Award stemmen zijn geteld

Super Stars! [VEEL SPELERS GEZOCHT!]

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendo
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 05-07-2008 12:34:27

Super Stars! [VEEL SPELERS GEZOCHT!]

Irish Highschool

Dit is De school voor supersterren! Als je kunt dansen, zingen, acteren of noem het maar op, kun je hier komen! Een aantal beroemde mensen zitten hier ook op school. Alle leerlingen moeten eerst een inteak gesprek hebben gedaan voordat ze erin mogen.

Maar een aantal leeringen zijn tovernaars en heksen. Dat weten zij alleen van elkaar! De leerlingen zijn nooit naar Zweinstein geweest, en hebben toch een toverstok. Ook kennen ze de meeste spreuken. Ook alleen Zij weten dat de Heer van het Duister de dreuzelwereld zal binnenvallen. Maar er zit een addertje onder het gras; er zijn 2 jongens die vrienden door dik en dun zijn, en dooddoenner.
NIEMAND weet dat, alleen hun 2. Hoe zal het groepje tovernaars en heksen de Heer van het Duister verslaan? (verzin maar hoe, niet met gruzielementen;) dat wordt zo lastig dan)

Rollen:

Tovernaars/ Heksen.

~Zasha(14): Zasha is heel knap, heeft grote boezem en witte tanden en blauwe ogen is heel klein meisje met lang zwart haar. Ze is echt super slim en weet altijd van alles te bedenken. Zij doet Streetdance.
Gespeeld door: Janice

~Carmen(16): Mooie blonde meid en een tikkeltje arrogant. Ook zij is aardig slim! Met haar mooie bruine ogen, en lang golvend haar weet zij iedere jongen te pakken! Carmen is verliefd op Joshua. Ze zingt.
Gespeeld door: Turnsterretje

~Joshua(15): Is een super hunk en heeft overal wel een beetje verstand van. Hij heeft kort zwart haar dat een beetje voor zijn blauwe ogen danst. Joshua kan nooit goeie keuzen maken!
Hij heeft een oogje op Zasha, maar ook wel op Carmen. Wie zal hij kiezen? Joshua doet Breakdance, maar wil ook wel graag bij streatdance!
Gespeeld door: Bellatrixje

~Tim(15): Tim staat bekend om zijn bijnaam: BigTim! Werkelijk Alles aan hem is groot! Hij is nu al 1.90 lang en is nog niet uitgegroeid. Hij heeft een dikke kop met bruine krullen, en bruine ogen. Hij is heeelemaal ondersteboven van Carmen en laat dat merken ook! Tim zijn stembanden zijn ook groot, dus hij zingt!
Gespeeld door: Bounty

Jason:
Jason is 16 jaar, en de broer van Tim.
Hij is 1.87, dus een paar cm kleiner dan hem, daarom noemt Tim hem ook 'Kleine Broer', maar Jason weet wel beter. Hij is ook een tovenaar, en weet goed hoe hij zijn staf moet gebruiken. Hij is heel kna^p, maar hij ontkent dat een beetje.
Jason is een zanger

GEEN TOVERNAARS&HEKSEN MEER :)

Dreuzelleerlingen:

-Willow Silverton
15 jaar
Doet ballet

Willow is blond, grote groen/bruine ogen, een klein neusje en sproetjes. ze is niet al te intelligent , maar ze is wel heel erg sociaal en getalenteerd. Bovendien heeft ze een erg goed figuur en gaat ze graag om met jongens. Ze is een dreuzel, maar heel erg nieuwsgierig.

- Naam: Fey
meisje van 16 jaar oud lang met grote (bambi)bruine ogen en bruin lang haar. houd ervan om veel kleuren te dragen en is gek op zingen en acteren. ze is wel verlegen vooral bij de jongens en ze kan vaak moeilijk vrienden maken. ze is vrij slim maar laat het meestal niet zien.

- Nena:
14 jaar; weelderig golvend kastanjebruin haar; grijze ogen en niet al te groot. Ze bespeelt de piano, inmiddels al 6 jaar, maar ook al 4 jaar gitaar. Hoewel haar passie bij de muziek ligt, kan ze toch aardig overweg met een potlood. Ze heeft een aardig stel hersenen en weet die ook te gebruiken, hoewel ze er soms wel eens van houdt om weg te dromen. Ze wordt vaak omschreven als mysterieus, getalenteerd en optimistisch. Eenmaal ze in de belangstelling staat, krijgt ze snel een kleurtje. Een verlegen dreuzel die soms onverwachts uit de hoek kan komen.

-Luna:
Luna is 15 jaar en kan goed acteren en zingen. Ze neemt zanglessen omdat het acteren haar toch al goed verloopt. Ze acteert namelijk ook en het echte leven. Ze is 1,70 m lang, heeft kort zwart haar en bruine ogen. Haar vrienden noemen haar vaak Moon. Ze is net nieuw. Haar oog viel op haar eerste dag gelijk op Jacob, maar laat dat niet zien.
Gespeeld door: MyZand

- hij is een redelijke kleine jongen die slim is en toch geen nerd. Hij zingt heel goed en er werden hem al diverse jobs aangeboden maar die negeerde hij omdat hij zijn school wil afmaken. Hij heeft zwart haar tot juist onder zijn oren stijl gekampt, hij draagt altijd sweaters en dat is ook zijn kenmerk. Hij draagt veel jeans-broeken maar niet wijd en niet smal. Hij is redelijk knap maar ook weer niet zo knap als Jason. Veel jongens zijn jaloers op hem en daarom heeft hij niet zoveel vrienden, meeer vriendinnen. Dat is het zo een beetje.

- Naam:kayla
Leeftijd:16
Schooljaar:2de jaar
Uiterlijk:bruin haar bruine ogen rode lippen.
Karakter:vrolijk,vriendelijk,slim en lief.
Overig (hoeft niet): is niet weg te slaan bij de jongens...

-
-
-

Dooddoenners:

~ Andre(14): de Heer van het Duister vind Andre eigenlijk nog te jong, maar hij doet wat hij moet doen en dat doet ie goed! Hij is een geweldige acteur wat soms ook wel eens nodig is. Hij is Transformagiër. Andre ziet er altijd een beetje bleekjes uit met kort zwart haar. Hij acteert.
Gespeeld door:

~ Jochem(16): Ook hij is nog te jong. Vind heer Voldemort. Maar hij is nu oud genoeg om keuzen te maken. Jochem wordt alweer bijna 17, dus volwassen! Hij heeft haar tot ong. midden op zijn rug en het is donkerblond tot bruin. Hij is erg goed in rottige opmerkingen maken! Hij acteert ook.
Gespeeld door:

Voldemort: Nou.. die spreekt voor zich toch??
Gespeeld door: Maaike

Let's begin!

----------------------------------------

IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,,
I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________|
OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO

Spyro
Hoofdmonitor
Moderator

Ravenklauw
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 16-01-2009 18:40:06

Jason:
Jason is 16 jaar, en de broer van Tim.
Hij is 1.87, dus een paar cm kleiner dan hem, daarom noemt Tim hem ook 'Kleine Broer', maar Jason weet wel beter. Hij is ook een tovenaar, en weet goed hoe hij zijn staf moet gebruiken. Hij is heel knap, maar hij ontkent dat een beetje.
Jason is een zanger

Jason komt met z'n koffer voor de schoolpoort staan.
"Hier is het dan, Iris Highscool"
Hij pakt zijn koffer en stapt langzaam naar binnen, hij wilt nog even van de omgeving genieten, en het is ook een groot moment voor hem. Hier gaat hij leren zingen als de beste, het heeft lang geduurt eer ze hem binnenlieten, maar vorige week kreeg hij een brief dat hij geaccepteert was.
Hij staat binnen en vraagt aan iemand dat er rondloopt of ze misschien wist waar zijn kamer was. "Excuseer, ik ben nieuw hier, weet jij misschien waar kamer 31 is?"
Hij krijgt een beschrijving van de route, en krijgt ook te horen dat iedereen nu aan het ontbijten is."Gezellig, dan is er geen drukte op de gang" denkt hij.
Hij stapt naar z'n kamer en pakt alles uit. Dan als hij de deur uitstapt, ziet hij een plattegrond van de school. Hij ziet een grote zaal staan en denkt dat daar het ontbijt zal gebeuren.
Hij stapt de zaal binnen en ziet alle leerlingen die aan het eten zijn.
Hij gaat rustig aan een tafeltje zitten en kijkt rond.
Hij ziet het buffet en pakt een paar dingen.
Dan zit hij weer aan het tafeltje en eet z'n bord rustig leeg.

Moshi moshi!
Dajobuka?
Hai hai ^^
Sajonara!!

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-01-2009 16:30:38

Willow veegde haar mond af met een servetje.

'En zijn jullie allemaal doorgelaten, of zijn er nog intakes deze week?'

Ze had alleen van de dansopleidingen wat gehoor, maar van de andere wist ze totaal niks.

Ze wachte niet eens op een antwoord, stond op en volgde een paar meiden die ze tijdens haar intake zag naar de spiegelzaal.

Minder online door schoolprojecten en tentames :(

Yay in de mei vakantie weer naar 'huis'

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-01-2009 21:31:18

"het gaat wel" zegt ze tegen willow en ze slikt moedig haar tranen weg. ze kijkt naar joshua, rechts van haar en glimlacht een klein beetje.
"wil je de boter eens passeren josh?" vraagt ze.
ze zucht.
"ik vraag me af wie er dit jaar verder gaat met zingen. zou ik me ook inschrijven voor acteren? ik doe t echt zowat even graag als zingen! en dan kan ik in musical gaan!"
haar blik gaat over de tafels heen.
"hebben jullie al een idee wie er allemaal bij jullie zit? tim, wie zit er dit jaar weer bij ons?"

Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt,
kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt...

spyro
noek

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-01-2009 21:08:45

Zasha zat nog wat met Carmen en Willow te praten.
'He.. moet je kijken!' Zasha wees door de open deur heen, daar kwamen een hele hoop nieuwe mensen aan! 'Wow.. moet je eens kijken joh! Hoelaat is het eigenlijk?' ze keek op haar klokje. 'Oh.. F***! Het is al half 7! Moet snel me spullen pakken. Carmen, meid.. We praten vanmiddag nog wel eventjes...' Ze knuffelde nog even en rende toen naar haar kamer. Ondeweg botste ze tegen een van de nieuwe jongens op!
'Oh.. Echt.. Sooo sorry! Ik heb haast! Ik moet auditie doen voor een clip van Timberland. Ik ben Zasha... Maar.. we praten wel eens verder! Doegg!' Ze zwaaide naar de nieweling en rende toen snel naar haar kamer waar ze alle spullen pakte die ze nodig had voor de auditie.

'YESS!!! YESSAHHH!! WOHOEOEOEE!!!' Zasha kwam helemaal blij, springend, rennend, schreeuwend haar kamer binnen. 'IK BEN DOOOOOOOR!' krijste ze. 'God wat ben ik gelukkig... Ze vonden het echt heel goed!' Zasha omhelsde bijde meiden en liet zich toen achterover op haar bed vallen met een rood hoofd. 'Over 1 maand moet ik bij de studio's zijn.'

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-01-2009 21:15:27

zasha laat me looohooos' ze werd zowat platgedrukt door haar kamergenootje.

'Timbaland, zozo, ik heb alleen nog ballet les, heb volgende week pas hiphop en streetdance'

'Valt het jullie ook op dat alle knappe jongens acteur willen worden?' ze draaide zichtbaar met haar ogen toen ze zag dat carmen en zasha alweer over een ander onderwerp begonnen waren en haar dus niet gehoord hadden.

bellatrixje
Schouwer

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-01-2009 21:21:58

Joshua

Joshua schuift de boter met een kleine glimlach richting Carmen.
Dan richt hij zich weer op zijn boek, er staan wat danstechnieken in. Hij mag dan wel een goede streetdancer zijn, uitgeleerd ben je nooit.
Dan hoort hij de opmerking van Willow.
'Nu voel ik me toch beledigt', zegt hij gemaakt dramatisch, 'ik heb een knap koppie, maar ik doe gewoon streetdance hoor! Trouwens, was het bij jullie ook zo koud vannacht?'

Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het?

Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk?

Zandje

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-01-2009 21:44:19

"ZASHA SCHAT GEWELDIG!" roept ze oprecht blij voor haar vriendin.
"oh t gaat echt geweldig worden! jij bent echt de béste!" zegt ze gemeend.
ze moet lachen om joshua's opmerking.
"ja jij hebt inderdaad een heel knap koppie" zegt ze en ze gaat even wild met haar hand door zijn haar.
ze neemt nog even een slok van haar drinken wanneer joshua de boter weer terugpakt. hij raakt haar even aan, waardoor ze zich ineens verslikt.
"oh, sorry, 't is niks" zegt ze terwijl ze nog even nahoest.
"gewoon even verslikt, meer niet "

spyro
noek

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-01-2009 22:29:12

'kom op josh, ik had het over jongens die niet alleen oog hebben voor zasha of carmen, maar okee bij de intake zag ik vannochtend ook iets aantrekkelijks langs de deur lopen, maar ik weet niet welke major hij volgt.'

Ze pakte de kan met water en schonk een glas vol.

'Ik denk dat ik auditie ga doen voor dat stuk dat op het prikbord hing in de gang.

'En koud, waar heb jij het over, bij ons was het heerlijk warm, althans onder mijn dekentje wel'

bellatrixje
Schouwer

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-01-2009 22:54:07

Ze moest eens weten', dacht Josh bij zichzelf toen het onderwerp op Carmen en Zasha viel.
Hij vond ze allebij heel leuk, maar ja. Het kiezen was een ander verhaal.
Hij krabt zich achter het hoofd, 'hm, dan zal de verwarming wel kapot zijn ofzo', mompeld hij, met zijn gedachten ergens anders.

Zandje

Freestylehonor
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-01-2009 13:20:04

Fey kwam de school net binnen lopen met haar tas vol met spullen
ze keek wat rond ze had nog nooit eerder op zo'n grote school gezetten
ze werd wel bang bij die gedachte en liep door de gangen heen opzoek naar een aanwijzing waar ze naar toe moest gaan
ze zag ook niemand echt lopen ze keek op zich heen en vond de plattegrond van de school en keek waar zij naar toe moest
"hmm....kamer 15 toch?? hmm...of was het nou iets anders"
de angst ging door haar hele lichaam heen snel zocht ze naar de brief in haar tas en sloeg hem open snel door lezen en zoeken naar de nummer van mijn kamer
"kamer......16! ach ik zat er niet ver naast" lachte ze een beetje niet wetend dat er ook nog iemand achter haar stond
snel keek ze welke route ze moest hebben toen ze hem net een beetje wist draaide ze zich om en wilde weg lopen en botste vol tegen iemand aan
ze viel achter over op de grond al haar spullen vielen uit haar tas snel draaide ze zich om
ze moest haar spullen weer in de tas doen voordat de lessen zouden beginnen
"uhmm....sorry..iii..ikk lette niet zo goed op. dom van me..heheh..."
ze brabbelde maar iets uit en pakte snel al haar spullen op en duwde die weer terug in haar tas
snel stond ze op en liep weg met de tranen in haar ogen
'veel slechter kan ik dit nieuwe school jaar toch bijna niet beginnen' dacht ze

SaarSuuz
In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd
Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!!

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-01-2009 19:51:48

"zasha, wil je even meekomen?" vroeg ze twijfelend. zasha ging verbaasd mee naar de hal.
"ik moet je wat vragen" zei ze.
"kijk, je weet toch wel al dat ik er heel sterk over nadenk om vanaf dit jaar niet alleen zingen te doen, maar ook de acteercursus te volgen he?"
zasha knikte.
"wat vind jij? zou ik het echt doen? die leraar had me onlangs voor de spiegel betrapt toen ik een stuk aan het naspelen was uit die film die we zo mooi vinden"
ze wachtte even.
"en toen vroeg hij of ik nooit gedacht had aan acteerlessen, om mee te kunnen spelen in musicals. ik zou t zo graag doen, dat wil ik al mijn hele leven, maar ik weet niet of t wel een goed idee is?"
ze liep samen met zasha nog een stukje verder, naar het prikbord. ze keek niet echt, want ze wachtte nog steeds op antwoord. plots werd ze wakker geschud door een nieuwe leerlinge die knal tegen haar opbotste.
"auw, sorry, ik wilde je niet doen schrikken ik had je niet zien staan" zegt ze gauw, waarna ze vriendelijk lacht.

spyro
noek

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-01-2009 20:40:25

Zasha zei nog even niks als antwoord op het voorstel van Carmen. Ze keek even naar het plafond. Dat was mooi wit.. Ze kon haar blijdschap nog steeds niet op van het goede nieuws van net toen ze ineens wakker schrok van een gil en een knal. 'oh.. haha!' lachte Zasha. Ze hielp ze twee weer overeind. 'Alles oke nieuwe?' vroeg Zasha met een grijns. Ze hielp het meisje even met haar boeken. 'doei!' maar ze was al weer weg. 'Kom Carmen.. dan gaan we even naar het meer toe. Ons plekkie he ;) Gaan we daar even praten over je keuze.' Ze liepen met zn 2en naar het meer toe. Helemaal achteraan zat een grote eikenboom waar een grote boomstam voor lag. Daar zaten ze altijd op. Zasha had een grote wijde broek aan, rood mouwloos topje, en een hele hippe zonnebril. Ze ging op de stronk zitten en leunde tegen de grote eik aan.
'Ik vind de keuze compleet aan jou! Ik heb er geen problemen mee.. ik heb gehoord dat de Acteerlessen vaak neit zo lang duren dus we hebben nog genoeg tijd voor elkaar! Als een leraar zegt dat je er goed in bent dan is het misschien wel een optie. Maar denk wel in dat het je ontzettend veel tijd gaat kosten aangezien je ook nog zingt.' een jongen liep voorbij en keek de meisjes aan. Hij floot. Zasha grinnekte even en praatte toen weer verder. 'Als het jouw droom is.. dan moet je er vooral voor gaan. Ik wil, net als je ouders, het beste voor jou. En ik weet zeker dat je vader dat ook vond. Trouwens, het is alweer bijna zomervakantie! Dan moeten we zeker een dagje WegisWeg doen, of Zweinsveld! Ik heb die dagen echt gemist joh.. heb jij je Verdwijnsel/verschijnselbrufet al? Ikke nog niet... Ik ben van plan die dit jaar te gaan halen! Ga je mee een stukje wandelen? we hebben nu toch vrij.. we kunnen wel even de stad in ofzo.' Zasha stond op en trok Carmen mee. 'We gaan wel even wat drinken bij Loch Ness, dat nieuwe hippe cafe! Ik betaal wel:) '

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-01-2009 20:51:18

ze was blij dat haar vriendin vond dat ze het misschien wel moest doen, als ze dat echt wilde. ze lacht.
"denk je dat hij t echt leuk zou vinden?" vraagt ze.
"ja, ik heb die dagen ook gemist. maar vergeet niet dat het nog làààng geen grote vakantie is! we hebben nog genoeg vrije dagen én vakanties dat we weg mogen. ik weet niet welke ik het liefst zou doen. zweinsveld is wel leuk als die van zweinstein erheen mogen, he. ik droom echt elke keer nog weken erna over hoe het daar is! ik vind het zo leuk als ze vertellen!" ze leunt dromerig tegen de grote eik.
"wat zou ik graag naar zweinstein gaan" zucht ze.
"maar dat kan natuurlijk niet. wij hebben hier onze taak" ze was meteen weer bij de werkelijkheid.
"achja, dromen kan geen kwaad, toch?"
zasha knikte.
"maar goed, als jij trakteert kan ik écht niet weigeren!" grijnst ze. haar vriendin trekt haar recht en samen lopen ze naar het gezellige cafeetje.
"als we er maar op letten dat we op tijd terug zijn. ik moet me nog inschrijven he"

spyro
noek

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-01-2009 22:13:50

Willow was terug naar de slaapkamer gegaan en begon haar bed op te maken toen ze iets heel aparts vond. Een soort amulet waarin je foto's kan doen.

Ze vond het wel een mooi ding en vroeg zich af wie er nou zo'n mooi sieraad kon kwijt raken.

Met moeite wrikte ze het openen, maar de binnekant was leeg, op een raar grijs poeder na.

Ze blies het eraf en deed het aan haar ketting, als iemand het verloren was zouden ze het zo zien en terug vragen.

Ze pakte haar deed haar tenue aan en pakte haar spitzen, om vervolgens op ontblote voeten naar de spiegelzaal te gaan.

bellatrixje
Schouwer

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-01-2009 22:19:07

Muziek knalt uit de boxen aan het plafond.
Joshua in in zijn eentje in de klas en leeft zich uit.
Hij is bezig met een geheel nieuw goreografie, al een paar maanden heeft ie hetzelfde dansje wat overal en eeuwig maar terug komt. Dus hij is wel toe aan iets nieuws.
Als het liedje is afgelopen loopt hij naar de bank en veegt zijn gezicht af met een handdoek, neemt een slok water.
Een zucht onsnapt hem terwijl hij de muziek opzet en weer opnieuw begint.
Waarom lukt het hem niet zich te concentreren?

Zandje

Freestylehonor
Hoofdmonitor

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-01-2009 22:44:47

Als Fey eindelijk uit de hal is weg gelopen en bijna bij haar kamer is blijft ze staan
zo hoord hele harde muziek en loopt richting de muziek
als ze in de buurt is van de muziek kijkt ze door de raampjes heen om te zien of ze iemand druk bezig ziet op de muziek die ze hoorde
toen stopte ze en zag ze een jonge heel erg dansen op muziek ze bleef maar staren ze vond het zo mooi
'wow.., hij kan echt goed dansen' dacht ze
zelf wist ze niet echt wat ze moest doen ze keek naar de stappen die hij zette en zag ook wel dat het niet helemaal perfect ging toch wist zij zelf niks van dansen af
toen hij ineens stopte bukte ze snel ze wilde niet dat hij zag dat iemand haar hem stond te staren
snel liep ze weg richting haar kamer de sleutels had ze gelukkig al druk zoekend naar de sleutels keek ze weer niet goed uit waar ze liep
gelukkig hield iemand haar tegen
"wow oppassen meisje...straks bezeer je je nog en dat kunnen we beter niet hebben"
ze voelde 2 armen om haar schouders heen ze draaide haar gezicht en keek recht in het gezicht van een jongen hij lachte vriendelijk naar haar
ze voelde hoe ze rood aanliep 'wat moet ik nu tegen hem zeggen ik kan geen woord uitbrengen zo' dacht ze
"uhm...uhm...bedankt.." zei ze met een piepstem
"ikk...uuhh...ik....moet..."
ze kon geen woord meer normaal uitbrengen
de jongen lachte vriendelijk naar haar ze dacht dat hij uitlachte omdat ze zo rood was en geen normaal woord kon uitbrengen
"ik help je wel even naar je kamer te komen met al je spullen dan weet ik tenminste dat je veilig ben aan gekomen en dat ik je straks niet in een rolstoel zie zitten of op krukken zie lopen"
na dat hij dat zei keek zij hem aan en lachte naar hem ze voelde hoe er een last van haar schouders af viel
ze knikte vriendelijk naar hem en ze liepen samen naar haar kamerdeur toe
ze deed de deur open en zette haar spullen binnen neer
"uhm...dankje wel voor me hier heen te brengen.." ze ze maar
"het is al goed hehe een meisje in nood helpen is toch normaal" zei hij met een knipoog naar haar toe
hoe direct ze hem eerst aankeek hoe sneller ze naar de vloer keek
"kom anders eens gezellig bij mij en mijn maten zitten tijdens een pauze dan kan ik je misschien het een en ander over de school vertellen lijkt dat je wat?"
je keek op en begon te lachen en knikte naar hem
"okay ik moet nu gaan ik zie je straks vast wel ergens in de les"
"ik denk het wel..tenmiste als wij de zelfde lessen hebben"
hij keek haar lachten aan "vast wel" zei hij daarna en liep hard weg
ze stapte de gang op en keek hoe snel hij weg liep hij draaide zich om en riep nog iets naar haar toe
"wat is je naam eigenlijk is veel makkelijker!"
ze lachte even "jongens zijn niet altijd zo slim als ze er uit zien" zei ze in zichzelf
"wat zei je?" riep hij
"mijn naam is Fey!" riep ze naar hem toe
"okay Fey ik zie je straks wel in de klas dat weet ik zeker" hij stak zijn duim op en draaide zich om en rende hard weg
ze bleef daar nog even verbaast staan kijken ze kreeg een raar gevoel diep van binnen
ze wist niet precies wat voor gevoel het was maar ze wist wel dat ze die jongens gezicht niet zo snel meer zou vergeten

SaarSuuz
In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd
Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!!

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-01-2009 22:58:19

In de spiegelzaal ging ze op de grond zitten om haar spitzen aan te doen terwijl een ander meisje haar haren naar achter bond. 'Mooie ketting, stop hem maar goed weg, straks verlies je hem nog!'

Ze stopte de ketting onder haar tenue en stond op.

'Nu zal ik jouw haren wel vast binden, oh en ik ben Willow Silverton, eerste jaars.'

Toen kwam de lerares binnen.

'Vandaag gaan we pirouttes oefenen, dus zorg dat je water klaar hebt staan voor als je duizelig wordt.'

Willow liep voorzichtig langs de andere heen om haar flesje te vullen met kraanwater en ging toen weer terug op haar plekje staan.

Ze tilde haar linker been op en gebruikte haar rechter arm om te draaien. Per ongeluk raakte haar been de arm van de jongen naast haar.

'Oh, sorry sorry, ik ben soms zo onhandig.'

De jongen negeerde haar en ging gewoon verder met dansen.

bellatrixje
Schouwer

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-01-2009 23:16:39

Josh draait zich even om. Hij had het idee dat ie werd bekeken...
Maar, hij ziet niemand.
Hij haalt zijn schouders op en gaat verder. Maar, of het nou kwam doordat hij zich niet kon concentreren of doordat hij zijn evenwicht simpelweg verloor.
Joshua viel.
'G*dverdomme!', roept hij als hij iets in zijn enkel voelt scheuren.
'Auwauwauw', hij gaat rechtovereind zitten, en voelt. Zijn enkel is warm, en begint langzaam te zwellen.
'Krijg toch wat!', denkt Joshua boos, 'dit moet echt mij weer overkomen!'
Hij probeert op te staan, maar helaas is dat geen succes, 'Sh*t, sh*t, Sh*t' denkt hij, 'hoe kom ik nu ooit bij mn mobiel, of toverstok?'
Dan maar op de creative manier, hij trekt zijn vest uit en scheurt een van de mouwen eraf, die bindt hij om zijn nu wel erg pijnlijke en dikke enkel.
'Zou het gebroken zijn?' denkt hij, 'nee dat kan niet, dan had ik minder pijn gehad...'
Terwijl hij zo zi te redeneren over wat het zou kunnen zijn, schuift hij over de grond richting bankje.
Daar aangekomen, neemt hij eerst een flinke teug water.
Dan doorzoekt hij zijn tas.
'Ah nee he, zul je net zien, dat ik de dingen voor noog gevallen niet bij me heb!', roept hij gefrustreerd, 'wat een arrogante zakben ik ook af en toe!'
Met een diepe zucht, laat hij zich achterover vallen op de vloer.

Zandje

Aiedail
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-01-2009 14:31:16

Carmen en Zasha kwamen weer terug van de stad en liepen het gebouw weer binnen. 'Ga jij maar vast inschrijven Car.. Ik moet nog even wat doen. Succes he!' Zasha liep de andere kant op. Onderweg keek ze door de raampjes van de danszaal waar muziek uitdenderde. De jongen die erin zat zocht verwoed in zijn tas naar iets, zijn mouwen waren eraf gescheurd en zaten om zijn enkel heen.
'Die is vast geblesseerd...' Zasha duwde de deur open en rende naar binnen. Ze zette de muziek snel af. 'Josh!! Alles okay? Wat isser gebeurd joh?' vroeg Zasha.
Joshua legde uit dat hij gevallen was. 'Ai.. ik kan je wel even naar de zuster brengen! Ik ben klein, maar sterk genoeg om je te dragen hoor.' Ze had haar zonnebril nog op en zette die dus maar even op haar hoofd. 'Maar.. als het lukt kun je ook erheen hinken. Maar ik heb er wel ervaring mee, geloof me! Het is beter als ik je er even heen draag.' Joshua keek haar raar aan en Zasha lachte. 'Kom nou maar joh..' En zonder aarzelen pakte ze Joshua op. 'Wow.. Jij bent echt licht joh! Je weegt niks jij...' En ze liep de zaal weer uit met Joshua. 'Ik haal je spullen zo wel even op. Die worden echt niet gestolen. Welk kamernummer had je ook alweer?' Toen ze bij de zuster aangekomen waren beukte Zasha ook die deur met haar schouder open. 'Patient voor u, zuster Cammington!' En Zasha legde Joshua op de bank.
'Beterschap Josh!' ze gaf hem snel een kusje op de wang(als vriend, maar wie weet? ) en vertok toen.

turnsterretje
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-01-2009 20:01:59

na een gezellig uitje kwamen ze weer terug.
"oke" zegt ze blij als zasha zegt dat ze haar maar moet inschrijven.
"spreken we over een halfuurtje af bij het dramalokaal? daar hebben ze zulke leuke zitzakken en het is er altijd zo rustig!"
ze ziet haar vriendin haar vragend aankijken. in haar blik leest ze de vraag 'hoe weet jij dat?'
"eh, ja, ik oefen daar soms wel eens stiekem.. je weet wel. die ene keer kwam die leraar binnen :blush: "
zasha knikte.
"zie ik je dan daar?"
weer knikte haar vriendin.
"mooizo! tot zometeen!" ze gaf haar vriendin een kus (op de wang he. gewoon vriendschappelijk en nee hier is géén 'maar wie weet' aan )
ze huppelde vrolijk weg.

spyro
noek

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6