Award stemmen zijn geteld
Fouten en bugmelding topic
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Offline! |
Fouten en bugmelding topicZo, de verhuis van de site is achter de rug, de nieuwe layout staat erop en we hebben hard gewerkt aan de foutjes die de verhuis met zich mee gebracht hadden.Als het goed is, en we niets vergeten zijn, zouden nu de dingen die in eerste instantie de raarste creaties gaven het nu moeten doen. Hiervoor dank aan Sjoerd, je bent geweldig ![]() Moesten jullie toch nog foutjes ontdekken in deze nieuwe versie, gelieve het dan hier te posten. Aub, 1 keer volstaat, als een ander een probleem meldt, hoef je echt niet te gaan replyen met "ja, dat heb ik ook" We zullen indien er nog bugs optreden ons best doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Ondertussen in elk geval veel plezier hier op de site. xxx, krikri ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Ik heb een probleempje! Als ik bij verjaardag toevoegen ga en ik heb alles naar behoren ingevuld, dan wil ik klikken op stuur in! Maar dan gebeurd er niets.. de pagina ververst niet, als ik een paar keer klikken maakt het geen verschil. En ik dus maar kijken op de verjaardagslijst om te zien of het toegevoegd was (ja kan toch!?) maar nee.. ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Hmm, het is wel gelukt, want je staat gewoon op de verjaardagslijst. Je bent jarig op 8 september. Waarschijnlijk was er een onderbreking tussen het invullen en het versturen naar de database. In ieder geval, je staat er nu weer op ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Jasper, ze is er inderdaad ingekomen via de DB. Dat heb ik handmatig gedaan omdat het niet werkt via het script op de een of andere manier. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
Ursula Schouwer Zwadderich Posts: 2.509 Offline! |
Ik weet niet of het de bedoeling is.. Maar als ik een uit ontvang kan ik niet lezen wat er aan de rechterkant staat als de tekst lang en zonder enter is. Hoort dit zo? Want nu moet ik naar reply gaan en dan lezen wat er nou eigenlijk stond.. ---------------------------------------- |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
Op mijn profiel staat: Drijver leve;: ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
@ Flairity -> Is aangepast ;) @ Ursula -> Dat klopt, dat is alleen bij een heel lang woord, ik zal het eens melden, want ik weet niet hoe het verbeterd moet worden in het script ;) ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Ik snap iets niet... Bij de geheime kamer heb je de vraag: Wat is 1 + 1.. maar ik heb ECHT elk antwoord gehad (wel 2 x) van het rijtje maar op de een of andere manier is hij altijd fout ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Dat heb ik ook wel eens, een vraag waarvan ik zeker weet dat hij goed is, en dan is hij ineens fout. Ontzettend vreemd. ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
|
allen die 1+1 ik heb ze echt allemaal al een keer geantwoord ![]() ---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
Ursula Schouwer Zwadderich Posts: 2.509 Offline! |
Dat van die uil is niet alleen bij een lang woord. Gewoon bij elke zin waar je niet meteen op enter drukt. Behoorlijk irritant aangezien niemand op enter drukt bij elke nieuwe zin. Zou zelf ook niet weten hoe het gefixt moet worden, maar het ligt in elk geval niet aan een extra lang woord. ---------------------------------------- |
|
|
Spyro Hoofdmonitor Moderator Ravenklauw Posts: 706 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Quote van Flairity: Het probleem is nu opgelost. Er is nu wel een juist antwoord, natuurlijk laat ik het aan jullie over om het te raden .---------------------------------------- ![]() Moshi moshi! Dajobuka? Hai hai ^^ Sajonara!! |
|
|
bellatrixje Schouwer Zwadderich Posts: 1.735 Offline! |
Ik zat net naar de sluipwegwijzer te kijken, en toen zag ik ''Fuctie'' in plaats van ''fuNctie'' staan boven mijn 'lid' zijn. Klopt dat of mist dat N-etje inderdaad ![]() ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
Hihi, goed gezien ;) Aangepast & Opgelost ;) ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Als je op het forum naar het bericht van een Griffoendor kijkt, dan is de afdeling als Griffoendo geschreven. De 'r' staat er niet meer bij. Edit me: Bij sommige staat het er, bij andere niet. Kijk maar bij het nieuwe 'bekend' topic bij spelletjes. Daar staat bij JasperPotter zijn afdeling zonder 'r'. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Angelic Dreuzel Huffelpuf Posts: 19 Offline! |
Deze fout is jullie al eerder doorgemaild, maar het lijkt me misschien handig voor jullie het nu nogmaals te sturen. Het gaat over het invullen van de verjaardag. Als je alles hebt ingevuld en dan op opsturen klikt, gebeurt er niks. Ook niet na nieuwe pogingen. ---------------------------------------- ![]() Keep the most faith in your heart, Don't let it get his own way and let it leave you, You're the owner of all that is inside you, Don't let someone take it away from you.. |
|
|
Jenn_ Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.112 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik heb de poll al een keer ingevuld maar elke keer dat ik terug kom op HPT kan ik hem weer invullen. Of ligt dat aan mijn pc ? ( heb al in geen eeuwen cookies verwijderd haha )[edit: ik heb die poll al een keer ingevuld bij karin thuis via mijn gebruikersnaam en ook al een keer bij mij thuis via mijn gebruikersnaam.] ---------------------------------------- |
|
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
bij een vraag in de geheime kamer moet er een filmpje verschijnen. Maar ik snap de vraag niet EN de link van het filmpje werkt niet ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
@Hermelien3333 Opgelost, was een klein foutje die ontstaan was tijdens het scripten. Er staat nu weer Griffoendor. @Angelic We zijn druk bezig dit probleem op te lossen. Wil je toch in de lijst komen, dan zou je je verjaardag moeten invullen via de webbrowser Firefox, voorlopig werkt het alleen in deze browser. Heb je deze browser niet tot je beschikking, dan zul je nog even geduld moeten hebben. @Jenn__ De poll kan je invullen per IP-adres, dus het heeft er niets mee te maken op welk account je bent ingelogd. @Arnor We zullen dit probleem zo snel mogelijk oplossen ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Ik kan faunaat statistieken niet lezen. Ik zal hier ook maar bijzetten dat het verkeerd geschreven is. En o,ja, als ik op de faunaat statistieken klik kom ik uit op de van de lessen. edit: opgelost ---------------------------------------- ![]() |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Als ik in de chat op een van de aanwezigen klik kom ik bij het systeem uit, lijkt me wel zo handig om dan gewoon naar het profiel van die gene te kunnen ;) ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10

Sjoerdje
Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3

.