Award stemmen zijn geteld
Super Stars! [VEEL SPELERS GEZOCHT!]
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendo Posts: 701 Offline! |
Super Stars! [VEEL SPELERS GEZOCHT!]Irish HighschoolDit is De school voor supersterren! Als je kunt dansen, zingen, acteren of noem het maar op, kun je hier komen! Een aantal beroemde mensen zitten hier ook op school. Alle leerlingen moeten eerst een inteak gesprek hebben gedaan voordat ze erin mogen. Maar een aantal leeringen zijn tovernaars en heksen. Dat weten zij alleen van elkaar! De leerlingen zijn nooit naar Zweinstein geweest, en hebben toch een toverstok. Ook kennen ze de meeste spreuken. Ook alleen Zij weten dat de Heer van het Duister de dreuzelwereld zal binnenvallen. Maar er zit een addertje onder het gras; er zijn 2 jongens die vrienden door dik en dun zijn, en dooddoenner. NIEMAND weet dat, alleen hun 2. Hoe zal het groepje tovernaars en heksen de Heer van het Duister verslaan? (verzin maar hoe, niet met gruzielementen;) dat wordt zo lastig dan )Rollen: Tovernaars/ Heksen. ~Zasha(14): Zasha is heel knap, heeft grote boezem en witte tanden en blauwe ogen is heel klein meisje met lang zwart haar. Ze is echt super slim en weet altijd van alles te bedenken. Zij doet Streetdance. Gespeeld door: Janice ~Carmen(16): Mooie blonde meid en een tikkeltje arrogant. Ook zij is aardig slim! Met haar mooie bruine ogen, en lang golvend haar weet zij iedere jongen te pakken! Carmen is verliefd op Joshua. Ze zingt. Gespeeld door: Turnsterretje ~Joshua(15): Is een super hunk en heeft overal wel een beetje verstand van. Hij heeft kort zwart haar dat een beetje voor zijn blauwe ogen danst. Joshua kan nooit goeie keuzen maken! Hij heeft een oogje op Zasha, maar ook wel op Carmen. Wie zal hij kiezen? Joshua doet Breakdance, maar wil ook wel graag bij streatdance! Gespeeld door: Bellatrixje ~Tim(15): Tim staat bekend om zijn bijnaam: BigTim! Werkelijk Alles aan hem is groot! Hij is nu al 1.90 lang en is nog niet uitgegroeid. Hij heeft een dikke kop met bruine krullen, en bruine ogen. Hij is heeelemaal ondersteboven van Carmen en laat dat merken ook! Tim zijn stembanden zijn ook groot, dus hij zingt! Gespeeld door: Bounty Jason: Jason is 16 jaar, en de broer van Tim. Hij is 1.87, dus een paar cm kleiner dan hem, daarom noemt Tim hem ook 'Kleine Broer', maar Jason weet wel beter. Hij is ook een tovenaar, en weet goed hoe hij zijn staf moet gebruiken. Hij is heel kna^p, maar hij ontkent dat een beetje. Jason is een zanger _________________________________________________ GEEN TOVERNAARS&HEKSEN MEER :) _________________________________________________ Dreuzelleerlingen: -Willow Silverton 15 jaar Doet ballet Willow is blond, grote groen/bruine ogen, een klein neusje en sproetjes. ze is niet al te intelligent , maar ze is wel heel erg sociaal en getalenteerd. Bovendien heeft ze een erg goed figuur en gaat ze graag om met jongens. Ze is een dreuzel, maar heel erg nieuwsgierig. - Naam: Fey meisje van 16 jaar oud lang met grote (bambi)bruine ogen en bruin lang haar. houd ervan om veel kleuren te dragen en is gek op zingen en acteren. ze is wel verlegen vooral bij de jongens en ze kan vaak moeilijk vrienden maken. ze is vrij slim maar laat het meestal niet zien. - Nena: 14 jaar; weelderig golvend kastanjebruin haar; grijze ogen en niet al te groot. Ze bespeelt de piano, inmiddels al 6 jaar, maar ook al 4 jaar gitaar. Hoewel haar passie bij de muziek ligt, kan ze toch aardig overweg met een potlood. Ze heeft een aardig stel hersenen en weet die ook te gebruiken, hoewel ze er soms wel eens van houdt om weg te dromen. Ze wordt vaak omschreven als mysterieus, getalenteerd en optimistisch. Eenmaal ze in de belangstelling staat, krijgt ze snel een kleurtje. Een verlegen dreuzel die soms onverwachts uit de hoek kan komen. -Luna: Luna is 15 jaar en kan goed acteren en zingen. Ze neemt zanglessen omdat het acteren haar toch al goed verloopt. Ze acteert namelijk ook en het echte leven. Ze is 1,70 m lang, heeft kort zwart haar en bruine ogen. Haar vrienden noemen haar vaak Moon. Ze is net nieuw. Haar oog viel op haar eerste dag gelijk op Jacob, maar laat dat niet zien. Gespeeld door: MyZand - hij is een redelijke kleine jongen die slim is en toch geen nerd. Hij zingt heel goed en er werden hem al diverse jobs aangeboden maar die negeerde hij omdat hij zijn school wil afmaken. Hij heeft zwart haar tot juist onder zijn oren stijl gekampt, hij draagt altijd sweaters en dat is ook zijn kenmerk. Hij draagt veel jeans-broeken maar niet wijd en niet smal. Hij is redelijk knap maar ook weer niet zo knap als Jason. Veel jongens zijn jaloers op hem en daarom heeft hij niet zoveel vrienden, meeer vriendinnen. Dat is het zo een beetje. - Naam:kayla Leeftijd:16 Schooljaar:2de jaar Uiterlijk:bruin haar bruine ogen rode lippen. Karakter:vrolijk,vriendelijk,slim en lief. Overig (hoeft niet): is niet weg te slaan bij de jongens... - - - Dooddoenners: ~ Andre(14): de Heer van het Duister vind Andre eigenlijk nog te jong, maar hij doet wat hij moet doen en dat doet ie goed! Hij is een geweldige acteur wat soms ook wel eens nodig is. Hij is Transformagiër. Andre ziet er altijd een beetje bleekjes uit met kort zwart haar. Hij acteert. Gespeeld door: ~ Jochem(16): Ook hij is nog te jong. Vind heer Voldemort. Maar hij is nu oud genoeg om keuzen te maken. Jochem wordt alweer bijna 17, dus volwassen! Hij heeft haar tot ong. midden op zijn rug en het is donkerblond tot bruin. Hij is erg goed in rottige opmerkingen maken! Hij acteert ook. Gespeeld door: Voldemort: Nou.. die spreekt voor zich toch?? ![]() Gespeeld door: Maaike Let's begin! ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
bellatrixje Schouwer Zwadderich Posts: 1.735 Offline! |
Off: haha Sterretje, die laattste zinnen van jou ![]() On: Josh word rood als Zacha hem een zoen op zijn wang geeft. 'Dank je Zach, je hebt wat van me tegoed!', roept hij haar na. Dan komt de zuster eraan om hem te helpen. Een uur later komt hij, op krukken, weer naar buiten. Hij hinkstapt richting de binnenplaats en gaat daar op een bank zitten. Gezellig, denkt hij,ik moet 2 weken met krukken en drukverband rondhupsen... ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
Amy Perkamentus Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.297 Offline! |
Willow had haar spitzen uitgetrokken en merkte dat haar tenen weer bloede van de druk die ze had uitgeoefend op haar voeten. Ze liep de trap op naar de ehbo om haar voeten te laten verzorgen, anders kon ze de rest van de week wel vergeten. Ze deed haar haren los en ging op een stoel op de hang zitten. Ze keek naar de druppels bloed op de grond en voelde zich eventjes duizelig worden. Plotseling was ze weer in de slaapkamer en voelde ze de ketting tegen haar borstkas drukken ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Spyro Hoofdmonitor Moderator Ravenklauw Posts: 706 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Jason: Jason stapt door de gang en ziet een meisje op een stoel zitten, hier en daar staan een paar bloederige voetstappen die naar haar leiden. Hij ziet dat ze duizelig is dus stapt hij naar haar toe. "Gaat het?" vraagt hij aan haar. Als hij geen reactie krijgt kijkt hij eens goed en ziet dat er redelijk veel bloed is weggevloeid. Hij kijkt snel rond om te kijken of er niemand komt. Dan kijkt hij naar het meisje om zeker te weten dat ze niet oplet, en ze een beetje buiten bewustzijn is. Als hij zeker is, pakt hij zijn staf en fluistert wat. De staf licht op, en hij tikt zachtjes de wond aan. Hij stopt onmiddellijk met bloeden en het meisje krijgt weer wat kleur. Hij steekt snel z'n staf weg en doet alsof hij net voorbij stapte. "Heey, ik ben Jason, ik ben soort van nieuw hier. En jij?" Kijkt hij haar nieuwsgierig aan, voor zogoed hij kan acteren. ---------------------------------------- ![]() Moshi moshi! Dajobuka? Hai hai ^^ Sajonara!! |
|
|
'Huh, ooh hoi ik ben willow , ben ook nieuw!' ze lachte. 'Ik weet alleen niet meer waarom ik hier was.. oh ja de eh.. ze keek naar haar voeten , ik wou naar de ehbo om mijn voeten in te tapen. Ik doe ballet en mijn spitzen hebben heel de zomer in het stof gestaan.' Ze stond op en merkte toen pas hoe lang hij eigenlijk was. 'Woow ik voel me echt een kaboutertje.' 'Wheb je ook al intake gehad?' ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 701 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Zasha kwam de EHBO weer uitgelopen en zag daar Willow op een stoel zitten met bloederige tenen en een zeeer lange jongen. Toch net niet zo lang als BigTim.. Maarja. Wacht eens even.. Dat was vast zijn broer! 'Heee!' Zasha liep naar de 2 toe. 'Ben jij niet de broer van Big?' De jongen knikte. 'Ik ben Zasha...' Stelde Zasha zich voor. Ze keek even naar zn kontzak en zag daar een langwerpige bobbel (ahum... ) en een klein bruin puntje bovenuit steken. 'Kan ik je even spreken?' vroeg Zasha. Ze trok Jason mee naar een stiller plekje. Zasha keek even om zich heen en vroeg toen: 'Ben je ook een Tovernaar? Ik ben Heks! En Carmen is ook een Heks. Enehm... Tim dus ook. En Andre en nog een jongen. Ik weet zijn naam even niet meer! Ik neem aan dat je hier ook bent voor Voldemort?' en ze keek nog even om zich heen. Het was beter als er geen Dreuzels betrokken waren bij dit gesprek. 'Heb je haar genezen met Toverkracht...'---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
OFF: janice.. het is willow hea ![]() ON 'Hai, Zasha, er is niks hoor, had ballet en het was nogal intensief, vooral voor mijn voeten.' Ze stond moeizaam op en leunde op de stoel, maar toen ze op keek zag ze dat ze weer helemaal alleen was. Ze trok en wenkbrouw op en liep naar het trapenhuis. ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Spyro Hoofdmonitor Moderator Ravenklauw Posts: 706 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Jason kijkt nog eens rond door de ruimte en is dan zeker dat er niemand is. "Ja, maar ik kon haar niet laten doorbloeden, ik kon het niet aanzien. En inderdaad, ik ben de broer van Big Tim, maar ik ben ouder! Maar hij is gewoon wat groter." Dan ziet hij dat er een stukje van zijn staf zichtbaar is. Hij verstopt die snel beter onder z'n shirt en kijkt dan blij naar Zasha. "Ik ben blij dat ik en mijn broer niet de enigste hier zijn. Komen jullie soms op geheime plekken samen? Misschien kan ik helpen. Ik had inderdaad gehoord over Voldemort. We moeten hem echt tegenhouden, voor er slachtoffers vallen." ---------------------------------------- ![]() Moshi moshi! Dajobuka? Hai hai ^^ Sajonara!! |
|
|
'Slachtoffer zijn er al gevallen Jason... Helaas. Daarom heeft Perkamentus, in overleg met Droebel, ook besloten dat juist wij het hier moesten oplossen. Maar als ik jou was zou ik je staf in je tas stoppen, en die gewoon altijd bij je houden. Je weet namelijk maar nooit wie er allemaal in je tas zit te graaien.' Toen zag Zasha ineens Carmen. 'Oh.. Ehm... Sorry Jason, ik moet gaan. Ik spreek je nog wel eens! En ik zeg wel als we eens een gesprek hebben met alle tovernaars en heksen bij elkaar. Later!' ze gaf hem een flinke stomp tegen zijn schouder en hobbelde toen naar Carmen toe. 'Hai! Ga je even mee naar onze kamer? Want ehm... We moeten dat van 2 dagen geleden nog even bespreken he. Jeweetwel.. van Ander enzo. Trouwens, die broer van Timmie is hier ook. Die b lijkt dus ook al tovernaar te zijn.' voegde ze er zachtjes aan toe. En samen liepen ze naar de kamer. ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
Willow was nar haar kamer gelopen en ging op haar bed zitten. Ze keek eens naar haar voeten ´Vreemd, ik weet toch zeker dat ik bij de ehbo mijn voeten moest laten tapen, maar de verwondingen zijn verdwenen.´ Zonder er verder nog bij na te denken begon ze een tijdschrift te lezen. Plotseling voelde ze de ketting die om haar hals zat zwaar tegen haar borst kas en voor ze het wist viel ze in slaap. ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Freestylehonor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 550 Offline! |
Toen Fey alles had in uitgepakt en in haar kast neer had gelegt ging ze even op haar bed zitten en pakte nog een paar fotolijstjes uit haar koffer vandaan een foto op 1 foto stond zij met haar moeder toen ze rond de 5 jaar was altijd droeg ze deze foto met haar mee het was de enige herinnering aan haar moeder ze vond het eigenlijk vreselijk dat ze haar moeder als sinds haar vijfde niet meer had gezien maar ze woonde ook niet bij haar vader maar ze heeft nooit met hem op de foto geweest ze woonde nu bij adoptie ouders ze waren wel heel goed voor haar maar het kon nooit haar eigen ouders vervangen ineens voelde ze een traan over haar wang heen rollen ze miste haar moeder heel erg maarjah ze kon haar toch nooit weer terug zien snel zette ze de foto weg op haar nacht kasje en pakte de andere foto's van haar huisdieren die ze natuurlijk ontzettend mist en eentje van haar en een andere meisje naast haar zij had lang blond haar met blauwe ogen en een hele mooie gave huid en ze had de armen om jou heen geslagen en lachte net zoals jou in de camera dat was de enige beste vriendin die je ooit had gehad je kende haar alvanaf toen jullie babies waren je vond het altijd heerlijk bij haar maar toen kwam dat ongeluk Jullie waren net uit school gekomen en fietsen naar huis toe jullie woonden niet ver bij elkaar vandaan dus fietsten jullie altijd met z'n tweeën op onderweg was het altijd lachen en roepen en gek doen tot dat ene moment jullie stonden te wachten bij een stoplicht en het werd groen jullie fietsen door en jou vriendin fietste iets langzamer omdat ze iets uit haar tas wilde halen jij was al halverwege de weg over toen zij er aan kwam jij lachte en roepte "kom je nog of moet ik wachten tot morgen ?" ze lachte en zou net stapte op haar fiets en kwam jou kant opjij keek naar rechts en daar kwam een auto met een flinke snelheid haar kant op zetten de angst stond in je ogen en je draaide je gezicht snel en roepte naar haar "PAS OP!! FIETSEN FIETSEN!!!" ze keek naar rechts en zag de auto op haar afkomen ze kon geen kant meer op ze draaide haar gezicht en keek je aan recht in de ogen alle angst kon je daaruit aflezen ze draaide haar gezicht en de auto kon niet meer remmen jij keek ook naar rechts en zag hoe de auto haar zo opgeschepte de banden die piepten de knal die je hoorde de barst in het ruit maar vooral het bloed dat je zag lopen van de auto af op de weg je was helemaal wit en stond aan de weg vast geplakt ineens hoorde je allemaal getoeter en kwam je weer tot je beziening en rende naar de auto toe om te kijken hoe het met je vriendin was je riep haar naam je pakte haar vast maar er kwam geen reactie je zakte inelkaar met haar in je armen ze bloede verschrikkelijk er waren andere auto gebruikers aan de kant van de weg gaan staan en naar jou toe gekomen maar jij bleef met jou vriendin in de armen ze belden de politie en de ambulance iemand vroeg om jou naam en waar je vandaan kwam maar dat wist je niet meer waardoor je nog meer flipte je begon nog meer te huilen toen de ambulance er was en haar nog probeerde te helpen had jij je ouders ook gebeld zij waren zo snel mogelijk gekomen met de ouders van jou vriendin je kon het zelf nog steeds niet bevatten er waren allemaal mensen om je heen en toch zag jij alleen maar jezelf staan en jou vriendin in de ambulance met allemaal aparaten en sliertjes die over in haar waren gestoken je voelde je zo schuldig je dacht altijd nog dat het jou schuld was jou ouders en van je vriendin gaven jou nooit de schuld jij kon er niks aan doen maar toch jou beste vriendin was.....dood..... het bleef je altijd maar achter volgen nooit meer was jij zoals je eerst was je kon geen vriendinnen meer maken omdat nooit goed luisterde naar iemand anders en je was altijd met je werk bezig waardoor je nu wel naar deze school kon de foto's die jij altijd bij je had waren de foto's van de slechtste momenten uit jou leven en toch kon je niet zonder deze foto's nog steeds druk in je gedachten verzonken hoorde je ineens iemand op je deur kloppen je schrok op en keek naar de deur wie zou dat zijn je liep er naar toe en deed hem open ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
OFF of je verteld even een triest levensverhaal ![]() ON Toen ze wakker werd schrok willow. Ze lag niet langer op haar bed en de kamer waarin ze was herkende ze ookal niet. 'Hall..halloooo.. is er iemand.' In paniek schoot ze overeind ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Josh doet langzaam een oog open... Hij kijkt naar de heldere lucht. De lucht?! Met een ruk zit hij rechtovereind en kijkt verdwaasd om zich heen. Hij moet in slaap gevallen zijn, want hij is nog seeds op de binnenplaats. En, het is al donker,damn, ik moet naar binnen!, denkt hij bij zichzelf en hij hijst zich overeind aanhet bankje waar hij naast ligt. Hij hinkstapt richting zijn kamer en ploft op bed. Juist, fijn, nu ben ik vast de hele nacht wakker, denkt hij geergerd naar het plafond starend. ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
als ze op hun kamer aankomen, zien ze dat willow al ligt te slapen. "we zijn niet alleen" fluistert ze en ze knikt richting willow. "we kunnen het hier toch niet bespreken? stel je voor dat ze wakker wordt!" zasha schudt haar hoofd. "laten we misschien naar de binnenplaats gaan?" stelt ze, nog steeds fluisterend, voor. ze gaan naar de binnenplaats. "oke, we moeten wel voorzichtig zijn, we horen hier niet meer te zijn op dit uur he.." zo stil als ze konden slopen ze met twee door het, inmiddels donker geworden, kasteel. ze deden de deur zachtjes open en slopen de binnenplaats op. maar ze hadden de deur nog maar half gesloten, of er liep al een gedaante tegen hun. ze schrok zich haast dood, maar aan de geur en ademhaling herkende ze joshua. "josh!" fluisterde ze hard. "wat doe je hier? ik schrok me dood!" maar tegelijkertijd voelde ze haar hart sneller slaan. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Willow: Willow was overeind gekomen en keek nu de kamer rond. Het was een kille ruimte met aan de muur een groot wandkleed. Voorzichtig liep ze er naartoe en het bekeek het eens goed. 'Een stamboom!' Plotseling hoorde ze een ijzige gil en een deur dichtslaan.. en toen lag ze oppeens in de spiegelzaal. ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
'Oh, meiden, hoi!', zegt Josh, 'euh...ik was hier zo'n beetje in slaap gevallen, en was van plan dat nu in bed voort te zetten Maar zeg eens...wat doen jullie hier nu nog?'Hij draait zich naar de meiden toe. Zich er sterk van bewust zijnde dat zijn hart sneller slaat... ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
'Aah!' Zasha slaakte een hoog gilletje en sloeg meteen haar eigen hand voor haar mond. 'Josh.. Sukkel! Wat doe je nog zo laat hier?' Maar Joshua bleek hun hetzelfde te vragen. 'Ehm... Nuja... Willow lag al te slapen. En we wouden vandaag het een en het ander bespreken in onze kamer. Maar dat kan dus beter niet als er een dreuzel bij zit he...' fluisterde Zasha. Toen Joshua vertelde dat hij hier in slaap was gevallen grinnekte Zasha. 'Ben je buiten in slaap gevallen? Sukkel.. Hoe doe je dat nu?' Ineens hoorde de 3 studenten een gil. 'Wow.. Wie was dat? Het leek wel Willow!' En meteen stromde Zasha naar binnen. Ze was dan wel klein, maar kon ontzettend snel rennen! Toen ze in haar kamer kwam zat Willow rechtop in bed. 'Oh... Sh*t... Had je een nachtmerrie Wil?' vroeg Zasha ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ze kon geen woord uitbrengen. haar gedachten tolden zo snel door haar hoofd, maar ze snapte ze zelf niet. ze wist niet eens meer waar ze aan dacht. ze bleef hem maar aanstaren, tot ze wakker geschud werd door een ijselijke gil. ze twijfelde geen moment. ze greep angstig zasha's hand en holde samen zo snel ze kon naar hun slaapkamer. willow was dan wel een dreuzel, ze kende haar pas, maar ze zou er toch alles aan willen doen om haar te redden als ze in gevaar was. ze kneep zasha in haar hand. ze was bang voor wat ze zouden vinden. voor wat er net gebeurd was, waarom willow gilde. ze wist dat zasha haar begreep. de deur sloeg open, ze bleven meteen stilstaan. willow zat lijkbleek rechtop in haar bed. "tisser?" vroeg ze bezorgd. dan viel haar oog op de ketting die ze om haar nek had. met angstige ogen keek ze naar zasha, en dan weer terug. dat was... dezelfde ketting als ze al eens eerder zagen! ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
OFF: ik was niet in de slaapkamer, maar okee, dit is ook wel spannend ![]() ON Ze knipperde een paar keer met haar ogen voordat ze zich realiseerde dat ze weer in haar bed lag. De ketting om haar nek voelde ijskoud en loodzwaar en toen de andere binnenkwamen kreeg ze een onbehagelijk gevoel, alsof ze meer wisten , en of dat er nog iemand binnen in de kamer was die alles goed in de gaten hield. Toen haar kamergenootjes bezorgt vroegen wat er was, wist ze het eigenlijk ook niet en snel verzon ze iets 'eigenlijk, heb ik alleen vreselijke buikkrampen, volgens mij moet ik maar eens iets eten.' verzon ze snel ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
'Ik heb je nog zien snacken net... voordat je naar bed ging. Dus honger kan het niet zijn.' Zasha liep naar Willow toe en voelde haar voorhoofd. 'Je bent ijskoud!' en snel trok ze haar hand terug. 'Het lijkt me verstandig als je morgen hier blijft, dagje geen lessen. Gewoon wachten tot het over is!' De ketting was Zasha allang opgevallen, maar ze zei er niks over. Ze wist alleen dat die ketting niet veel goed mee met zich bracht. 'Misschien moet je die ketting maar af doen Willow, als je ermee gaat slapen stik je straks nog! Dat ding is loodzwaar joh...' Ze keek even bezorgd naar Willow. En haar blik ging van Willow naar Carmen en Joshua, die even bezorgd keken. Toen liepen ze de kamer weer doodgewoon uit. 'Dit kan niet goed zijn jongens..' waarschuwde Zasha. 'Die ketting is niet oke volgens mij!' ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
Maaike Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 650 Offline! |
Off: Ikke = Voldie ![]() On: Woedend siste Voldemort wat tegen Nagini terwijl hij met zijn lange, dunne vingers in zijn stoelleuning kneep. Het was hem bijna gelukt, tot die kleuters het kwamen verpesten! Beledigd gleed Nagini weg, wat hem alleen maar nog bozer maakte. Het moest lukken! Ze had de ketting om, dus was nu het moment. Hij begon weer wat dingen te sissen en te mompelen. De ketting om Willows nek werd weer ijskoud, maar langzamerhand werd hij warmer en warmer en uiteindelijk begon het goud te gloeien van de hitte (kan dat eigenlijk? )Met een triomfantelijk en kille lach keek Voldemort naar de grond, waar Willow nu lag te kronkelen. ---------------------------------------- Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

)

Saar