Award stemmen zijn geteld
Leukste spel
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Leukste spelWat vonden jullie het leukste spel die tot nu toe uit zijn.- Zelf vond ik het eerste spel leuk om te spelen voor op de computer omdat dan zelf ook alles nieuw is en het dat gewoon leuk is om alles nieuw te leren dan leef ( ik ) me meer in me karakter als speler in het spel. Ook vond ik het derde spel leuk, Hermelien kan dan zo'n draakje laten vliegen en een konijn betoveren zodat die gaat lopen, dan hoef je niet constant met die beesten te vechten, en dat Harry over die ijsdingen glijd vind ik heel leuk. ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Ik heb eigenlijk nog steeds alleen 1 gespeeld en nog niet eens uit. Ik kom maar niet voorbij Voldemort, iedere keer is hij te sterk en dat is best vervelend na een tijdje, zodat je weer overnieuw begint. Van 2 en de rest heb ik in de winkel wel enkele fragmenten gezien. Op zich lijken die spellen me best wel leuk, maar niet denderend ofzo. ---------------------------------------- |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vond spel vier echt heel gaaf. Het is weer eens anders dan de andere drie en ik vind het spel veel beter dan de film. ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Lord Diablos Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 572 Offline! |
Ik heb deel 1 op de PS1 erg amuserend gevonden, maar ook deel 2 voor gamecube vind ik erg leuk. deel 3 (gespeeld op PS2) vind ik iets minder omdat de bezem vervangen is door breekbek (ofzo). Mijn keuze komt dus neer op deel 2 voor de Gamecube, omdat je op Zweinstein vrijwel alle vrijeheid hebt om je rond te bewegen, je kan alles en iedereen betoveren en je kan met een bezemsteel tegen de torens aan vliegen: wat wil je nog meer? ---------------------------------------- "Liefde is niet de perfecte persoon vinden, maar de imperfecte persoon perfect vinden" =LM= |
|
|
Tanja 1ste jaar Huffelpuf Posts: 58 Offline! |
Idereen vind dit spel minder omdat je steeds hetzelfde doet maar mijn mening is er anders over. Mijn favoriete spel is WK Zwerkbal, ik ben namelijk een zwerkbalfreak en vind dit spel dus helemaal geweldig! ---------------------------------------- |
|
|
Night_Wolf Professor Administrator Zwadderich Posts: 856 Faunaat: Hippogrief Offline! |
eum ik vind de eerste en de tweede hp heel leuk omdat je daar vrij rond kunt zoeken ik was ook vaak met die kabouters aan het gooien ![]() ---------------------------------------- ![]() maryke, daantje, flairity papa's kleine meisjes |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Het eerste spel vond ik leuk :D Ik heb die ooit eens gespeeld in de mediamarkt, bij zo'n playstation in de winkel. Niet dat ik er wat van bakte ofzo, maar ik vond het er wel heel leuk uitzien. De andere spellen heb ik nog nooit gespeeld. ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Ik vind Harry Potter And The Prisoner Of Azkaban hartstikke leuk. Je kon vrij rondlopen, er was duidelijk aangegeven wat je moest doen. Ook dat hippogrief rijden vond ik geweldig :D En dat boek en die pixies verslaan. Geweldig gewoon :D En ook hoe je in Hermelien en Ron kunt veranderen, en dat je die geheime gangen kunt ontdekken als je genoeg pumpkin pasties of cauldron cakes hebt. ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
miss-kellebel Klassenoudste Huffelpuf Posts: 429 Offline! |
ik heb er 2 gespeelt: gevangen van azkaban en de vuurbeker. allebei op pc. De Gevangene van azkaban vind ik heel mooi, de spelletjes zijn niet te moeilijk, niet te makkelijk (vooral de examens zijn moeilijk ). Maar ik vind het wel leuk dat je door zweinstein en het terrein kan lopen. de vuurbeker vind ik nog mooier uitgewerkt dan de gavangene van azkaban. De spelletjes zijn ook wa moeilijker ma wel leuker. Alleen jamer dat je niet meer door de school kunt lopen. de 2 spelletjes vind ik heel mooi: een mengeling van de 2 zou fantastisch zijn :) ---------------------------------------- mam lil M'n uberliefste grootnichtjes jenn,space,jess,lynn,maris:D Sarah:Dmy friendjeuh Maryke ![]() love them ![]() mn verhaal |
|
|
{Joey} Klassenoudste Ravenklauw Posts: 381 Offline! |
ik vind deel 1 het leukste van alle spellen tot nu toe, omdat dat spel nog wel het moeilijkste is van allemaal. Het is me tot nu toe nog maar 1 keer gelukt om voldemort te verslaan..terwijl ik de andere spellen wel zo'n stuk of 4 keer heb uitgespeeld:Den ik hou wel van moeilijke games ---------------------------------------- |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ik vond het derde op pc het leukst denk ik. daar kan je het meest rondlopen in het kasteel en het domein rond zweinstein. en dit is ook het eerste spel waar je met meerdere dan alleen harry kan spelen. verder vond ik het vierde ook echt heel gaaf! daar kan je echt zelf KIEZEN of je met harry of met ron of met hermelien speelt. (bij het derde kon je nog niet kiezen). dat vind ik wel gaaf. en ook de wezens zijn veel levensechter dan bij de andere spellen! ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
PrincessXmaris Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.237 Offline! |
ik vind deel 3 het leukst moet je ook die dementors verslaan enzo lukt mij niet maar oke ik vind het wel vet![]() ---------------------------------------- ![]() I wanna be more than your pillow. Fail×Me»sgirls. ![]() me everyone. |
|
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik vind nu deel 5 het leukst, ook het enige spel dat ik zelf in bezit heb btw Ik heb 'm laatst gekocht voor de Wii. Dat is echt supergrappig Zit je zo idiote toverstokbewegingen na te doen met die controller Ik ben nog niet zo heel erg ver, want heb niet zoveel tijd om te spelen ![]() ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
ayfc Snul Ravenklauw Posts: 22 Offline! |
ik heb alle games van harry potter behalve eentje niet dat is deel 5... dat is echt niet leuk ... Edit Mouse: Het gaat om welk spel je het leukste vind. Niet welk spel je niet hebt. ---------------------------------------- ik ben een goeie vlieger, ik kan onwijs goed vliegen... ik heb 2 bezem`s namlijk een vuurflits en nimus 2001... |
|
|
hippogrief 1ste jaar Griffoendor Posts: 51 Offline! |
Ik vind de vier heel leuk, ik heb die op de playstation. Niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk. dus dat is ongeveer middelmatig. ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- |
|
|
suleyman165 Snul Griffoendor Posts: 26 Offline! |
ik vond het derde het leukst. daar kan je het meest rondlopen in het kasteel en het domein rond zweinstein. en dit is ook het eerste spel waar je met meerdere dan alleen harry kan spelen. verder vond ik het vierde ook echt heel gaaf! daar kan je echt zelf KIEZEN of je met harry of met ron of met hermelien speelt. dat vind ik wel gaaf. en ook de wezens zijn veel levensechter dan bij de andere spellen ---------------------------------------- |
|
|
Movolin Snul Zwadderich Posts: 36 Offline! |
Spel 5 op de PC is het leukst denk ik, omdat het super realistisch is en gewoon geweldig. Alleen ik heb wel alles gedaan, maar volgens mij heb ik het nog steeds niet uitgespeeld. Dat is wel raar ---------------------------------------- |
|
|
Jill Lunev 1ste jaar Huffelpuf Posts: 43 Offline! |
Ik vind deel 5 het leukst tot nu toe! De muziek is heel mooi en alles ziet er heel realistisch uit. Soms is het wel even puzzelen & jammer genoeg zit ik nu op een punt waar ik niet verder kom. Ik heb alle svp-leden bij elkaar gekregen maar dan krijg ik geen nieuwe taak . Naja, ik ben niet de beste gamer, verre van dat, dus voor iedereen die een beetje kan gamen is het een té gek spel, (denk ik).---------------------------------------- |
|
|
Charleen Snul Griffoendor Posts: 37 Offline! |
Ik vind deel 5 wel het best. Ik vind vooral de muziek heel goed. Ik ben nog niet zo heel ver, maar ik deze wel het leukste tot nu toe. ---------------------------------------- ![]() Ik ga naar de premiere van Harry Potter 7 part 2 op 12 juli!! =D=D=D |
|
|
Voldie Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 533 Offline! |
Spel 5 vind ik wel heel goed, en dat is ook niet de makkelijkste van allemaal vind ik, dus dat maakt het juist wel weer interessant als hij zo uitgespeeld is, dan is het ook niet echt leuk! Voor de PC heb ik deel 5 niet, en de rest van de spellen wel, maar dan kies ik toch voor drie, die heb ik meerdere keren uitgespeeld. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
David Snul Huffelpuf Posts: 26 Offline! |
Ik zal eerlijk zijn ik heb nog geen hp spel gespeeld maar het lijkt me wel intresant als ik dit allemaal lees.. ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1 - 2

Yannick 

Lieve Joey
). Maar ik vind het wel leuk dat je door zweinstein en het terrein kan lopen. 

Ik heb 'm laatst gekocht voor de Wii. Dat is echt supergrappig 
. Naja, ik ben niet de beste gamer, verre van dat, dus voor iedereen die een beetje kan gamen is het een té gek spel, (denk ik).
als hij zo uitgespeeld is, dan is het ook niet echt leuk! Voor de PC heb ik deel 5 niet, en de rest van de spellen wel, maar dan kies ik toch voor drie, die heb ik meerdere keren uitgespeeld.