Award stemmen zijn geteld

Het meer

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-03-2007

Het meer

Welkom bij het meer van Zweinstein. Ga hier lekker zonnebaden, zwemmen of huiswerk maken in de zomer, maar zoals nu in de winter, ga je misschien liever een rondje schaatsen.

Maryke loopt met een dikke mantel om zich heen geslagen naar het meer. Het is koud buiten, maar er schijnt wel een lekker zonnetje. Ze wil dat het eens gaat sneeuwen, dan kan ze haar vriendinnen weer eens inpeperen, of Sneep. Bij het idee grijnst ze even. Als ze bij haar favoriete plekje bij de boom is aangekomen, ploft ze op de grond neer, terwijl ze wat voor zich uit staart, wachtend op iemand waarmee ze zich kan vermaken.

----------------------------------------

Distance between two hearts is not an obstacle;
Rather a great reminder of just how strong true love can be.

Daan & Flair zusjes Papa Nickje Bram
Kaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes
SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Mouse
Minister van Toverkunst
Administrator

Zwadderich
Faunaat: Alf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-11-2009 19:43:22

"Aah liefje toch," zegt hij zacht. "Je hoeft niet verlegen te worden. Ik wil ook zo graag jou vaker zien en voor altijd met jou samen zijn." Hij drukt zicht voorzichtig nog dichter tegen haar aan en sluit zijn ogen als hij zijn hoofd opnieuw tegen die van haar aan legt. "Ik zou nooit meer iemand anders willen dan jou" zegt hij daarna op een fluister toon.

LEER TELLEN....
1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN.

Flairity

Flairity
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Faunaat: Feniks
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-11-2009 19:51:32

Ze gaf hem een diepe lange kus en streelde even zachtjes door zijn haren. Ze glimlachte en haar ogen lichtte opeens op. "We kunnen natuurlijk..." ze keek opeens een beetje somber. "Nee, laat maar... stomme vraag, maakt niet uit". Ze draaide haar hoofd een beetje weg en ging heerlijk tegen hem aan zitten en keek toen naar het rustige meer.

~Words should be weighted not counted.

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3

Sterre liefste Dinnetje

Mouse

Mouse
Minister van Toverkunst
Administrator

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-11-2009 19:54:27

Hij kijkt even een beetje raar naar zijn liefje. "Wat wilde je zeggen lieve schat?" Ook hij kijkt richting het meer en laat zijn hand rustig door haar, haar gaan. Kriebelt soms een beetje op haar hoofd en glimlacht van blijdschap dat zijn liefje er weer is.

LEER TELLEN....

Flairity

Flairity
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-11-2009 19:57:06

Ze keek hem weer aan en haar wangen kleurden langzaam rood. Ze wriemelde even met haar handen en nam toen een diepe zucht. "Nou ik dacht, mischien kunnen we...uh... ook buiten school om, mischien... een huisje kopen in zweinsveld?". Ze keek hem aandachtig aan. Ze was bang dat hij haar raar zou vinden omdat ze nog vrij jong waren. Maar met haar winkeltje kon ze het makkelijk betalen.

Sterre liefste Dinnetje

Mouse

Mouse
Minister van Toverkunst
Administrator

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-11-2009 20:00:17

Hij kijkt haar aan en begon te glimlachen. "Waarom niet lieverd. Ik heb nog genoeg geld op Goudgrijp staan om het te betalen samen met jou. Waarom niet." Hij kijkt haar met een grote glimlach aan en laat zijn hand over der wang gaan. "Ik had hier al langer over gedacht om in zweinsveld samen met jou te gaan wonen lieverd. Ik heb er totaal geen probleem mee, ookal zijn we misschien wat jong. Het kan vind ik zelf best wel." Mouse blijft glimlachen en geeft zijn liefje een lange dikke kus op der mond.

LEER TELLEN....

Flairity

Flairity
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-11-2009 20:03:36

Ze voelde haar buik kriebelen en ze gaf hem een lange kus terug en soeghaar armen om zijn nek heen en begon toen heel hard te lachen.
"Je maakt me gelukkig lieverd! Waag het niet om me ooit te verlaten ". Ze stond op en pakte zijn hand. "Kom, laten we gaan kijken.. we hebben toch geen lessen meer!".

Sterre liefste Dinnetje

Mouse

Mouse
Minister van Toverkunst
Administrator

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-11-2009 20:08:11

Mouse kijkt lachend naar Flairty. "Lieverd, ik ga jou nooit meer verlaten echt niet. Ik wil mijn verdere leven met jou delen." Hij pakte haar hand vast en stond op. "Nee inderdaad, geen lessen meer dus kunnen we rustig een middag en avond gaan kijken in zweinsveld of we iets kunnen vinden voor ons 2tjes". Mouse deed zijn armen om zijn schatje heen en begon der te knuffelen. Gaf haar een hele dikke lange zoen en liep met haar mee.

LEER TELLEN....

Flairity

Flairity
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-11-2009 20:11:57

Ze zoende hem terug en sloeg zichzelf toen stevig tegen hem aan. "Ja laten we dat gaan doen, er staat tegenwoordig best wel wat te koop, dus we moeten we iets leuks vinden, met uitzicht op zoveels moois, en het is al dicht bij me winkeltje, dus dat is helemaal super!". Ze gaf hem nog een kus en liet haar hand in de zijne glijden. "Dan gaan we maar".

Sterre liefste Dinnetje

Mouse

Mouse
Minister van Toverkunst
Administrator

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-11-2009 20:16:33

Mouse laat zijn arm naar haar zij afglijden en doet zijn hand redelijk stevig in haar zij. "Ja, er zal vast wel genoeg te koop staan. En ja, we moeten echt wel op genoeg moois uitzicht hebben. Maar denk dat we dat wel zullen vinden lieverd. Daarbij, ik heb elke dag dan zoveel moois om te zien" zegt hij terwijl hij met haar mee loopt.

LEER TELLEN....

Flairity

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 07-11-2009 19:57:44

Maaike slenterde het meer rond. Ze was moe, en hoopte dat ze weer wat energie zou krijgen van een stevige wandeling. Hoewel dat stevige er niet echt in zat want ze kon haar voeten amper optillen.
Pff... wat was er toch aan de hand!?
Een enorme gaap kwam opzetten en ze deed geen moeite deze te onderdrukken.

Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es!

Soewz
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 03-01-2010 17:49:53

Normaal zitten er in de zomer allemaal stelletjes bij het meer, maar tot nu toe ziet Suuz alleen Flairity en Mouse bij het meer. Ook Maaike is een wandeling langs het meer aan het maken. Voor de rest is de gigantische octopus in het meer een beetje aan het ronddobberen en hoor je rare geluiden die waarschijnlijk van de meermensen komen.

Maar ook hier was Joey niet.

He smiles when she’s not looking
She daydreams when he’s not there
It won’t be long ‘til they discover
Ron and Hermione love each other

Marijke Yrla

Lieve Joey

Yoh
Klassenoudste

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 04-01-2010 19:44:36

Yoh stapte rustig rond het meertje.
Dit was al altijd zijn favoriete plaats geweest op Zweinstein.
En zeker in de Lente.
Toen zag hij een meisje staan die hij meteen herkende.
Hij liep er naar toe en zei aarzelend 'Heey Soewz herken je mij nog?'

It's gonna be a Bumpy Ride <3

MyZand
Schoolhoofd

Zwadderich
Faunaat: Meermens
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 05-01-2010 17:40:02

Sanne zag verschillende mensen rond het meertje maar ze had even een plek nodig om tot haar zelf te komen. Ze had vandaag geen moment rust gehad. De hele dag les en nu na een lang huiswerk sessie. Is ze met alles klaar. Ze gaat op haar vaste plekje bij het meer zitten en ze keek naar de eendjes die van de ene naar de anderen kant zwommen. Het was erg rust gevent.

Let the sun shine in my life
I'll need it

Bellatrixje

elazpaardengek
2de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 07-03-2010 17:39:01

Nadat Ela naar de uilenvleugel was geweest om een briefje naar haar ouders te sturen liep ze rustig naar het meer. Er waren niet heel veel mensen. Het was immers nog best frisjes buiten. Toch scheen het zonnetje lekker. Je kon merken dat het al Lente aan het worden was. Ela ging aan de rand van het meer zitten en keek over het meer heen. Het water golfde lichtjes, af en toe zag ze iets uit het meer springen.

Na een kwartier stond Ela weer op en liep weer terug naar het kasteel. Ze had honger gekregen.

guffus
1ste jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-03-2010 17:15:36

snachts loopt guffus stiekem over het schoolterrein,hij heeft een afspraak met victor krulm en zijn mede leerlingen,
guffus loopt richting het meer op het afgesproken plek,opdat moment komt er een oude schoen aan drijfen, locomotmortis een griffoendor komt aan rennen en roept jij daar blijf staan,
guffus pakt de schoon op dat moment woord hij omhoog getrokken een viavia
net als het ochtent word vliegt er een leerling naar zijn leerlingen toren guffus glipt door het raam naar binnen en doet zijn dekens over zich heen

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 04-04-2010 00:21:35

Het was dan wel pijpenstelen aan het regenen, maar dat weerhoudt Maryke er niet van om een wandeling te gaan maken rond het meer. Het komt haar eigenlijk wel goed uit dat het regent.. Zo loopt ze weinig kans iemand tegen te komen. Ze wil haar gedachten voor zichzelf op een rijtje zetten, in alle rust. Ze steekt haar handen in de zakken van haar jas en slentert langs het meer.

Distance between two hearts is not an obstacle;
Rather a great reminder of just how strong true love can be.

Daan & Flair zusjes Papa Nickje Bram
Kaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes
SUUZ

Verloofd met Rory hihi

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-05-2010 22:27:37

Harry liep een rondje om het meer en liep een mede Griffoendor tegen het lijf. Ze praten even en gingen toen even huiswerk maken onder een boom. Alleen van het huiswerk kwam niet zo veel ze kletste bijna alleen maar. Nadat de middag ten einde was gingen ze terug naar de leerlingen kamer van Griffoendor!

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

Nina.
5de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 06-08-2010 11:33:53

Het was lekker weer, dus Nina. had zin om een wandeling om het meer te maken. Af en toe stopte ze om een paar spreuken te oefenen. Op de helft kwam Nina. iemand tegen die ook een wandeling aan het maken was. Ze gingen onder een boom zitten en liepen een beetje te kletsen. Toen het tijd was ging Nina. weg. Ze kreeg nog onverwacht een knuffel van hem, en toen ging ze naar de leerlingenkamer van Griffoendor. Nina. moest namelijk nog huiswerk maken van Sneep.

Liza Vilijn
Hoofdmonitor

Zwadderich
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-08-2010 14:30:28

Een meisje met lang git zwart haar kwam naar buiten. Meteen liep ze richting het meer en rolde met haar ogen toen ze heel veel mensen zag. Nietsnutten, dacht ze in zichzelf. Ze snoof en ging toen bij een boom zitten niet ver van het meer af.

Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd!

Nina.
5de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 13-08-2010 14:49:36

Ik loop naar het meer. Ik wou er ff tussen uit. Nog even een mooi plekje zoeken, denk ik. Als ik een plekje heb gevonden, met een mooi uitzicht, ga ik zitten. Ik herinner me ineens dat ik nog een brief moet schrijven naar mijn zusje. Die wil zo graag naar Zweinstein, dus ik heb haar beloofd dat ik elke week ga schrijven. Ik pak een stuk perkament, inkt en veer en begin te schrijven.

Lief zusje,
het is weer een gewone week op Zweinstein. Ik heb elke dag weer les. Vandaag over een bijzondere plant. Ik dacht dat jij dat misschien interesssant zou vinden, dus ik heb mijn informatie over die plant gekopieerd en meegegeven met men uil. Volgend jaar kan jij dit ook doen......

Enz.

Als ik klaar ben met schrijven, geniet ik nog even van de rust, en ga dan weer terug naar de leerlingenkamer.

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34