Award stemmen zijn geteld
Vreemde talen
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Offline! |
Vreemde talen1)Welke vreemde talen versta en/of spreek je allemaal (dus niet posten, nederlands, tuurlijk ken je dat anders zat je niet op dit forum )2)Welke taal zou je wel graag leren of al beheersen? 3)Ga je ook graag naar een land op vakantie waar één van de vreemde talen gesproken wordt die je kent ? 4)Welke taal vind je echt gruwelijk om te horen ? 5)Welke taal vind je wel supermooi klinken maar zou je nooit de moed voor hebben om zelf te leren ? Zo een paar vraagjes over wat je van vreemde talen vindt. Natuurlijk mag je als je hierover nog wat anders kwijt wilt, dit hier posten. ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
1)Welke vreemde talen versta en/of spreek je allemaal. Engels, het is bijna de enige taal die ik echt goed kan verstaan en spreken. Andere talen zijn een raadsel voor me. Duits en Frans kan ik een klein beetje. (Ik let echt goed op in de les alleen het blijft niet hangen.) 2)Welke taal zou je wel graag leren of al beheersen? Ik hou het er maar bij dat ik nog beter engels wil kunnen aangezien ik de gramatica en spelling niet echt beheers. 3)Ga je ook graag naar een land op vakantie waar één van de vreemde talen gesproken wordt die je kent? Jup, Scotland, ierland en denemarken. Het is daar echt zo mooi en ze zijn er vriendelijk. Ik zou echt naar alle 3 de landen nog een keer terug willen. 4)Welke taal vind je echt gruwelijk om te horen? Met alle respect hoor, maar frans vind ik echt een rot taal..Om te horen, de spreken. MAar het kan ook aan mijn lerares liggen hoor. Ze kan het heel goed, maar ze is vreselijk. Ze geeft ongelovelijk veel huiswerk op en dan gewoon doen als of het zo makkelijk is. 5)Welke taal vind je wel supermooi klinken maar zou je nooit de moed voor hebben om zelf te leren? Spaans.. Ik heb het een tijdje geprobeerd maar goed lukken zou het niet echt. Ik was er te laat mee begonen en ik pik talen sowieso niet snel op. Die taleknobbel is bij mij een deuk, om het zo maar uit te drukken. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
1)Welke vreemde talen versta en/of spreek je allemaal (dus niet posten, nederlands, tuurlijk ken je dat anders zat je niet op dit forum ) Engels en frans ken ik en kan ik min of meer spreken. Ik kan ook een paar woordjes Duits en Italiaans. 2)Welke taal zou je wel graag leren of al beheersen? Italiaans en marocaans 3)Ga je ook graag naar een land op vakantie waar één van de vreemde talen gesproken wordt die je kent ? ik ga graag skieen in frankrijk en ik ga ook graag naar italië. Ik zou ook heel graag eens naar amerika gaan. 4)Welke taal vind je echt gruwelijk om te horen ? Chinees. 5)Welke taal vind je wel supermooi klinken maar zou je nooit de moed voor hebben om zelf te leren ? Italiaans ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb als examenvak Spaans gekozen, maar omdat wij dit maar twee jaar hadden, hadden we hier geen examen in (je eindcijfer was je examencijfer). Dus sinds afgelopen jaar kan ik eigenlijk ook wel een aardig woordje Spaans spreken! Het is een erg leuke en mooie taal en ook heel erg makkelijk, je komt er ver mee aangezien er toch heel wat mensen in deze wereld een Spaans als moedertaal hebben! ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Gijske 1ste jaar Ravenklauw Posts: 49 Offline! |
Ik kan engels, niet zeer goed, maar ik kan me verstaanbaar maken. Voor de rest heb ik een zware hekel aan andere talen . Ik krijg het nooit in mijn hoofd. Ben meer een Beta mens. Ik heb drie jaar frans gehad, maar was geen succes. evenals de twee jaar duits. Toch zou ik wel een keer Japans willen leren. Ik vind dat keigrappig klinken , en lijkt me gewoon grappig om me als domme toerist voor te doen in japan en dan in vloeiend japans daar gaan praten ![]() ---------------------------------------- |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4

Sjoerdje 

. Ik krijg het nooit in mijn hoofd. Ben meer een Beta mens.