Award stemmen zijn geteld
Super Stars! [VEEL SPELERS GEZOCHT!]
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendo Posts: 701 Offline! |
Super Stars! [VEEL SPELERS GEZOCHT!]Irish HighschoolDit is De school voor supersterren! Als je kunt dansen, zingen, acteren of noem het maar op, kun je hier komen! Een aantal beroemde mensen zitten hier ook op school. Alle leerlingen moeten eerst een inteak gesprek hebben gedaan voordat ze erin mogen. Maar een aantal leeringen zijn tovernaars en heksen. Dat weten zij alleen van elkaar! De leerlingen zijn nooit naar Zweinstein geweest, en hebben toch een toverstok. Ook kennen ze de meeste spreuken. Ook alleen Zij weten dat de Heer van het Duister de dreuzelwereld zal binnenvallen. Maar er zit een addertje onder het gras; er zijn 2 jongens die vrienden door dik en dun zijn, en dooddoenner. NIEMAND weet dat, alleen hun 2. Hoe zal het groepje tovernaars en heksen de Heer van het Duister verslaan? (verzin maar hoe, niet met gruzielementen;) dat wordt zo lastig dan )Rollen: Tovernaars/ Heksen. ~Zasha(14): Zasha is heel knap, heeft grote boezem en witte tanden en blauwe ogen is heel klein meisje met lang zwart haar. Ze is echt super slim en weet altijd van alles te bedenken. Zij doet Streetdance. Gespeeld door: Janice ~Carmen(16): Mooie blonde meid en een tikkeltje arrogant. Ook zij is aardig slim! Met haar mooie bruine ogen, en lang golvend haar weet zij iedere jongen te pakken! Carmen is verliefd op Joshua. Ze zingt. Gespeeld door: Turnsterretje ~Joshua(15): Is een super hunk en heeft overal wel een beetje verstand van. Hij heeft kort zwart haar dat een beetje voor zijn blauwe ogen danst. Joshua kan nooit goeie keuzen maken! Hij heeft een oogje op Zasha, maar ook wel op Carmen. Wie zal hij kiezen? Joshua doet Breakdance, maar wil ook wel graag bij streatdance! Gespeeld door: Bellatrixje ~Tim(15): Tim staat bekend om zijn bijnaam: BigTim! Werkelijk Alles aan hem is groot! Hij is nu al 1.90 lang en is nog niet uitgegroeid. Hij heeft een dikke kop met bruine krullen, en bruine ogen. Hij is heeelemaal ondersteboven van Carmen en laat dat merken ook! Tim zijn stembanden zijn ook groot, dus hij zingt! Gespeeld door: Bounty Jason: Jason is 16 jaar, en de broer van Tim. Hij is 1.87, dus een paar cm kleiner dan hem, daarom noemt Tim hem ook 'Kleine Broer', maar Jason weet wel beter. Hij is ook een tovenaar, en weet goed hoe hij zijn staf moet gebruiken. Hij is heel kna^p, maar hij ontkent dat een beetje. Jason is een zanger _________________________________________________ GEEN TOVERNAARS&HEKSEN MEER :) _________________________________________________ Dreuzelleerlingen: -Willow Silverton 15 jaar Doet ballet Willow is blond, grote groen/bruine ogen, een klein neusje en sproetjes. ze is niet al te intelligent , maar ze is wel heel erg sociaal en getalenteerd. Bovendien heeft ze een erg goed figuur en gaat ze graag om met jongens. Ze is een dreuzel, maar heel erg nieuwsgierig. - Naam: Fey meisje van 16 jaar oud lang met grote (bambi)bruine ogen en bruin lang haar. houd ervan om veel kleuren te dragen en is gek op zingen en acteren. ze is wel verlegen vooral bij de jongens en ze kan vaak moeilijk vrienden maken. ze is vrij slim maar laat het meestal niet zien. - Nena: 14 jaar; weelderig golvend kastanjebruin haar; grijze ogen en niet al te groot. Ze bespeelt de piano, inmiddels al 6 jaar, maar ook al 4 jaar gitaar. Hoewel haar passie bij de muziek ligt, kan ze toch aardig overweg met een potlood. Ze heeft een aardig stel hersenen en weet die ook te gebruiken, hoewel ze er soms wel eens van houdt om weg te dromen. Ze wordt vaak omschreven als mysterieus, getalenteerd en optimistisch. Eenmaal ze in de belangstelling staat, krijgt ze snel een kleurtje. Een verlegen dreuzel die soms onverwachts uit de hoek kan komen. -Luna: Luna is 15 jaar en kan goed acteren en zingen. Ze neemt zanglessen omdat het acteren haar toch al goed verloopt. Ze acteert namelijk ook en het echte leven. Ze is 1,70 m lang, heeft kort zwart haar en bruine ogen. Haar vrienden noemen haar vaak Moon. Ze is net nieuw. Haar oog viel op haar eerste dag gelijk op Jacob, maar laat dat niet zien. Gespeeld door: MyZand - hij is een redelijke kleine jongen die slim is en toch geen nerd. Hij zingt heel goed en er werden hem al diverse jobs aangeboden maar die negeerde hij omdat hij zijn school wil afmaken. Hij heeft zwart haar tot juist onder zijn oren stijl gekampt, hij draagt altijd sweaters en dat is ook zijn kenmerk. Hij draagt veel jeans-broeken maar niet wijd en niet smal. Hij is redelijk knap maar ook weer niet zo knap als Jason. Veel jongens zijn jaloers op hem en daarom heeft hij niet zoveel vrienden, meeer vriendinnen. Dat is het zo een beetje. - Naam:kayla Leeftijd:16 Schooljaar:2de jaar Uiterlijk:bruin haar bruine ogen rode lippen. Karakter:vrolijk,vriendelijk,slim en lief. Overig (hoeft niet): is niet weg te slaan bij de jongens... - - - Dooddoenners: ~ Andre(14): de Heer van het Duister vind Andre eigenlijk nog te jong, maar hij doet wat hij moet doen en dat doet ie goed! Hij is een geweldige acteur wat soms ook wel eens nodig is. Hij is Transformagiër. Andre ziet er altijd een beetje bleekjes uit met kort zwart haar. Hij acteert. Gespeeld door: ~ Jochem(16): Ook hij is nog te jong. Vind heer Voldemort. Maar hij is nu oud genoeg om keuzen te maken. Jochem wordt alweer bijna 17, dus volwassen! Hij heeft haar tot ong. midden op zijn rug en het is donkerblond tot bruin. Hij is erg goed in rottige opmerkingen maken! Hij acteert ook. Gespeeld door: Voldemort: Nou.. die spreekt voor zich toch?? ![]() Gespeeld door: Maaike Let's begin! ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
Amy Perkamentus Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.297 Offline! |
Ik wil wel meedoen Willow Silverton ik ben in dit verhaal maar 15/16 ofzo ik dans(ballet) Ik ben blond, grote groen/bruine ogen, een klein neusje en sproetjes. ze is niet al te intelligent , maar ze is wel heel erg sociaal en getalenteerd. Bovendien heeft ze een erg goed figuur en gaat ze graag om met jongens. Ze is een dreuzel, maar heel erg nieuwsgierig. ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
Carmen lag te woelen in haar bed. Zou ze de anderen wakker maken? Ze draaide zich nog eens om en zuchtte. Ze sloot haar ogen en probeerde voor de zoveelste keer om weer in slaap te geraken. Na wat wel uren leek, draaide ze zich weer om en keek naar het bed waar Zasha lag. Zou ze haar wakker maken en het haar vertellen? Ze veerde recht en spitste haar oren. Hoorde ze dat nu goed? Wat had ze eigenlijk gehoord? Net een zacht gekraak. Ze sprong uit bed en in een mum van tijd had ze zich geluidloos naar het bed van Zasha begeven. Zasha? fluisterde ze zachtjes. Zasha! fluisterde ze weer, en omdat ze niet kon roepen schudde ze haar vriendin zachtjes door elkaar. Hmm? klonk het slaperig vanonder de dekens. Zasha, ik hoorde wat fluisterde ze angstig. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Willow had geprobeert om zachtjes de slaapzaal te betreden. Plotseling hoorde ze iets en bleef ze verstijfd staan. Ze ging meteen op haar teentjes staan en probeerde ongezien haar bed, dat vlakbij de deur stond in te glippen en trok de dekens over zich heen. ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
weer hoorde ze wat. al was dit een ander geluid. het leek of iemand de deur open en dichtdeed, en naar zijn of haar bed gleed. aan de andere kant van de slaapzaal zag ze een deken bewegen. zou ze erheen gaan? zasha kreeg ze toch niet wakker... even aarzelde ze nog, maar toen besloot ze om toch maar even te gaan vragen. "willow?" fluisterde ze wanneer ze geluidloos de kamer doorkruist had. "ben jij dat?" vroeg ze weer. wanneer ze bevestiging kreeg, ging ze op het bed zitten. "hoorde jij dat net ook? niet toen je binnenkwam, vlak ervoor? het... het kwam van boven" zei ze twijfelend. wanneer willow haar hoofd schudt, zucht ze. "dan heb ik t me zeker verbeeld?" vraagt ze zachtjes, hoewel ze ervan overtuigd was dat het écht was. waarom wou zasha nu niet wakker worden? weer keek ze naar zasha's bed, hopend dat ze zich zou bewegen. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Willow gaat rechtop zitten en kijkt de kamer door. Ze trekt de tekens overzich heen en hoopte dat ook zij iets hoorde, zodat ze hysterisch gillend iedereen wakker kon maken. Ze pakte de zaklamp die ze op haar nachtkastje bewaarde en wachte gespannen af. ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 701 Faunaat: Hippogrief Offline! |
off: Denk om het slowposten! on: Weer klonk er een beetje gekraak. Nu wel overdreven hard! Ineens schoten de ogen van Zasha open. 'Wawasda...' zei ze verdufd. Ze krabbelde overeind en schrok terug van het felle licht van de zaklamp. 'Willow... doe dat licht uit joh!' zei ze. 'hoorde jullie dat ook?' voegde ze eraan toe.. en in de schimmen zag je dat de 2 anderen knikten. 'Laten we gaan kijken.' zei Zasha. En ze stond op. Haar lange witte nachtjapon stak duidelijk af in de donkere ruimte. Ze pakten hun toverstok en gebruikten Lumos om alles beter te kunnen zien. 'het kwam van boven..' fluisterde Zasha. Gelukkig was direct naast de kamerdeur de trap naar boven. Ze slopen naar boven en zagen het laatste stukje van een persoon, of misschien wel ding, de hoek omglippen. 'Daarheen!' zei ze. en ze renden erachter aan. Daar zagen ze Andre staan. 'Wat doe jij hier man..' vroeg Carmen verbaasd. 'Ehm.. niks? Ik moest naar de wc..' antwoorde Andre. Maar Zasha vetrouwede hem voor geen meter. Het was dat hij ook een Tovernaar was, anders had ze hem allang eens vervloekt! Die ogen enzo.. het stond haar gewoon helemaal niet aan. 'hm... 't zal wel..' zei Zasha dan ook maar. 'Ik ga weer naar bed.. morgen weer op 5 uur eruit.. trainen.. bah...' en ze slofte weer terug. Het viel haar nu pas op hoe moe ze was! ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
"zasha eindelijk!" vergat ze te fluisteren. ze schrok van het lawaai dat haar eigen stem maakte in de stille nacht. "jij hoorde t ook?" vroeg ze nu weer zachter. weer spitste ze haar oren, en weer weerklonk het geluid. "maar... stel je voor dat er..." ze hield meteen haar mond. wanneer zasha vooruit loopt, en willow erachteraan, sluipt ze ook de deur uit. geluidloos loopt ze vlak achter de anderen. ze kijkt geschrokken naar de grotere postuur die nog net het hoekje om verdwijnt. ze beginnen te versnellen en lopen hem achterna. plots staan ze oog in oog met andre. stomverbaasd kijkt ze hem aan. wanneer ze terug aan de slaapkamerdeur zijn fluistert ze: "daar is toch helemaal geen wc?" ze ziet dat zasha haar ongemakkelijk aankijkt. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
"dat is het m nu! En dat wat jij zei, En dat je toch geen toverstok nodig hebt als je naar de plee gaat.. of moet je je drollen geel toveren ofzo? zal wel leuk zijn hoor.. maar ik denk niet dat Andre zoiets zal doen. Snap je nu waarom ik hem niet vertouw?' en ze trok de dekens wat verder. 'Tis koud..' en ze kroop uit haar bed. Het raam stond open. 'Huh.. dat is vreemd...' zei Zasha. 'en het zou ook maar net zo zijn dat het raam boven ons raam dat naar de volgende verdieping leid, ook open staat...' Ze opende het raam verder en stak haar hoofd naar buiten. 'Andre...' zei ze verbitterd. Ineens kwam een van de leraren naar buiten zetten, die met een zaklamp naar haar raam scheen. 'HEE!!' schreeuwde hij. 'DOE DAT RAAM DICHT! DAT IS TER STRENGSTE VERBODEN!!!' 'Oeps!' gichelde Zasha, en ze trok haar hoofd snel weer terug. 'Het raam hierboven is ook open.. Andre ging echt niet naar de wc.. Nou ja.. we kijken morgen wel evne verder hoor.. ik ben echt moe!' en ze sprong dr bed weer in. ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
zasha sloot het raam weer. ze knikte. "ja, heel vreemd" beaamde carmen. plots voelde ze een kille wind door haar haren gaan. "eh, jij hebt t raam toch net gesloten?" fluisterde ze angstig. zasha knikte, en ze zag in haar ogen dat ze ook bang was. het bleef koud in de kamer. "zo koud is t toch nog nooit geweest? de verwarming staat toch op?" zegt ze zachtjes, en ze schuift naar de verwarming. "zie je! hij staat op!" ze wisselen een blik met elkaar. weer kruipt ze in haar bed. "morgen gaan we verder op onderzoek" fluistert ze. "ik moet er gewoon het fijne van weten! waarom het raam precies open stond, wat andre boven deed, wat..." ze rilde weer. vanuit het bed naast haar hoorde ze zasha klappertanden. ze stond op en liep naar zasha's bed. "is t goed als ik bij jou kom liggen?" vroeg ze terwijl ze zich naast haar vriendin liet glijden. "t is gewoon zo koud!" bibberde ze en ze trok de dekens hoger. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Willow keek een beetje raar naar haar twee kamer genootjes en die rare andre. ' jongens hoe komen jullie aan die gave zaklampen?' ' mag ik er ook eentje?' ze schrok toen een leraar boos begon te schreeuwen over het openstaande raam. ' pff wat een gedoe en ik heb mijn intake morgen vroeg, misschien mag ik niet eens blijven!' zij ze mopperend ' ik ga mijn bed in, ik vind t donker al eng genoeg' zij ze terwijl ze haar bed in kroop en haar zaklamp uit deed ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
'Hihi! Kom maar hoor Carmen..' mompelde Zasha. 'Het komt wel goed..' en Zasha maakte wat meer ruimte voor Carmen. 'Willow.. Die zaklampen zijn super duur! Wel iets van 50 gal- ehm.. euro! Maar ze doem het ook echt vet goed! We noemen Carmen en ik noemen ze altijd Toverstokken, omdat ze het dus zo goed doen. Maaaar misschien moet jij maar weer naar je eigen bed gaan. En.. nou.. succes met je Intake!' Zo.. het probleem met de stokken had ze ook opgelost! Ze had er even niet bij na gedacht dat Willow een Dreuzel was.. Ze had het niet geweldig met Willow.. met Carmen had ze het al zo gezellig! 'pff.. ik was ook echt doodzenuwachtig toen ik mijn intake had zeg.. nouja.. het is allemaal wel goed gekomen! Ik hoop dat ik door die rondes heenkom voor Brainpower. Dan mag ik in de nieuwe clip spelen! Dat lijkt ze echt Zo gaaf..' fluisterde ze. Maar Carmen sliep al. Haar rustige en regelmatige ademhaling kalmeerde Zasha en ook zij sliep al snel. ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
Willow Willow werd de volgende ochtend wakker en voelde een koude rilling over haar rug lopen. Ze wilde uit bed stappen, maar de kamer bleek een vreselijke bende te zijn en op de grond hupte een klein uiltje op 1 pootje. Ze zag dat hij gewond was en begon hysterisch te piepen, want ja dat beestje zijn pootje was eraf ![]() Ze deed wat kleren aan en schudde aan Carmen's deken ' Meiden, er is een vogel met maar 1 poot!' ze keek nog eens naar het beestje dat plotseling op het nachtkastje van carmen zat met een briefje aan de poot waarvan ze dacht dat ie eraf was. Ze fluisterde sorry sorry, vergissing, hij heeft wel twee poten, en een briefje! ze zag dat de andere meiden nog half sliepen en niet blij waren met haar wake-up call ze pakte haar spullen en ging naar beneden voor haar intake ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
ze duffelde zichzelf gezellig naast zasha onder de dekens. "dat was even close zeg!" fluistert ze over het toverstokkengeval. "nu maar hopen dat ze er niet verder naar vraagt!" ze rilt even. "was jij daarnet bang?" vroeg ze even later. "ik vond hem echt vreemd doen" ze zucht. "krijg ik even een knuffel?" vraagt ze plots "ik kan niet slapen enzo"toen zasha over de intake begon, dacht ze even na. ze kon er niet aan doen, maar ze kon gewoon even niet luisteren. ze mocht willow wel, ook al was ze een dreuzel, maar toch was zasha echt hààr vriendin, die haar altijd en overal doorheen hielp en waarmee ze het zo gezellig had. langzaamaan viel ze in slaap. verstoord kijkt ze op. "wàt?" vraagt ze een beetje chagrijnig terwijl ze haar open probeert te openen. als willow zegt dat de uil toch twee poten heeft, draait ze zich weer moe en humeurig om. bàh, het was vast nog ontzettend vroeg! nu was ze wakker en prikte de zon die door de gordijnen scheen in haar ogen en kon ze vast weer helemaal niet slapen! willow had toch wel moeten weten dat ze énorm chagrijnig wordt als mensen haar niet laten uitslapen.. plots spert ze haar ogen wijd open en springt ze uit bed terwijl ze de dekens van het bed gooit. ze loopt naar haar uiltje op haar nachtkastje en maakt de brief los. ze leest hem gauw door en wordt dan helemaal bleek. tegen dat ze aan het einde van de brief zit, lijkt het alsof al het bloed is weggetrokken. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
'Carmen.. Watisser joh! Is je Bertus je uiltje dood ofzo?' Zoals gewoonlijk had Zasha weer eens last van een ochtenhumeur. Een vrij gewoonlijke gebeurtenis. 'Ik hoop dat Miluba straks ook nog komt met de post. Ik verwacht wat van me ma...' en ze keek naar buiten. Niks. 'Maar.. wat is er nu dan?' en ze trok de brief uit de handen van Carmen en las hem ook. 'Oh.. Carmen... Wat- Eh.. Kom maar meid..' En ze gaf Carmen een zachte, maar stevige knuffel. 'Je wilt toch niet naar huis he? Ik begrijp het wel als je het wel wilt hoor.. maar.. Zonder jou ben ik nergens!' en Zasha keek haar vriendin diep in haar betraande ogen aan. 'Het viel opzich wel te verwachten van Voldemort natuurlijk.. En van al die dooddoenners. Jouw vader was een Schouwer. Die lopen dat soort risico's gewoon... Het spijt me heel erg schat..' en weer knuffelde ze haar vriendin. 'Kom.. gaan we naar beneden een beetje ontbijten en ons opfrissen.' En Zasha gaf Carmen een zacht duwtje in haar rug. ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
Willow had haar spitzen aangedaan en een topje met een legging en trippelde moeizaam naar de intake zaal. Aan de barre begon ze aar spieren te strechen en zag langs de openstaande deur een leuke jongen lopen en wilde hem nastaren, maar ze verloor haar evenwicht en kon nog maar ne overeind blijven staan Men een rood hoofd deed ze nog wat oefeningen voordat ze geroepen werd ' Mevrouw Silverton?' Ze knikte en stond op. Een man gaf haar allerlei opdrachten die ze op een lelijke compositie van Brahms moest doen. Ze deed het met veel gemak en gratie en de man knikte goedkeurend. Nadat ieder meisje en twee jongens de opdracht hadden herhaald kregen ze een envelop met daarin hun rooster, of de mededeling dat ze weer naar huis moesten. Ze keek in de envelop en was opgelucht dat ze mocht blijven ![]() ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
ze legde haar hoofd tegen dat van haar vriendin. "ik weet niet of ik naar huis wil" zei ze zachtjes. "ik wil wel.. maar aan de andere kant durf ik niet" ze slikte even moeizaam. "ik ben bang dat, dat ik het niet aankan om daar bij mijn familie te zitten en... en papa er thuis niet meer zal zijn. dat hij niet meer boos gaat zijn omdat ik mijn kamer wéér vol rommel heb achtergelaten" er rolde weer een traan over haar wang. "het is - het is zo oneerlijk! het laatste wat hij van me gedacht moest hebben is dat ik een mislukking ben die niet eens een héél klein beetje orde kan houden, hij moet woedend geweest zijn toen hij mijn kamer zag nadat ik vertrok" ze sloeg haar handen voor haar gezicht. ze knikte zachtjes toen haar vriendin voorstelde om wat te gaan eten. ze veegde haar tranen weg en liep samen naar de eetzaal. ze zag dat een aantal van haar leraren haar medelijdend aankeken. ze liep ineens niet meer zo arrogant met haar hoofd omhoog, nee, ze liet haar hoofd hangen. lusteloos keek ze naar de croissant op haar bord. zelf daar had ze geen zin meer in, terwijl ze daar normaal verzot op was. even later hoorde ze de stemmen van joshua en tim, die naast haar en over haar waren komen zitten en vroegen wat er scheelde. zonder opkijken haalde ze haar schouders op en voelde ze hoe zasha weer een arm om haar heen legde. ze zou niet naar huis gaan, zasha was de enige die haar kon troosten. ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Willow kwam aan de ontbijttafel zitten ' Wat is er toch carmen?' Ze pakte een appel en nam een klein hapje om hem daarna weg te gooien en een glas water te pakken. ' Hier, neem wat water, oh en je make-up is een beetje uitgelopen, zal ik een tissue voor je halen?' Ze keek over de tafel naar Zasha en zag toen pas twee jongens zitten en werd vuurrood ' uuh Hoi, ik ben Willow, ik slaap op de kamer van Zasha en carmen en ik doe ballet en..' ze kon amper uit haar worden komen, ze wordt nu eenmaal nogal verlegen van jongens die ze nog niet kent ![]() ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Freestylehonor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 550 Offline! |
ik wil ook wel meedoen met dit verhaal:) Naam: Fey meisje van 16 jaar oud lang met grote (bambi)bruine ogen en bruin lang haar. houd ervan om veel kleuren te dragen en is gek op zingen en acteren. ze is wel verlegen vooral bij de jongens en ze kan vaak moeilijk vrienden maken. ze is vrij slim maar laat het meestal niet zien. ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
supernijntje Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.137 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik zou ook wel graag meedoen ^^: Nena: 14 jaar; weelderig golvend kastanjebruin haar; grijze ogen en niet al te groot. Ze bespeelt de piano, inmiddels al 6 jaar, maar ook al 4 jaar gitaar. Hoewel haar passie bij de muziek ligt, kan ze toch aardig overweg met een potlood. Ze heeft een aardig stel hersenen en weet die ook te gebruiken, hoewel ze er soms wel eens van houdt om weg te dromen. Ze wordt vaak omschreven als mysterieus, getalenteerd en optimistisch. Eenmaal ze in de belangstelling staat, krijgt ze snel een kleurtje. Een verlegen dreuzel die soms onverwachts uit de hoek kan komen. ---------------------------------------- She walks in beauty, like the night... |
|
|
bellatrixje Schouwer Zwadderich Posts: 1.735 Offline! |
Oke, oke, Sterretje heeft me om gekregen met haar smeekuiltje ![]() Als het kan wil ik wel voor Joshua gaan^^ Anders moeten de meiden het zonder de hunk doen ![]() ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

)

"ik kan niet slapen enzo"