Award stemmen zijn geteld

Het Zwerkbalveld

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-03-2007

Het Zwerkbalveld

Hier kan iedereen lekker zwerkbalspelen of gewoon lekker rondvliegen voor de lol.

----

Daniëlle komt aan op haar vuurflits, haar vertrouwde bezem waar ze totaal aan gewend was.
Ze liet de snaai lol en na 5 minuten ging ze de snaai zoeken totdat ze achter zich opeens een stem hoorde.
Een paar andere leerlingen wouden een potje zwerkbal spelen.
' Ik vind het goed hoor ' zegt ze terwijl ze naar beneden vliegt.

----------------------------------------

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

Maryke & Flair zusjesYannick

Malinka..Xx
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-04-2007 09:43:19

Malinka komt eindelijk nog een keertje Zwerkballen, wat eigenlijk al best lang geleden was!
Malinka kruipt haar bezem op en gaat eerst wart rondjes vliegen. Dan besluit ze om eens een trukje te doen. Maar ze weet nog niet wat. Malinka weet wel dat ze niet de slechtste is in vliegen en daarom vraagt ze aan de anderen: "Weten jullie nog wat om te vliegen..? Iets speciaals ofzoo..?"
Malinka wacht op antwoord..

THE RISING SUN WILL ALWAYS SPEAK YOUR NAME!

SVP Strider
Klassenoudste

Zwadderich
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 30-04-2007 20:01:30

SVP Strider slentert he zwerkbalveld op met zijn oude Komeet 260 die vliegt niet fantastisch maar dat vindt hij niet belangrijk.
Hij stapt op zijn bezem en vliegt een rondje als ontspanning met al dat huiswerk.Hij kijkt wat rond tot...
BANG!!!!
Een beuker raakt zijn bezem en SVP Strider gaat naar beneden...
BOEF!!!
Weer raakt de beuker hem maar nu land hij rustig op de grond.
Genoeg gevlogen voor vandaag denkt hij en hij gaat terug richting Zweinstein.

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Faunaat: Hippogrief
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 01-05-2007 16:16:00

Met haar Vuurflits op haar schouder, komt Maryke het Zwerkbalveld opgelopen. Ze stapt op haar bezem en vliegt de lucht in. Er zijn best veel mensen ziet ze, maar ze heeft vandaag niet zo'n zin in partijtjes spelen. Daarom racet ze wat in haar eentje rond om de snelheid van haar bezem te testen.

Distance between two hearts is not an obstacle;
Rather a great reminder of just how strong true love can be.

Daan & Flair zusjes Papa Nickje Bram
Kaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes
SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-10-2007 14:14:08

Daniëlle komt aangevlogen op haar nieuwe bezem met een zwerm bijen achter zich aan.
" HELP, HELP " schreeuwt ze terwijl ze zo snel mogelijk probeert te gaan op haar nieuwe bezem.
Daniëlle die achterom keek zag dat de bijen steeds dichterbij kwamen.
" Verrote vervloekte bijen " mompelde ze.

There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go.

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-10-2007 14:32:54

Maryke kijkt verbaasd om als ze iemand om hulp hoort schreeuwen.
'Waar heeft zij nou weer last van,' mompelt ze zodra ze ziet dat het Danielle is die schreeuwt.
Nieuwsgierig vliegt ze wat dichterbij, maar als ze de zwerm bijen in zicht krijgt, vliegt ze vlug weer weg.
Zodra ze op veilige afstand is, barst ze in lachen uit.
'Daantje toch!' roept ze gierend van het lachen naar haar zus. 'Hoe heb je die bijen zo kwaad gekregen?'

SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-10-2007 15:07:02

Daniëlle die druk aan het vliegen was keek opzei toen ze iemand hoorde schreeuwen.
' Weet ik veel ' riep ze terug richting Maryke.
' Als jij met bijen kan praten gebruik dan je gaven, want ik wil niet lastiggevallen worden door die verrotte beesten ' schreeuwde ze.
Snel vloog ze de andere kant op over het veld.

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 29-10-2007 22:22:54

'Jaja, je weet het heus wel!' roept Maryke lachend terug naar Danielle. 'Vertel het eerst maar eens, daarna zal ik wel in overweging nemen of ik je ga helpen of niet!'
Ze grijnst en kijkt toe hoe Danielle weer langs stuift. 'Wacht nog maar even met vertellen, ik wil wel eens zien hoe die bijtjes je te pakken gaan nemen zodra ze je ingehaald hebben.'

SUUZ

Verloofd met Rory hihi

ayfc
Snul

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 27-11-2007 20:08:25

Ayfc stapt op zijn bezem en hij vloog door de lucht... hij was boos op iemand , hij ging naar boven en keihard tot aan de grond naar benden hij remde af en . ging zijn bezem weer terug zetten en ging op de zweinsveld blijven zitten...
Tot dat iemand eraan kwam en zei "hey moet het nou hier ga ergens anders zitten"...

ik ben een goeie vlieger, ik kan onwijs goed vliegen...
ik heb 2 bezem`s namlijk een vuurflits en nimus 2001...

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-01-2009 13:57:02

Lachend kijkt Maryke toe hoe Daantje rare capriolen uithaalt om de bijen te ontwijken.
'Goed, ik zal je maar eens helpen,' zegt ze als ze genoeg gelachen heeft. Ze zwaait met haar toverstok en spreekt een waanzichtspreuk over de bijen uit. Ze vliegen allemaal een andere kant op, zodat Daantje van ze verlost is.
Grijnzend vliegt Maryke naar Daantje toe.
'Wat had je met die bijen uitgehaald?'

SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-01-2009 14:09:07

Daniëlle begint wat rustiger te vliegen als ze merkt dat de bijen de andere kant op zijn gevlogen.
Ze lachte naar haar zus,' Dankje, dat vond ik nou eens aardig van je' riep ze naar Maryke die aan kwam vliegen.
'Ik heb helemaal niks met die bijen gedaan, maar nu heb ik wel een idee voor de zwerkbaltraining, gewoon bijen achter iedereen aan laten vliegen, daar ga je namelijk wel sneller van vliegen!'

maryke
Klopgeest

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 19-01-2009 00:17:55

'Je bent zeker tegen hun woning aangevlogen ofzo, dat zou echt zo'n actie voor jou zijn,' zegt Maryke lachend. 'En ja, soms kan ik nog wel eens aardig zijn hoor.'
Ze grinnikt en kijkt naar Daantje.
'Dat zou inderdaad een idee zijn, maar het prikgehalte vind ik persoonlijk wat te hoog,' zegt ze serieus. 'Wat mij betreft dus afgekeurd, want ik hoef niet onder de bijenbulten te zitten.'

SUUZ

Verloofd met Rory hihi

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-01-2009 22:32:26

Maaike liep het veld op en stapte op haar bezem. Aangezien ze niet zo'n zin had in een praatje, ontweek ze de andere aanwezigen en begon wat vliegtechnieken te oefenen.

Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es!

Claim are
Minister van Toverkunst

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 24-01-2009 16:30:17

'Nee ik ben niet tegen hun woning aan gevlogen, ik deed deze keer echt helemaal niets verkeerd. Ze zaten opeens achter me aan, maar volgens mij vond jij het gewoon een geslaagde actie om mij zo te zien weg te vliegen voor die bijen.'
Ze zuchtte,'Ja maar we kunnen die bijen wel vervloeken, dat ze niet meer kunnen prikken, dan weten alleen wij dat, en dan vliegen de andere nog net zo hard weg!'
Daniëlle grinnikt in zichzelf,'Wat mij betreft is het als ze niet kunnen prikken, goed gekeurd.'

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-02-2009 00:26:59

Ze liep met haar nieuwe bezem en berschermingssetje naar het zwerkbalveld. Ze zou vandaag extra lessen volgen om haar bezem goed te kunnen beheersen als ze niet al haar handen vrij had tijdens het zwerkballen.

Ze was jager, maar ze voelde zich niet echt veilig als ze de slurk vast heeft en er beukers en tegenstanders rond haar heen aan het racen waren.

Ze keek zoekend in het rond terwijl ze haar beschermers iets strakker probeerde te doen, de spullen waren namelijk iets te groot, of zij gewoon iets te klein

Minder online door schoolprojecten en tentames :(

Yay in de mei vakantie weer naar 'huis'

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-02-2009 13:00:08

'Hoi Amy!' Riep Maaike blij en ze maakte een duikvlucht. Vlak voor Amy sprong ze van haar bezem en landde ze met een luide bonk bovenop Amy.
Ze krabbelde weer overeind. 'Oeps, gaat het?' Vroeg ze lachend en ze trok Amy weer overeind.
Ze keek Amy aan terwijl ze haar vuurflits weer oppakte en deze even bekeek. 'Hmm geen schade zo te zien.'

Mais loin là-bas, Quelque part dans le ciel, Une voix m'appelle, N'oublis pas qui tu es!

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-02-2009 15:55:23

'Oef nee ik ben nog heel geloof ik' lachte ze wanneer ze overeind getrokken word.

'ook aan het oefenen zie ik?

Ze bond haar zwerkbal laarsjes goed vast en beklom haar bezem. Ze zette hard af en schoot de lucht in. 'Maaike kan je een slurk hierheen gooien?'

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-02-2009 19:15:05

Maaike glimlachte en sprong ook op haar bezem, waarna ze opsteeg en Amy achterna vloog. Onder haar arm had ze de slurk.
'Is goed.' Riep ze naar Amy en ze steeg nog iets hoger. Toen ze dichtbij genoeg was riep ze: 'Komt ie!'
Ze wierp de slurk hard richting Amy.

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 17-02-2009 19:22:11

'Niet zo hard!' schreeuwde ze terwijl ze met moeite probeerde de slurk te vangen en met de andere hand de bezem in de lucht te houden.

Ze deed de slurk onder haar arm en vloog omhoog en probeerde vanaf een verre afstand de slurk door 1 van de ringen te werpen, maar dat ging niet helemaal zoals ze gehoopt had.

Maaike
Hoofdmonitor

Griffoendor
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 18-02-2009 13:01:38

'Amy!' riep Maaike vrolijk terwijl ze Amy inhaalde. 'Weet je,' zei ze uiteindelijk oen ze naast haar vloog, 'de slurk heeft een Houvastbezwering. Dus je hoeft niet bang te zijn dat hij snel zal vallen.' Ze lachte terwijl ze de slurk onderschepte en terug gaf aan Amy. 'Oh, en probeer in plaats van recht voor de doelringen, schuin voor de doelringen te vliegen en dan te gooien. Dan heb je meer bewegingsvrijheid voor je arm en kun je harder gooien.' Ze lachte opnieuw. 'Heb ik ooit geleerd van een vriend, en het werkt echt.'

Amy Perkamentus
Schoolhoofd

Ravenklauw
Offline!
Direct naar het bericht Gepost op 20-02-2009 01:23:05

'Hoe kan een heks met dreuzelouders toch zoveel talent hebben voor zwerkbal!' ze probeerde het 'Hey ja, dit gaat erg gemakkelijk, snap niet waar ik nu al die tijd zo bang voor was!'

'Ga je zo mee, chocolade melk drinken?'

Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4