Award stemmen zijn geteld
Fouten en bugmelding topic
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Offline! |
Fouten en bugmelding topicZo, de verhuis van de site is achter de rug, de nieuwe layout staat erop en we hebben hard gewerkt aan de foutjes die de verhuis met zich mee gebracht hadden.Als het goed is, en we niets vergeten zijn, zouden nu de dingen die in eerste instantie de raarste creaties gaven het nu moeten doen. Hiervoor dank aan Sjoerd, je bent geweldig ![]() Moesten jullie toch nog foutjes ontdekken in deze nieuwe versie, gelieve het dan hier te posten. Aub, 1 keer volstaat, als een ander een probleem meldt, hoef je echt niet te gaan replyen met "ja, dat heb ik ook" We zullen indien er nog bugs optreden ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Ondertussen in elk geval veel plezier hier op de site. xxx, krikri ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Beste mensen, We hadden de laatste tijd last van een bug in het ubb script. Dit betekende dat de enter, en speciale tekens niet werkte in posts. Dit is nu verholpen, en het werkt weer. je ziet nog wel bijvoorbeeld bij je onderschrift een rn staan. Dat kan je er nu uithalen en een enter voor in de plaats zetten. Ook even een update, om te zien of er nieuwe berichten zijn zijn er nu gekleurde hoedjes. Blauw is voor niks nieuw, groen voor nieuwe berichten, rood voor gesloten topics en grijs als iemand niet is ingelogd. En de FAQ, regels en laatste reacties doen het ook weer. posted by Sjoerd edit krikri : Met dank aan Suuz die voor ons deze leuke hoedjes gemaakt heeft ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Ik weet niet of jullie er al van op de hoogte waren, maar het viel mij net op dat wanneer ik naar Goudgrijp ga, het rechterdeel wegvalt. Al datgene dat onder RPG staat is niet meer te vinden. Edit Mouse: goudgrijp ---------------------------------------- |
|
|
Golddyna Schouwer Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 2.203 Offline! |
Jah klopt, maar mijn hoofd staat er momenteel niet naar om het te maken. Het zal even een paar dagen moeten wachten. Maar ik probeer het zo snel mogelijk te maken. Edit Sjoerd: This gemaakt! ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Faunaat: Draak Offline! |
ik weet niet of jullie dit al weten, het is dan ook maar een kleinigheidje hoor. maar als je een nieuwe uil hebt en je gaat naar je inbox, dan staan je nieuwe uilen aangegeven als niet nieuw ![]() door de pop-up (of hoe dat ding ook heet :blush: ) weet je wel dat je (een) nieuwe uil(en) hebt, maar ik dacht 'ik zal het maar even laten weten' ![]() ---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Faunaat: Draak Offline! |
Klopt, dat heeft te maken met het feit dat als je naar je uilenbox gaat (of naar een andere pagina) de teller van nieuwe uilen terug op 0 gezet wordt. Anders zou je telkens opnieuw die popup met de melding nieuwe uil krijgen tot je hem gelezen hebt. Hoe we dit kunnen vermijden, daar zijn we nog niet uit. ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Karin, k weet niet of je het geheel begreep maar wat Sterre bedoelt is: Als je een nieuwe uil hebt en je gaat in en uilbox kijken. Staat de uil als niet nieuw aan gegeven. Dus inplaats van voor de uit: JA te hebben staan staat er ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Dat klopt martijn, doordat ik het uilensysteem heb moeten aanpassen is het mij nog niet gelukt dit recht te zetten. ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
Silveryne Schouwer Zwadderich Posts: 2.684 Offline! |
Ochtendprofeet kampt nog met het welbekende rn en /-jes euvel. Misschien was het al bekend, misschien nog niet, maar nu kunnen jullie er niet meer onderuit dat het niet gemeld is. ![]() ---------------------------------------- |
|
|
De slashes heb ik er weten uit te halen, maar het rn euvel vind ik niet direct ![]() Artikels waar die stomme slashes in voorkomen kan je via wijzig artikel weer netjes zetten ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Is nu ook gemaakt ![]() ---------------------------------------- ![]() --> XxX Krikri XxX <-- |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Ik heb een vraagje :S Ik had 14400 galjoenen, en toen heb ik er 90 galjoenen bij op gezet. Toen haalde ik de rente op. Toen wilde ik kijken wat account upgraden deed, en toen zag ik dat ik een paar meer kreeg, en omdat ik wou zien hoeveel precies deed ik het 2/3 keer. En nu ineens heb ik nog maar iets van 7000 galjoenen :S Is dit de bedoeling of niet? ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
Jep, klopt volledig. Als je je account upgrade om vanaf dan een hogere rente te krijgen kost je dat een hoop geld, hoeveel het precies is, weet ik niet meer, want ik heb het bij aanvang al ongeveer gedaan. Ergens vaag denk ik me te herinneren dat upgraden je de helft van je bezit kost, maar ik ben er niet meer zeker van. ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
ow dat wist ik dus niet. Naja weet ik dat voor de volgende keer. Ik deed het namelijk niet voor de rente. Was gewoon nieuwschierig. ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Ik heb sinds een paar dagen problemen met buddy's toevoegen. Het is een beetje vaag, maar als ik een buddy toevoeg staat er: Buddy bestaat al, terwijl ik diegene nog niet eerder heb toegevoegd en dan kijk ik of die daadwerkelijk erin staat, maar dan staat er niemand:S ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Als ik me niet vergis was daar een limiet opgezet, ik zal het eens bekijken, want ik denk dat het toevoegen gewoon niet meer lukt ivm de limiet ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Oké, maar ik dacht dat er geen limiet meer was omdat het VIPsysteem ook werd weggehaalt en dat het iets voor VIPS was ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
ik weet dat het al opgetrokken is, maar jij wel heeel veel buddy's ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
whahaha oké, dan ligt het zeker daaraan? ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Nu kan je 50 buddy's in je profiel hebben, euhm, zou dat volstaan denk je ? ![]() ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
|
whaha je weet maar nooit ![]() ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10

Sjoerdje 

Lieve Joey