je het nu wel of niet kan maar ik ga er wel van uit dat je het kan anders had je niet voor een zangpakket gekozen" zei ze wat met een lachje
je knikt naar haar
"okay we gaan beginnen ik wil eerst eens horen hoe jij zingt en daarna kijken we wel verder"
je knikte en ineens stond die jongen naast je je keek hem even vaag aan en draaide toen je gezicht weer naar de vrouw toe
"oww...sorry dat was ik even vergeten hij zingt een duet met jou als jij natuurlijk goed kan zingen maar eerst jou solo is dat goed dan word het een duet okay?" en ze ging zitten achter haar piano voordat je kon vragen wat voor nummer je moest gaan zingen maar nog voor die vraag wat die jongens naam was want dat wist je nog steeds niet...
de vrouw begon te spelen maar je kende het nummer niet dus ze stopte ineens en keek jou aan
"wat is er? wil je niet zingen soms?"
je keek even weg "nee...dat is het niet...ik....ik...ik ken het nummer niet"
ze keek jou even aan "hmmm sorry ik had ook moeten zeggen wat je moest zingen noujah als je deze niet kent kan ik wel proberen eentje te doen die je wel kent vertel me welke wil je dan zingen?"
je keek op "nee ik kan dit nummer wel leren te zingen als ik eerst maar de titel weet"
ze keek je bewonderend aan "okay de titel dus, hmm....ooit gehoord van You're still the one? die is van Shania Twain probeer het maar"
dus ze begon weer op nieuw en deze keer kon je het nummer wel de jongen begon een tweede stem mee te zingen waardoor het nog mooier klonk dan je het nummer zelf nog kon herrineren
toen het nummer stopte was de vrouw helemaal onder de indruk en blij
"nu gaan jullie een duet zingen weten jullie misschien een leuke?"
de jongen keek je aan maar zei verder niks
"uhm...ik..dacht aan het nummer A whole new world" en je keek wat verlegen de andere kant op
"en wat vind jij?" vroeg ze de jongen
"klinkt geweldig!" zei die de vrouw knikte en probeerde het te spelen en jullie begonnen te zingen
nooit meer zouden jullie willen stoppen eigenlijk maarja jij had vandaag wel meer lessen dan alleen zangles dus toen het uur voorbij was pakte jij je spullen op en zou weg lopen
"Fey!" je draaide je om de vrouw riep je nog en gaf je en briefje "misschien is dit wel leuk voor jou en nog bedankt voor de geweldige les van vandaag" en ze lachte "nu snel naar je andere les voordat je te laat komt" je lacht en liep snel weg zonder dat je nog naar het briefje had gekeken je stopte het maar in je zak je zag het straks wel in de pauze maar nu eerst maar eens optijd komen in de les

SaarSuuz
In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd
Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!!

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-01-2009 12:37:49

Een kille, triomfantelijke lach steeg op uit zijn keel terwijl hij naar Willow keek.
'Eindelijk!' Siste hij en hij staarde woest naar Willow. 'Sta op,' beveelde hij met zijn gebruikelijke sissende stem, 'nu!'

Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es!

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-01-2009 14:32:38

OFF: maaike hebben we dezelfde verhaallijn in ons hoofd ofzo

ON
Willow wist niet waarom, maar plotseling stond ze naast haar bed en liep ze richting de deur. Het was net of haar lichaam een marionette was en ze zelf de controle erover was verloren. Ze strekte haar arm uit naar de deurklink als ze plotseling ziet dat de deur vanzelf open zwaaide

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-01-2009 15:02:10

Off: Lijkt het wel op. Maar ook wel voor de hand liggend nietwaar? Voldie + mysterieuze ketten = dit

On:
Nu wat het enkel een kwestie van tijd. Kalm zat Voldie in zijn stoel met een brede grijns op zijn gezicht, iets wat nog enger is dan hem recht in de ogen aankijken.
Nu moest hij dat stelletje lamswansen (schrijf je dat zo??) nog op de hoogte brengen, iets wat hij dan ook meteen ging doen nadat hij afgerekend had met die veels te nieuwsgierige leerling die op dit moment verschrikt voor hem stond.
'Wat doe ik hier? Wie ben jij?' Vroeg de jongen angstig terwijl hij verwilderd om zich heen keek. 'Hoe kom ik hier?'
'Zwijg!'
De jongen staarde hem aan. 'Als jij denkt mij zomaar te commanderen heb je het mis mannetje!' Zei de jongen dapperder dan hij zich voelde.
Voldie grinnikte, hief zijn stok op en vermoordde de jongen met een simpele zwaai.
'Niemand spreekt zo tegen de heer van het duister.' Zei hij grimmig.

Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es!

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-01-2009 15:17:32

Willow stapte de kamer uit en keek goed om zich heen. Vervolgens snelde ze de trappen af en liep langzaam naar de spiegelzaal. Daar binnen gekomen zag ze op de grond een raar symbool staan.

Zo plotseling als het gekomen was voelde ze de kracht haar lichaam weer uitvloeien en zakte ze op de grond in elkaar. Ze probeerde moeizaam op te staan en toen ze eindelijk zonder houvast overreind bleef liep ze de spiegelzaal uit op zoek naar de andere.

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-01-2009 15:31:07

'Hou haar goed in de gaten, of er zwaait wat!' Siste hij tegen Jochem en Andre.
'Ja.' Mompelden de twee terwijl ze naar de grond staarden.
'Wat nou ja?' Hij kwam woedend overeind en stapte geluidloos en dreigend op de twee af. 'Nou?'
'Ja heer!' Zeiden ze nu in koor.
'Hmm, smeer hem of ik doe jullie wat!'
De twee verschijnselden weer en Voldemort begon door de kamer heen te ijsberen. Hij liet zijn gedachten weer uit gaan naar Willow. Hij was zo woedend dat hij haar even helemaal vergeten was. Opnieuw nam hij de controle over haar en stuurde haar naar de eetzaal voor het avondeten.

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-01-2009 17:06:10

off: haha ik had ook zoiets in mn hoofd

on: "oh nééé!" klaagde ze.
'tisser?' vroeg zasha.
"ik heb zangles!" kreunde ze.
"rats vergeten! overslapen!" ze sprong uit haar bed, kamde haar haren zo goed en zo kwaad mogelijk, trok haar kleren aan en probeerde haar schoenen te knopen.
"ah bah! dat heb ik nu altijd als ik gehaast ben he!" ze stond op en liep haastig naar zasha.
"sorry meis, ik zie je vanmiddag wel!" en ze gaf haar een kus (op de wang he )
"SEE YOU!" riep ze over haar schouder en de deur van de slaapkamer sloeg dicht.
(haha nu zijn we ineens op de slaapzaal ).
ze had niet eens gemerkt dat willows bed leeg was! zo gehaast was ze.
ze stormde de trappen af, terwijl ze in haar tas naar haar rooster zocht. welk lokaal zat ze nu weer?! verdorie, dacht ze.
13? nee.. of ja.. toch! 13, dat moest haast wel!
ze sloeg de deur open.
"sorry" mompelde ze.
"verslapen"
de drie mensen keken verstoord op, waarna ze haar verbaasd aankeken.
'carmen!' zei de vrouw verrast.
"sorry, zit ik juist?" vraagt ze verbaasd.
"wilt u eens op uw lijst kijken?" de lerares knikte.
"ja, je zit juist hoor. nou voor één keer zal ik je telaat komen - wéér eens - door de vingers zien" zei ze aardig.
"er moet nog iemand komen... jullie zingen duetten, weet jij waar jouw zangpartner is?"
ze schudde haar hoofd.
"nee, sorry"
dan draaide ze zich naar de twee anderen.
"hoi, carmen" stelde ze zichzelf voor en ze stak haar hand uit.
"jou heb ik al eens gezien he? niet? aan het prikbord?" vroeg ze aan fey.

Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt,
kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt...

spyro
noek

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-01-2009 22:09:48

Willow werd wakker met een vreselijke hoofdpijn en vroeg zich af wat ze nu weer in de spiegelzaal deed. Ze had geen ballet vandaag en kon zich niet herinneren waarom ze dan wel in de zaal was in haar witte jurk die ze ook wel eens als pyjama gebruikte.

Gelukkig zag ze er niet vreselijk uit en dus ging ze naar de ontbijtzaal die al opvallend leeg bleek te zijn.

Freestylehonor
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-01-2009 16:30:45

Fey kwam uitgeput in de kantine aan zetten ze wilde wat eten ze had vanmorgen nog niet onbeten wat heel stom was natuurlijk
ze zocht een lekker broodje uit een lekker stukje fruit en nog wat drinken
nadat ze had afgerekent ging ze aan een tafeltje zitten en pakte haar boeken uit de tas en ging met haar werk bezig terwijl ze aan het eten was
druk zat ze in haar boeken te kijken en aantekeningen te maken dat ze niet door had dat iemand bij haar ging staan
*ugh ugh*
ze schrok ze had niet verwacht dat er iemand naast haar zou komen te staan al helemaal niet in de pauze nu ze zo druk bezig was
geëergerd keek ze naar de persoon naast zich

OFF: dankje Amy ik denk niet dat ik vanmiddag zo goed bij was
dus toen heb ik dus maar uit de je gedaan heb het nu nog maar even veranderd

SaarSuuz

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-01-2009 21:01:56

OFF: Free, waarom spreek je over 'je' ipv dat je gewoon de ik vorm gebruik beetje vaagjes

ON
Ze was rustig aan het ontbijten en vroeg zich af waar de andere meiden waren. Ze vond het stom dat ze bijna nooit les samen hadden. Ze keek slaperig op de klok. 'Neeheee straks heb ik een auditie en ik zie er niet uit' Ze stond moeizaam op en liep terug naar de slaapkamer, waar ze snel in bad ging en daarna er voor zorgde dat ze niet uitzag als een zombie.

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 08-02-2009 21:10:39

'Audities ha! Die griet denkt alleen maar aan haar school. Wat zielig...' Snoof Voldemort terwijl hij weer begon te ijsberen. Hij moest het doen, en wel snel. HOe sneller hoe beter.
Maar als hij het nú deed viel het teveel op. Hij moest die griet dus weg zien te krijgen daar met een goede reden.
Woedend greep hij zijn toverstok en doodde de spin die hem nu al een tijdje dwars zat.

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendor
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-02-2009 17:41:45

Met een slaperig en duf hoofd trok Zasha haar kleren aan. Blijkbaar waren haar 2 kamergenootjes de les al in. Hoe laat was het dan eigenlijk? Snel keek ze op haar horloge. 'HALF 10!!' schreeuwde ze. 'TUK!' Zo snel als ze kon trok ze haar kleren aan. Het was warm, dus Zasha besloot een leuk wit zomerjurkje aan te trekken. Zwarte ballerina's eronder en Hup naar beneden! Onderweg zag ze Willow staan. Ze leek totaal niet bij te zijn, maar toch wakker.. Met een ruk bleef Zasha staan en ze liep naar Willow toe....

IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,,
I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________|
OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-02-2009 20:10:15

OFF: liefste janicie , maaike speelt voldie

ON
Willow had haar voeten goed ingetaped voordat ze naar de auditie ging, de vorige keer dat ze spitzen aan had bloede haar tenen echt enorm.

Ze pakte haar spullen en liep de trap af naar het prikbord in de ontvangsthal. Ze wist niet meer zeker waar de audititie gehouden werd en in paniek zocht ze naar de papieren.

'AAh ze zijn weg!, waar is het toch!'
Ze werd helemaal hyper en doorzocht haar tas van onder naar boven en uiteindelijk vond ze de brief van de auditie.

Bounty
Klassenoudste

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-02-2009 20:23:15

In zijn ogen wrijvend werd Tim wakker.
Met een luide geeuw stapte hij met een been uit bed, waarna het andere in slowmotion volgde.
Uitgeslapen was ie niet, maar hij moest op, anders werd ie vast van school getrapt ofzo.
"ff tellen, 1, 2,.., 2 lessen gemist", mompelde hij in zichzelf. "Fijn -_-'" Nog trager als hij uit bed kwam kleedde hij zich aan en begaf hij zich op weg naar de les.

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 21-02-2009 15:41:29

Toen ze het lokaal binnen kwam zag ze dat het niet alleen een auditie was voor dansers en het erge wat haar opviel was dat ze het enige meisje was dat meedeed.

Ze voelde zich hierdoor niet helemaal op haar gemak en liep naar de leraar die de auditie begeleide. 'Waar kan ik me omkleden, ik doe dat liever niet met al die.. jongens erbij.' fluisterde ze.

Toen ze klaar was ging ze op de grond in de spagaat zitten en begon haar spiegen te rekken.
Ze wist niet precies wat ze moesten doen voor de auditie, dus daarom wachtte ze met het aandoen van haar spitzen tot dat de leraar zei dat het een soort streetballet werd

Ze bond haar spitzen aan en probeerde zich voor te stellen hoe streetballet eruit zou zien. Het klonk erg stoer.

sabine
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-06-2009 23:40:51

Mijn personage:

Een dreuzel leerling en een jongen, want daar zijn er hier te weinig van.

Naam: Casanova
Casanova is een charmante (maar absoluut geen foute) jongen met dik donkerbruin haar en heel licht blauwe ogen. Hij doet aan hiphop en kan goed zingen.
Daarnaast houd hij ook erg van salsa dansen, daarom zoekt hij ook een leuk meisje als dans partner.
Hij is een spontane, lieve jongen met een eigen mening. Voor goede vrienden zal hij alles doen staat overal voor open. Hij houd niet van oppervlakkige meisjes die alleen met hen uiterlijk bezig zijn. Hij is wel een echte dierengek.

Casanova
Casanova was uitgenodigd voor een intake gesprek en liep daarom naar de school. Het was een groot en prachtig gebouw, met 2 heel grote voordeuren. Hij liep de school in en ging op zoek naar de plek waar hij moest wezen. Toen hij niet oplette botste hij per ongeluk tegen een meisje op. Hij schatte haar voor ongeveer zijn leeftijd en ze had bruine haren. " Oh sorry! Soms ben ik zo onhandig" Hij glimlachte en vroeg of zij wist waar de ruimte was waar hij moest zijn. (Dat is dus Fey, als je dat goed vind)

Suus mijn lieve zusje

Sandy Cohen: Wow, you've really flipped your noodle.

Sorry! Veel afwezig door vakantie!

Freestylehonor
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 14-07-2009 00:28:04

OFF: ik vind het wel goed hoor sabine nu hoef ik tenmiste niet meer zo erg na te denken over de andere speler

ON:

Het was een lerares.
Meteen trok ze haar gezicht naar verbazing de vrouw keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan.
Ineens hoorde ze hoe stil het in de kantine was de pauze was gewoon voorbij ze had de bel nooit gehoord of de kinderen zien lopen.
Ze keek voor de zekerheid de kantine nog even rond haar mond viel open en toen keek ze weer naar de vrouw.
Ze wilde zeggen dat het haar speet en dat ze niet eens door had dat de bel was gegaan.
"Zeg maar niks, ik zie het al" zei de vrouw.
Fey keek snel naar beneden hoe stom kon ze nou zijn om niet door te hebben dat de pauze voorbij was.
Ze schrok ineens van de vrouw die naar haar spullen die op de tafel lagen.
"Ik zie dat je met je huiswerk bezig bent" zei de vrouw.
Het enige wat Fey deed was knikken.
"Hm...het ziet er goed uit. Nou weet je in de les waar jij nu eigenlijk hoort te zitten is het nu studie uur maar ik denk dat jij je beter kan concenteren in een lege ruimte zonder allemaal mensen om je heen." Zei de vrouw met een glimlach "Ik denk dat ik hier de leerlingen maar even naar toe haal en ze dan allemaal apart aan een tafeltje neer zet." Terwijl ze dat zij keek ze de kantine rond.
Fey keek maar met haar mee er waren wel genoeg tafels voor 35 kinderen om aan te zitten als ze allemaal alleen moesten zitten natuurlijk.
"Hm..." ze keek ineens daar de vrouw die bedenkelijk om zich heen keek.
"uhm...is het misschien goed dat ik iemand bij jou aan de tafel neer zet? Ik kon namelijk 1 te kort" en ze lachte een beetje schaapachtig.
Fey trok een moelijk gezicht ze wist niet helemaal of ze dat wel kon gebruiken.
De vrouw zag het een ontspande haar gezicht en keek haar toen met alle vertrouwen aan "Hij is een harde werker ik verzeker je dat je niet veel last van hem zult hebben. En als je wel last van hem hebt dan kom je maar naar mij toe dan krijgt hij wel strafwerk mee." en de vrouw knipoogde
Fey's gezicht klaarde op en ze begon te lachen
"Okay is goed"
De vrouw lacht en knikte en liep toen weg om de leerlingen op te halen.
Fey ging gewoon weer rustig door met haar werk ze hoorde de leerlingen wel binnen komen ze waren nogal luidruchtig.
De vrouw zei meteen dat ze stil moesten zijn en zij wees hen een plek aan waar ze moesten gaan zitten en hun werk moesten maken.
En zo kwam er dus een jongen bij Fey aan de tafel te zitten maar ze had het niet eens door ze werkte zo hard.
"Okay iedereen, dit zijn jullie studie uren, en ja jullie horen het goed uren jullie hebben er 2 op dit moment, zo kunnen jullie huiswerk afmaken voor vandaag of morgen, maar dat gebeurt dus in stilte wil je iemand wat vragen dan loop je er rustig naar toe en dan verluister je met die gene. Verluister je niet met iemand of ben je niet met je huiswerk bezig of iets dat met school te maken heeft krijg je strafwerk, en dat moet van voor vanmiddag af zijn." zei de vrouw en keek een beetje streng rond.
Fey kreeg er de kriebels van en rilde daarom ook even.
"En nu iedereen aan het werk!" zodra de vrouw dat gezegt had ging Fey snel met haar werk bezig en het ging ook heel goed ze had al snel veel werk af zodat ze het lekker rustig aan kon doen vanmiddag.
"Hey...spptt...Fey.."
Ze keek op en zag meteen dat die ene jongen weer voor haar zat haar mond viel open.
Vol verbazing keek ze de jongen aan hij lachte naar haar.
Ze zag hoe mooi wit zijn tanden waren ineens schudde ze met haar hoofd dat ze even bij de les moest blijven ze lachte even naar hem en ging toen weer verder met haar huiswerk.

SaarSuuz

monaatjee
1ste jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 05-08-2009 14:46:38

Ik wil heel graag meedoen!

Monaatjee
en ik doe aan Klassiek Ballet en aan Latin & Ballroom dansen (stijldansen dus)
Dans al mijn hele leven dus dansen zit in mijn bloed! Het is mijn grootste passie en doe het met heel veel plezier. Daarnaast dans ik ook nog eens wedstrijden dus ik heb geen plankenkoorts! Altijd handig als je dat niet hebt!

Dus laat me wat weten of spreek me even aan op de gang, slaapzaal of gewoon in de lessen. Het liefste wel voor of na de les en niet tijdens de les. Thanks!

Just live your life

bella swab
2de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 06-12-2009 12:45:53

een beetje te laat misschien?

[quote van Aiedail ]- Naam: Fey
meisje van 16 jaar oud lang met grote (bambi)bruine ogen en bruin lang haar. houd ervan om veel kleuren te dragen en is gek op zingen en acteren. ze is wel verlegen vooral bij de jongens en ze kan vaak moeilijk vrienden maken. ze is vrij slim maar laat het meestal niet zien.[/quote]

ik wil fey wel spelen.
mag het???

sorry, ik heb inplaats van bella swan bella swab geschreven!!!

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6