Award stemmen zijn geteld
De Drie BezemStelen
|
charlie wemel Dreuzel Ravenklauw Posts: 8 Offline! |
De Drie BezemStelenWelkom bij de Drie BezemstelenKoop hier uw Boterbier het lekkerste bier van Wegisweg Prijslijst Botterbier 20 GalJoenen AANBIEDING Ertensoep 10 Galjoenen HPT Bier 20 Galjoenen Binnenkort komen er meer producten maar onze vooraad is nu op!:zwaai ---------------------------------------- |
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.110 Offline! |
Elise komt binnen in de zaak en ziet dat ze alleen maar bier en erwtensoep hebben, ze besluit HPT bier te nemen. "Zou ik een glas HPT bier kunnen nemen? of nee, doe maar een klein slokje, om te proeven, zou dat mogelijk kunnen zijn?" Elise wacht op antwoord. ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Als krikri door de wegisweg wandelt, ziet ze plots een bekende in de drie bezemstelen staan. Het is al zooo lang geleden dat ze haar nog gesproken heeft, dat ze ondanks haar haast, toch besluit om even binnen te wippen en een praatje te maken. Vrolijk stuift ze naar binnen : "Heeey Elise, dat is lang geleden! Wat brengt jou hier?" Als ze ziet dat Elise een beetje bedenkelijk naar een klein beetje, nogal raar uitziend vocht, in het glas voor haar zit te staren roept ze uit: "Oh mijn god, wat drink jij daar?" Met open mond staart ze Elise aan, niet gewend om haar zoiets raars te zien drinken. ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
*Ze loopt door de wegisweg en ziet opeens een drie bezemstelen. Ook hier? Leuk! Ze huppelt vrolijk naar binnen en gaat aan de bar zitten en bekijkt het menu.. erwtensoep? Bah! Nou dan maar een boterbiertje denk ik! Ze kijkt even om zich heen zwaait even naar krikri en kijtk dan naar de barman..* "Ik zou graag een boterbiertje willen.."|happy ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
"Hoi Flair, alles goed?" Vrolijk begroet krikri Flair die blijkbaar ook nood had aan een lekker biertje. Als ze Flair ziet rondkijken op zoek naar de uitbater zegt ze lachend: "Het is self-service meid, blijkbaar is de waard ervandoor gegaan. Hm, dat wil dus zeggen dat hij waarschijnlijk wat op zijn kerfstok heeft. Hij heeft de tap opengelaten, maar pas op! Vergeet niet eerst netjes te betalen, want het was geen beginnnend tovenaartje, hij heeft de boel netjes vervloekt en als je niet betaald ..." ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Ze draait zich om als ze Kaat hoor en luistert wat ze zegt. Ze loopt om de bar heen en tapt een Boterbiertje voor zichzelf en gooit 20 Galjoenen in de kassa. Dan koopt ze er nog een en loopt met de twee biertjes naar haar toe en gaat naast haar zitten en geeft haar het tweede biertje. "Wat een vreemde snuiter moet dat zijn dan! Wie laat zijn café nou onbeheerd achter? "---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
*Dragon loopt naar binnen en loopt naar de bar.* 'Hoi, zou ik een lekker koud glas boterbier kunnen krijgen?' *Wacht op zijn Boterbiertje...* ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
Maaike Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 650 Offline! |
Maaike stapt binnen en trekt een boterbiertje tevoorschijn. Ze had al door dat het zelfbediening was dus deed ze niet eens de moeite om te vragen waar de waard was. Ze legde het geld in de kassa en ging aan de bar zitten. 'Hallo.' Zei ze vrolijk tegen de andere aanwezigen. Ze kende ze van gezicht maar verder niet en had niet zo'n zin om meteen hele verhalen te houden, dus wachtte ze maar even op antwoord. ---------------------------------------- Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
|
Amy Perkamentus Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.297 Offline! |
ze was na maaike binnen gekomen en keek een beetje raar 'Zelfbediening?' ze haalde haar schouders op en nam ook een flesje boterbier en deed wat geld in de kassa en zocht maaike die al een plekje had gevonden. 'Zozo, dat was weer een leuk dagje zweinsveld of niet? jammer dat ik janice kwijt ben geraakt, die was achter bounty aan de fopshop binnen gelopen denk ik, en daar is bella vast ook, heb jij misschien nog iets gekocht?' ---------------------------------------- ![]() Minder online door schoolprojecten en tentames :( Yay in de mei vakantie weer naar 'huis' |
|
|
Maaike Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 650 Offline! |
Maaike grijnsde en keerde de inhoud van haar tas leeg op tafel. 'Het gebruikelijke..' zei ze en ze bekeek haar voorraad snoep en fopspullen even. 'En ik heb ook dit nog gekocht.' Ze liet Amy een klein houten kistje zien dat versierd was met allemaal bewegende fabeldieren. 'Het is voor mijn broer, er zitten een flesje boterbier, wat tovenaarssnoep en een amulet in. Hij is een dreuzel snap je?' Ze stopte het kistje terug in haar tas, samen met het snoep en alle andere spullen. 'En voor mijn moeder heb ik ook zo'n kistje maar dan zit er geen snoep in maar drie miniboekjes met de geschiedenis van Zweinstein. Er staan bewegende plaatjes in.' ---------------------------------------- Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es! |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Hermelien kwam de drie bezemstelen binnegewandeld. Ze hadden niet echt veel producten. Ze keek wat in het rond en toen zag ze de prijslijst hangen. Wow, 20 galjoenen voor een boterbiertje. ![]() Dat moet dan een goede kwaliteit zijn. Nou, goed ze besloot naar de toonbank te gaan en een boterbiertje dan maar te bestellen. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
isabella Klassenoudste Griffoendor Posts: 267 Offline! |
isabellakomt de drie bezemstelen binnen lopen met wat frieden en zegt ik trakteer doe maar vijfentwintig boterbier en vijentwinteg nee zessentwintig hpt bier en 51 keer ertensoep ---------------------------------------- ![]() ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter |
|
|
harrypotterenzweinstein Klassenoudste Griffoendor Posts: 446 Offline! |
Harry kwam de winkel binnen lopen. Hij dacht inzichzelf het is hier welk lekker warm! Hij liep naar de toonbank en zei ik wil graag 1 boterbier. Harry nam de boterbier mee naar zijn plaats en even later kwam er iemand anders bij zitten en die bestelde HP bier. Harry ging gezelig wat kletsen maar hij was de tijd alweer bijna vergeten hij moet om 4 uur weg en het was nu al tien over 4 hij zei tegen de ander ik zie je later ik moet nu snel gaan! De ander zei waar ga je dan heen! Zeg ik later doei! Doei zei de ander en hij ging ook maar de winkel uit voordat hij in ze 1tje der nog was want de kroeg was vadaag heel erg leeg en waarom dat kwam wist hij ook niet! ---------------------------------------- ![]() Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!! Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!! |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
akinna loopt de drie bezemstelen binnen en bestelt een boterbiertje. dit had ze wel nodig na zo een lange dag op de wegisweg. na te hebben betaald pakt ze al haar spullen en gaat ze naar huis. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Ginnygirl hield een stop bij de drie bezemstelen en kocht een boterbiertje, dat kon ze wel gebruiken. Daarna zette ze zich aan een tafeltje en bekeek wat ze al allemaal had gekocht. Ze had al een hele boel spullen op zak, en na haar boterbiertje zou ze nog heel wat winkeltjes dien, wat hield ze er toch van om te shoppen. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
xx-zoey 1ste jaar Griffoendor Posts: 58 Offline! |
Ik loop de drie bezemstelen in. 'Hallo!' roep ik vrolijk. Iedereen roept hallo terug. Ik loop naar de bar en plof neer op een kruk. 'Een boterbiet graag.' zeg ik. De barman kijk mij aan en knikt. Hij schenkt voor mij een boterbier in. ---------------------------------------- ![]() iedereen is mislukt op zijn eigen unieke wijze. |
|
Navigatie:
1

Sjoerdje
Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3

"

Ze keek wat in het rond en toen zag ze de prijslijst hangen. 
Nou, goed ze besloot naar de toonbank te gaan en een boterbiertje dan maar te bestellen.