Award stemmen zijn geteld
Snow patrol
|
Ursula Schouwer Zwadderich Posts: 2.509 Offline! |
Snow patrolDeze band komt uit Schotland en brak door in 2002. Ik ken hun muziek nu al een aantal jaren, en in het begin vond ik het ehct helemaal geweldig! Maar mijn muzieksmaak is intussen verandert.. maar ik vind ze nog steeds erg goed :D Vooral de nummers Chasing Cars (natuurlijk) en Set The Fire To The Third Bar vind ik erg goed. Hier thuis liggen 2 CD's en de derde komt eraan, meer CD's hebben ze ook niet haha maar ik vind het dus een goede band. Ik geloof dat het Indierock is ;) Wat vindne jullie van deze band?---------------------------------------- |
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb twee liedjes van Snow Patrol op m'n pc, Run & Chasing Cars. Dat zijn hun mooiste twee liedjes vind ik. Het enige nadeel is dat Run me altijd aan iemand doet denken die ik niet mag, dus dat liedje luister ik nooit meer Maar Chasing Cars wel, superlied ![]() ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
|
Anadria 6de jaar Ravenklauw Posts: 197 Offline! |
Ik hou van Snow Patrol... ook al ken ik maar enkele liedjes, ik hou van hen omdat Crack the Shutters me geïnspireerd heeft voor één van m'n verhalen ![]() Oké, hun muziek is ook gewoon goed, maar het wordt gewoon nog 'specialer' als hun muziek nog een extra waarde krijgt behalve dat hij goed is ^^ ---------------------------------------- Je mag nooit sneller kijken dan je rijdt, want dan zie je dingen waar je nog niet bent en dat kan gevaarlijk zijn :') - Alles Kan Beter - |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Hmm, na een gesprekje met Benni heb ik een paar nummers gedownload waaronder: Chasing Cars, Run & Open your Eyes. Benni had me namelijk gezegd dat het beetje zoals Coldplay was en daar vind ik er wel 2 steengoed. Maar back to Snowpatrol. Ik heb die 3 beluisterd en ik moet zeggen, ik ben nog net niet in slaap gevallen ![]() Dat is me toch iets te sloom, pff Het enige liedje dat er nog een beetje door kon was Open your Eyes, maar omdat dat het laatste was dat ik beluisterde heb ik het toch ook niet volgehouden tot op het einde. ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Benni Schoolhoofd Griffoendor Posts: 1.180 Offline! |
Quote van krikri: Hihi ![]() Ik wist het wel Iemand die meer van de zwaardere muziek is kan dit meestal niet helemaal aan ![]() ---------------------------------------- Als blikken konden doden hadden ze er geen erwten in gedaan Verkiezingen: stem op Bert en Ernie. Zij halen de bananen wel uit hun oren. Ik wil vrij zijn zei de koe maar wij hoorden alleen maar Boe -Loesje- |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Quote van Benni: Whahahhaa, kan het niet helemaal aan ![]() Op zich hou ik best ook wel van rustige nummers, maar euh, dit was me te eentonig rustig om eerlijk te zijn. ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
In tegenstelling tot degenen hierboven mij.. vind ik die nummers helemaal niet zo leuk, ik heb liever Shut Your Eyes, Take Back the City, You're all I have, Hands Open. Zijn mooie nummers met een leuk melodietje. Niet te saai maar ook niet te druk. En een heerlijke meebrultekst. Vooral Take Back The City en Shut Your Eyes. Leuke band ![]() ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
Suus Klassenoudste Ravenklauw Posts: 282 Offline! |
Ik luister niet echt veel naar Snow Patrol, maar hoor wel eens nummertjes van als ik bij vrienden ben. Zelf heb ik er één op Itunes staan; Run Ik vind het een heel mooi nummer, en eigenlijk nog wel mooier dan Leona Lewis versie er van. Zie nu ook dat The City van hun is.. Ik hoorde het liedje één x op youtube, maar wist niet van wie het was! Kon het dus niet downloaden.. Nu wel! Haha, echt een geweldig nummer is dat! ---------------------------------------- ![]() I shot for the sky I'm stuck on the ground So why do I try, I know I'm gonna fall down I thought I could fly, so why did I drown? Never know why it's coming down, down, down |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
snow patrol vind ik echt een fantastische groep. ze waren een paar weken geleden op pukkelpop en dat concert was geweldig. chasing cars en take back the city zijn mijn favoriete nummers. ---------------------------------------- ![]() |
|
Navigatie:
1

haha maar ik vind het dus een goede band. Ik geloof dat het Indierock is ;) Wat vindne jullie van deze band?
Maar Chasing Cars wel, superlied 

Sjoerdje 

Lieve Joey