Award stemmen zijn geteld

Het Zwerkbalveld

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-03-2007

Het Zwerkbalveld

Hier kan iedereen lekker zwerkbalspelen of gewoon lekker rondvliegen voor de lol.

----

Daniëlle komt aan op haar vuurflits, haar vertrouwde bezem waar ze totaal aan gewend was.
Ze liet de snaai lol en na 5 minuten ging ze de snaai zoeken totdat ze achter zich opeens een stem hoorde.
Een paar andere leerlingen wouden een potje zwerkbal spelen.
' Ik vind het goed hoor ' zegt ze terwijl ze naar beneden vliegt.

----------------------------------------

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Maryke & Flair zusjesYannick

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-02-2009 18:38:24

'Tsja ik leer snel. Ik kijk hoe anderen iets doen en sla dat ergens op. Daarna kan ik het zelf ook. Best handig, ook tijdens de lessen. Mijn aantekeningen zitten gewoon al in mijn hoofd. Ik schrijf het vaak niet eens op...'
Ze glimlachte. 'Dus als je ooit hulp nodig hebt, ben ik er voor je.'
Ze glimlachte opnieuw en knikte. 'Ik hou van chocomelk! Maar eerst wil ik nog wat oefenen. Toen ik vannacht in bed lag kreeg ik opeens een idee. En dat wil ik nu gaan proberen.'
Ze vloog nog iets hoger en ging op haar bezem staan. Heel eventjes wankelde ze, maar daarna vond ze haar evenwicht en bleef ze staan. 'Yes, en dan nu het volgende,' mompelde ze in zichzelf.
Ze gooide de slurk in de lucht en glimlachte. Snel sprong ze omhoog en greep de slurk. Ze draaide zich om in de lucht en dook met haar hoofd naar beneden richting de grond, die snel naderde.
Ze hoorde geschokte gilletjes en glimlachte in zichzelf.
Toen ze een paar meter gevallen was keerde ze zich opnieuw om in de lucht en landde weer op haar bezem, die met haar mee gevlogen was. Ze landde op haar voeten en wankelde nu zo erg dat ze haar evenwicht niet kon houden en van haar bezem viel.
Ze gaf een gilletje en wist nog net haar bezem te grijpen. Nu bungelde ze aan een arm op zo'n 10 meter boven de grond. Snel klom ze weer omhoog en vloog ze met bonzend hart terug naar Amy.
'Hmm dat ging niet helemaal goed. Maar ik moet gewoon blijven oefenen.' Ze grijnsde weer.

Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es!

snakebite
6de jaar

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-02-2009 11:57:35

komt met een geleende vuurflits aanrennen*.
nou ja ik spaar voor m'n eigen vuurflits xP.
duwt zich af en doet een 3dubbele salto in de lucht gevold met een spiraal die heel hoog de lucht in gaat*.
zo'n mooi zicht!
vliegt zo snel hij kan springt van z'n bezem maakt een salto en landt trug op z'n bezem*.
nou ja oefene van je 6 en nog geen eigen vuurflits is een schande maar ja.
gaat weer naar benede en land op z'n voeten*.
ach ja.
stapt af en gaat terug richting school*.

Ik ben dus Jelle (de naam die men ouders hebbe gekoze voor mij dankjewel x) ).
Mijn hobby's: boksen,graffiti,koers en tekenen.
Ik ben een lolbroek in de klas en in de werkplaats een grapjas.
nu weet je wie ik ben of toch ongeveer eh x)!
Amy mijn grote HPT liefde xO xP!

Mouse
Minister van Toverkunst
Administrator

Zwadderich
Faunaat: Alf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 11-03-2009 19:16:42

Mouse komt rustig aan lopen met zijn nimbus 2001 die hij zojuist opgestuurd heeft gekregen van zijn ouders. "Ik weet dat het niet de nieuwste is mensen. Maar hij werkt wel goed." Mouse klimt op zijn bezem en laat zich rustig omhoog opstijgen waarna hij rustig rond kijkt wie er allemaal op het zwerkbalveld zijn.

LEER TELLEN....
1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN.

Flairity

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-03-2009 19:41:36

Maaike begon vol goede moed aan een paar andere technieken die ze verzonnen had. Een paar makkelijkere technieken om precies te zijn.
Vrolijk zoefde ze over het veld en ontweek de anderen terwijl ze gevaarlijke stunts uitprobeerde.

Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es!

krikri
Afdelingsspook
Webmaster
Afstammeling van Mundungus

Gold Member  

Ravenklauw
Faunaat: Draak
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-03-2009 15:54:27

Een beetje lusteloos komt krikri aangelopen.
Zelf is ze geen held op een bezem, met haar hoogtevrees bakte ze er eigenlijk niet veel van.
Ze kwam dan ook niet om mee te doen, maar hoopte hier wel wat afleiding te vinden.
Iedereen leek momenteel druk bezig met allerlei dingen en zelf verveelde ze zich eigenlijk.
Ze keek omhoog en zag dat Mouse zijn nieuwe bezem aan het uittesten was.
Een flauwe glimlach verscheen op haar gezicht.
Nieuwe bezems deden wel eens onverwachte dingen, dus het kon hier nog best interessant worden.

XxX Sjoerdje XxX

maryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend!

Expect nothing so you won't get disappointed!
It doesn't make any difference what I say,
If you aren't really listening!

man van het goede leven
Hoofdmonitor

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 06-04-2009 22:45:22

Joey kwam het veld oplopen en zag al dat er heel veel mensen waren begonnen met oefenen.
'echte, ze zijn echt allemaal goed in zwerkbal, ik zit nog maar net in een team. ik hoop dat ik een beetje aan hun ervaring kan tippen'; zei hij onverzekerd.
hij pakte zijn splinternieuwe vuurflits en ging erop zitten en gooide een gouden snaai ver in de lucht en gaf hem een minuut voorsprong en vloog toen de lucht in.
'nou nu gaat de training beginnen, waar is die snaai gebleven....'

No they can't beat my Brooklyn Rage
(I don't wanna be a furry)
Bruh-bruh-bruh-Brooklyn Rage, bruh-bruh-Brooklyn Rage Nyeh nyeh nyeh nyeh

Suuz

James Rune
5de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-07-2009 16:15:57

James komt in zijn nieuwe zwerkbaluitrusting het veld op.
Hij merkt plots dat er nog een prijsetiketje aan zijn gewaad hangt en knipt het er vlug af voor iemand het ziet.
Hij wou net op zijn splinternieuwe Vuurflits springen toen hij merkte dat hij de bezem nog niet eens had uitgepakt.
"Aah, jah, ik wist dat ik iets vergeten was."
Met een hand scheurt hij het papier van de bezem en met een zwaai van zijn toverstok laat hij de papieren verdwijnen door non-verbaal de spreuk 'Evanesco' te gebruiken.
Uiteindelijk gooit hij dan toch zijn been over zijn bezem en stijgt op.
Hij maakt meteen vaart en schiet als een pijl richting het kasteel, hij maakt enkele rondjes tussen de vele torens en gaat dan weer naar het zwerkbalveld, waar hij begint aan een gevaarlijke duikvlucht en een spatski-schijnbeweging probeert.
Die loopt goed, maar door het opstijgen in een spiraal wordt James duizelig en vliegt hij tegen een van de doelpalen aan.

hermelienfan!!
Minister van Toverkunst

Zwadderich
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-08-2009 11:00:55

Sarah loopt naar het zwerkbalveld met haar gloednieuwe bezem, een vuurflits, het heeft haar een hoop geld gekocht maar ze had dan ook alles over voor zwerkbal!!
Ze heeft een zware lesdag achter de rug en ziet Zwerkbal als een goeie gelegenheid om lekker te ontspannen.
Eenmaal op het zwerkbalveld aangekomen merkt ze dat er niet veel mensen zijn, enkel James Rune is voor haar een bekend gezicht en ze rent op hem af.
'Hee!' roept ze naar hem als zijn gezicht is omgedraaid en vraagt zich af waar hij naar keek.
'Zullen we samen gaan oefenen?' vraagt ze aan James Rune en ze hoopt dat hij ja zegt, want in je eentje oefenen is nooit zo gezellig.

Niets is mooier
Dan de liefde die
de storm des levens
heeft doorstaan

Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes!

(L) Davey:)

Suzanne Bonkel
2de jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-09-2009 13:53:39

Suzanne loopt naar het zwerkbalveld. helaas heeft ze nie genoeg geld voor een bezem maar dacht bij zichzelf dat ze altijd nog een schoolbezem kon lenen. ze loopt naar een hokje waar bezems liggen. ze pakt een oude bezem, wat nog wel de nieuwse van de bezems die daar lagen. en was nu al bang dat er mensen haar zouden uitlaggen. ze kan ook nog niet zo goed vliegen maar ze vind het wel leuk om te doen. en het gaat elke keer al een stuk beter. loopt het veld op en zoeft al gauw heel hoog over het veld heen.

I love the Summer

who not???

isabella
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-11-2009 10:16:24

isabella kwam aanlopen met een vuurflits die ze hat gekocht aan het begin van het schooljaar ze hat er al een tijdje niet meer op gezeten en ging dus eerst wat rondjes vliegen

ron moet de eerste 3 letters leren van het alfabet
wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter

isabella
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-11-2009 10:36:56

nadat isabella 50 rondjes hat gevlogen zocht ze even in haar gewaat even later zij ze gevonden en halde een gloednieuwe snaai tevoorschijn en liet hem los en wachtetien minuten en ging de snaai zoeken

wat is de 1e van alfabet Rot op!!!!!wat is de 2e van alfabet ja!ron:wat is de 3e vant alfabet?harry potter!!!Volgende dag ron wat is de 1e van alfabet?ron:rot op.wil je straf,ron:ja,wie denk je wel wie je bent,harry potter

isabella
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-11-2009 15:30:01

isabella kwam net van de biep ze hadt haar huiswerk na drie uur eindelijk af ze hat ook heel veel huiswerk dus toen ze het af had gingze direkt naar het zwerkbalveld ze klede zich om in de meisjes kleedkamerpakte haar vuurvlits en zogt in haar tas naar haar snaai die in een doosje had

JasperPotter
Schoolhoofd
Moderator

Griffoendor
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 02-12-2009 11:51:25

The Flying Wands kwamen het veld opgelopen, om even een uurtje te trainen. Ze stapten allemaal op hun bezem, en volgen omhoog. De Wachter ging in het doel, en alle jagers gooide ballen naar hem. De Wachter hield ze allemaal één voor één tegen. Maar toen begon het te onweren, en rende ze met zn alle weer snel naar binnen, naar de Grote Zaal

Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet

isabella
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 07-12-2009 19:24:09

isabella kwam net van de les ze hadt net nieuwe drijfersknupels gekocht en ook nog twee beukers ze hadt net zwerkbalkunde gehat en hadt dus al eerder met haar drijfers knupel en beukers gespeelt ze liet de beukers uit de kist pakte haar knupel en gaf de beukers een harde klap met haar knupel

Chaja
5de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-01-2010 19:37:28

Chaja komt gewoon eens naar het zwerkbalveld gewandeld, als er geen trainingen zijn is het er heerlijk rustig, de perfecte plaats om even alleen te zijn, maar als ze er ongeveer een minuut of tien is begint het opeens keihard te regenen en Chaja vluch terug naar de griffoendortoren

De laatste vijand die overwonnen wordt, is de dood

isabella
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 06-03-2010 13:22:24

isabella had eindelijk eens tijd om te zwerkbalen met haar vrienden en vriendinen ze had de kleiding de snaai de slurk de beukers gekocht in de wegisweg en het zwerkbalveld geresefeerd en ze gingen spelen de bende van zeven won met 500-0 isabella was een hele goede zoeker het team kon niet zonder haar

guffus
1ste jaar

Huffelpuf
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 09-03-2010 17:39:57

guffus komt aan vliegen op zijn bezem
op dat moment ziet hij een zwadderaar die een beuker of guffus af laat komen
guffus pakt zijn knuppel en slaat de beuker terug de jongen pakt zijn staf en de beuker vliegt in brandende stukken uit elkaar de zwaderaar stapt zijn bezem op en vliegt met zijn toverstaf in de aanslag op guffus af guffus die het ziet aankomen
vliegt weg en ontwijkt net en spreuk een vogel die boven hem vliegt valt dood neer naar beneden
de zwadderaar die op dat moment nog 1meter 42 was
begint te kreunen en verandert in bellatrix van deta guffus die het ziet merkt dat bellatrix het niet begrijpt en hij stuurt een lamstraal tegen bellatrix van deta die achter over naar beneden valt proffesor stronk komt aanlopen en schrikt zig een ongeluk
perkamentus haal perkamentus roept ze guffus die naar het kaasteel wil vliegen hoeft niks te doen hij ziet profferos baning en perkamentus
binnen lopen
perkamentus die het ziet pakt zijn staf en op dat moment komen er 2dementors aan die bellatrix de kus geven 1000punten voor huffeluf roept perkamentus

elazpaardengek
2de jaar

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-03-2010 13:46:44

Eindelijk! denkt Ela. Ik heb al zo lang niet gevlogen. Gelukkig was ik vandaag vroeg uit en heb ik amper huiswerk dus kan ik even lekker vliegen. Ze stapt op haar Vuurflits, die ze na heel lang sparen had gekocht, en zette zich af. Haar haren wapperden om haar heen. Ineens scheerde er vlak langs haar hoofd een beuker langs. Ze keek achter zich en zag daar een Zwadderaar, hij grijnsde en zei: 'Zin in een race?' en hij schoot ervandoor. Ela zoefde erachter aan. Gelukkig had ze een snelle bezem, de bezem van de Zwadderaar was een Nimbus 2001. Na een paar seconde had ze hem al ingehaald. De Zwadderaar trok zijn toverstaf en schoot een verlamstraal naar Ela toe, die Ela ontwijkte doormiddel van een salto. 'Haha!' lachtte ze. Ze dook naar beneden en landde gladjes op het veld. Daarna liep ze weer terug naar het kasteel.

Hapofan
Snul

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-05-2010 20:43:01

terwijl er nog 4 andere zwerkballers op het veld zijn en oefenen, kwam Hapofan eraan en vraagt of hij mee mag doen. 'ja hoor dat mag jij'. Hapofan ging op zijn bezem zitten en pakte de slurk. hij gooide naar een medespeler en die gooide terug. Hapofan scoort en zo verkreeg hij een plek in het zwerkbalteam.

toverkracht is macht

harrypotterenzweinstein
Klassenoudste

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 25-05-2010 22:25:39

Harry zat in het publiek te kijken hoe de teams tegenelkaar opnamen. Hij kon helaas niet meedoen want Harry had een gebroken hand. Maar het was al fijn om te mogen kijken naar de fantastische wedstrijd. Het ging er echt lekker fel aan toe! Maar de uitslag winst Harry niet want hij moest even naar de wc en toen was het al afgelopen. Hij liep met een redlijk teleurgesteld gezicht terug naar Zweinstein.

Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus!!

Ik zoek buton 193,231,259,261en 277 Help!!

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4