Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
het hpt-alfabetspel
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Offline! |
het hpt-alfabetspelDoor een Nederlandsopdracht ben ik op een heel leuk spelletje gekomen.Het is de bedoeling dat je met een letter een eigenschap noemt van een hpt-lid en waarom. Voorbeeld: de F is voor Fantasie, iets wat het lid Elise veel heeft. Snappen jullie? Dus je moet met elk letter (behalve de q,x,y) een eigenschap bedenken wat met een hpt-lid te maken heeft. Oké ik begin met de A. De a voor actief, voor Marijke die actief post! ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
O is voor Overtuigend. De leuke lerarenlessen die me overtuigd hebben leraar te worden. ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
De P is voor Prima. Deze site is prima zoals hij nu is:) ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
R is voor Reactie omdat ik van een paar mensen op zweinstein vaak reacties terug krijg. ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
S is super => de meeste mensen op deze site zijn echt super! ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
de T van tof omdat dit een heel toffe site is. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
De U is van Uniek, en dat is ieder lid op de site. ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
V... v... v... Vrouwlijk? Tja, ik weet niks beters. Nouja ik vind alle vrouwen wel vrouwlijk. (Duh)---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4

(Duh)