Award stemmen zijn geteld
Slechste spel
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Slechste spelWat vinden jullie het slechste spel welke gemaakt is.- Ik vind het slechste spel het vierde spel. Het is misschien dan wel eens iets anders dat je die dingen moet doen maar je kunt niet vrij rondlopen en je hebt het spel snel uitgespeeld omdat je die dingen niet hoeft te ontdekken. Geen geheime gangen welke je kan zoeken of even bij Hagrid langsgaan of naar Zwerkbaltraining. Je moet persee die opdrachten doen. Dat vind ik niet leuk en daarom vind ik het het slechtste spel. ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind het vierde spel juist het leukst;) Het slechtste spel vind ik toch wel de eerste. Het is dan nieuw zeg maar en er valt nog niet zo veel in te doen. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Lord Diablos Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 572 Offline! |
Spel 4, die hersenpan haalt de gameplay-waarde drastisch naar beneden. het gevoel dat je vrij over het schoolterrein kan lopen is weg (dat komt waarschijnlijk omdat je het ook niet hebt). Ik vind het ook niet leuk als ik niet even vrij rond kan lopen en dan van het ene gebied naar het andere kan lopen. ---------------------------------------- "Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden" =LM= |
|
|
Tanja 1ste jaar Huffelpuf Posts: 58 Offline! |
Ik ben het met Lord Diablos eens, ik vind het op die manier saaier. Bij het spel de geheime kamer deed ik tussendoor veel dueleren en zwerkballen enzo maar bij deze gaat dat niet. ---------------------------------------- |
|
|
Night_Wolf Professor Administrator Zwadderich Posts: 856 Faunaat: Hippogrief Offline! |
het vierde spel is echt slecht als je zo een schild hebt gevonden dan moet je terug overnieuw beginnen ik vond drie veel beter met kaarten zoeken ik hoop dat dat ook in de vijfde terug komt want hoe dat in het vierde spel gebruikt werd vond ik echt slecht ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
{Joey} Klassenoudste Ravenklauw Posts: 381 Offline! |
ik vind het 4de spel absoluut het slechste, het is natuurlijk wel een ''mooi'' spel, maar ik vind ook de manier hoe je het speelt een beetje saai, je kan niet vrij rondlopen en je moet een level aanklikken en schilden zoeken....:Sen het zijn ook maar een stuk of 7 levels, dat mogen er wel meer zijn, ik hoop dat deel 5 wel anders is... ---------------------------------------- |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Het 4e spel was opzich wel mooi gemaakt vond ik, maar het probleem was inderdaad zoals mensen hierboven mij al vermelden is dat als je een schild gevonden had, je meteen opnieuw moest beginnen. Het 1e spel vind ik ook wel slecht want daar kon je heel weinig vrij rondlopen. En ik snap in deel 4 soms niet wat ik moet doen ![]() ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
Hpfreakje 4de jaar Griffoendor Posts: 119 Offline! |
4 was echt barslecht,zonder geheimen is het niet leuk .Met die hersenpan hangt het verhaal niet echt meer samen.En de beheksingne zijn ook niet zow goed.---------------------------------------- ;D Guess who's back?! |
|
|
SVP Strider Klassenoudste Zwadderich Posts: 331 Offline! |
Het spel van Harry Potter en de vuurbeker vindt ik het slechste hp-spel omdat je niet kunt rondlopen(zoals velen vinden)want ik vond het rondlopen juist het leukste aan hp-spelen;de winkel van Fred en George,de geheime plekjes,al die vele kamers... ---------------------------------------- |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
zal ik maar eens even associaal gaan doen en zeggen dat ik niet het vierde spel het slechtste vind! ik vind het eerste het slechts! ik vind dat spel gewoon saai! en ik vind het ook het minst mooi gemaakt, de personages lijken het minst op die van de film bij het eerste spel! en ik krijg het maar niet uit! vind ik niet leuk! ik raak nooit voorbij voldemort! edit sterre: JOEHOOOEEEE!!! dank je maris! ben ik lekker niet meer associaal! ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
PrincessXmaris Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.237 Offline! |
ik vind het eerste het slecht maar komt denk ook omdat het nieuw is en er nog nooit harry potter spel was enzo denk ik ---------------------------------------- ![]() I wanna be more than your pillow. Fail×Me»sgirls. ![]() me everyone. |
|
|
Disturbed_3 4de jaar Huffelpuf Posts: 115 Offline! |
ze zijn alemaal veel te nep het ziet er niet uit en deel 1 is helemaal bagger beter word er een nieuw spel gemaakt die beter is ---------------------------------------- :D DISTURBED :D |
|
|
hippogrief 1ste jaar Griffoendor Posts: 51 Offline! |
harry potter en de geheime kamer, dat vind ik de slechtste(op playstation). vind ik echt niet leuk. ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- |
|
|
suleyman165 Snul Griffoendor Posts: 26 Offline! |
harry potter 2 Edit Mouse: En waarom? ---------------------------------------- |
|
|
Hpfreakje 4de jaar Griffoendor Posts: 119 Offline! |
Het 4de spel was eigelijk het slechtste, door de hersenpan, twas meer level na level,terwijl de andere spellen meer vrijheid was : je had de verhaallijn,maar daarrond zoveel andere dingen te doen,je kon zelfs dagen bezig zijn en dan pas het verhaal verder zetten. Bij het 4de spel was dit niet zo,vond ik echt irritant,altijd weer opnieuw voor nog een schild,en nog ns,zelfde omgeving !^^ Beste vond ik het derde spel,echt veel meer vrijheid,gebieden enz ^^ ---------------------------------------- ;D Guess who's back?! |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Het slechtste spel vond ik deel 4. Zoals iedereen die hier post, zeg ik: vooral door de Hersenpan! Je kan niet vrij rondlopen over het Terrein, je moet gewoon levels doen en die schilden verzamelen. Toch heb ik er veel lol meebeleefd, het was wel een super leuk spel! ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
TheJoke 7de jaar Zwadderich Posts: 221 Offline! |
Ik heb deel 4 niet gekocht zo te zien was dat maar goed ook :D Ik vind 5 wel beetje dom dat je geen zwerkbal kunt spelen, in het boek is dat toch vermeld??. Het slechtste vond ik 1,.. Je kon bijna niets doen:D ---------------------------------------- ![]() as long as I'm livin' I'll be waitin' as long as I'm breathin' I'll be there whenever you call me I'll be waitin' |
|
|
man van het goede leven Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 653 Offline! |
Quote van Hpfreakje: daar ben ik het helemaal mee eens ![]() ---------------------------------------- ![]() No they can't beat my Brooklyn Rage (I don't wanna be a furry) Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh Suuz![]() |
|
|
hyjo Snul Huffelpuf Posts: 34 Offline! |
deel 4 is het slechts, wand ik ben nier zo'n voorstander van level-gemes. ik hoop dat het het laaste sple is dat op deze manier is gemaakt. ---------------------------------------- |
|
|
feniks 2de jaar Huffelpuf Posts: 78 Offline! |
deel 4 is zonder twijvel de slechste. In de spellen van harry potter moet je gewoon vrij kunnen rondlopen en dinge zoeken/verzamelen en deel vier ben je velpilcht hele levels aftestruinen om schilden te zoeken die veder helemaal geen nut hebben ![]() ---------------------------------------- ![]() wie geen fouten maakt, maakt meestal niets |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Quote van TheJoke: komt omdat het ook niet voorkwam in de film en raar genoeg maken ze de spellen vanuit de film en niet vanuit het boek:). ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
Navigatie:
1 - 2

Yannick 

Lieve Joey
.Met die hersenpan hangt het verhaal niet echt meer samen.En de beheksingne zijn ook niet zow goed.

!

Suuz