Award stemmen zijn geteld
Galgje - 3
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Offline! |
Galgje - 3Ik bedenk een woord, jij mag een letter raden (wel één per post!) en dan zeg ik of hij erin zit. Zodra iemand het woord geraden heeft is diegene aan de beurt.De x zat er inderdaad in Benni ![]() Pff, raad es foute letters ofzo ![]() exa*e**ater*, foute letters: i ---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
nee, jammer voor jou is het fout ***is**er*i*s Foute letters: K, A, B, T ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
De L misschien? ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Loena Snul Huffelpuf Posts: 39 Offline! |
de F ? ---------------------------------------- She's the player and my best friend is the whore . |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
De letter N wil nog wel eens in woorden voorkomen. ![]() ---------------------------------------- |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
De L is goed, maar ook al wil die wel eens voorkomen, de N toch niet Ellen en de F ook nietl**is**er*i*s Foute letters: K, A, B, T, F, N ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Ursula Schouwer Zwadderich Posts: 2.509 Offline! |
De D dan? (wat een zin )---------------------------------------- |
|
|
Benni Schoolhoofd Griffoendor Posts: 1.180 Offline! |
En de U? ---------------------------------------- Als blikken konden doden hadden ze er geen erwten in gedaan Verkiezingen: stem op Bert en Ernie. Zij halen de bananen wel uit hun oren. Ik wil vrij zijn zei de koe maar wij hoorden alleen maar Boe -Loesje- |
|
|
Allebei fout ![]() l**is**er*i*s Foute letters: K, A, B, T, F, N, D, U ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Loena Snul Huffelpuf Posts: 39 Offline! |
De O ! ö ---------------------------------------- She's the player and my best friend is the whore . |
|
|
jep, die is wel goed! lo*is**er*i*s Foute letters: K, A, B, T, F, N, D, U ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Eehm.. de K dan? ![]() Oeps ![]() Nou, dan raad ik de... C ![]() ---------------------------------------- Als blikken konden doden hadden ze er geen erwten in gedaan Verkiezingen: stem op Bert en Ernie. Zij halen de bananen wel uit hun oren. Ik wil vrij zijn zei de koe maar wij hoorden alleen maar Boe -Loesje- |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
benni,, kan jij lezen?? de K is al geweest en hij zit er niet in ![]() ehm,, ik denk dat ik het woord wel weet,, is 't 'logischerwijs' ?? ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
idd Sterretje, dat is het juiste woord ![]() Jouw beurt ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
oeh jaahh!! ik ben ![]() ************ 12 letters ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Deee.... N ![]() ---------------------------------------- Als blikken konden doden hadden ze er geen erwten in gedaan Verkiezingen: stem op Bert en Ernie. Zij halen de bananen wel uit hun oren. Ik wil vrij zijn zei de koe maar wij hoorden alleen maar Boe -Loesje- |
|
|
doe voor mij maar een klinker en ik kies de ... E ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
*EE********N alletwee goed ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
Dan probeer ik lekker de T ![]() ---------------------------------------- Als blikken konden doden hadden ze er geen erwten in gedaan Verkiezingen: stem op Bert en Ernie. Zij halen de bananen wel uit hun oren. Ik wil vrij zijn zei de koe maar wij hoorden alleen maar Boe -Loesje- |
|
|
*EE********N fout: T nop,, geen T ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
PrincessXmaris Schoolhoofd Huffelpuf Posts: 1.237 Offline! |
Ik gok op de M , Goed gegokt ? ![]() ---------------------------------------- ![]() I wanna be more than your pillow. Fail×Me»sgirls. ![]() me everyone. |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21

Daan & Flair zusjes 

Sjoerdje 

)

.gif)