Award stemmen zijn geteld
Nickname spel
|
Claim are Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 7.333 Offline! |
Nickname spelVerzin een nickname voor je bovenposter en vul dit lijstje in:Naam: Leeftijd: Lievelingsdier(en): Leukste HP-personage: --- Naam: Daniëlle Leeftijd: 13 Lievelingsdier(en): Hond Leukste HP-personage: Sirius Zwarts ---------------------------------------- ![]() There are things that we don't want to happen but have to accept, things we don't want to know but have to learn, and people we can't live without but have to let go. Maryke & Flair zusjes Yannick ![]() |
|
Freestylehonor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 550 Offline! |
Jahonser (Jasper, Hond, Serverus) Naam: Yvette Leeftijd: 17 Lievelingsdier: Hond, Kat Favo HP personage: Ron Wemel ---------------------------------------- ![]() Saar Suuz![]() In de hele wereld is er niemand zoals ik! God glimlachte toen ik geboren werd Nieuwe filmpjes online dus snel kijken!!! |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
KovenWemel Naam: Sanne Leeftijd: 13 Lievelingsdier(en): Kat Leukste HP-personage: Draco(L) ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.110 Offline! |
Sa_Dracat Naam: Elise Leeftijd: 19 Lievelingsdier(en): Kat Leukste HP-personage: Luna Lovegood ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
prof. sneep Snul Zwadderich Posts: 21 Offline! |
twinkle star naam:Florian leeftijd:11 lievelings dier arkietleukste HP personage(s):Lucius Malfoy,Draco Malfoy,proffesor sneep ---------------------------------------- ![]() |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Draco Flokiet ![]() Naam: dragon Leeftijd: 15 Jaartjes jong :) Lievelings dier: Haai, hond, poes Leukste HP-personage: Lord Voldemort. ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
haha, hier komt een hele originele SharkLord :D Go, hoe zou ik daar dan toch weer op gekomen zijn ![]() Nouja, ![]() Naam:Jasper Leeftijd: Ook 15 jaar Lievelingsdier: Hond Favoriete Personage: Bellatrix van Detta ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
elazpaardengek 2de jaar Griffoendor Posts: 71 Offline! |
Uhmmmm.... Wat dacht je van Jaspatrix?? *inspiratieloos *Naam: Ela Leeftijd: 15 Lievelingsdier(en): Paarden, ezels, honden, katten, konijnen en ga zo nog maar 3 kwartier verder. Dieren waar ik NIET van hou: Spinnen en andere kruip en vliegbeestjes Leukste HP-personage: Uhmmmm.... *denkt diep na* Dan ga ik voor Fred&George Wemel ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Tara 2de jaar Griffoendor Posts: 65 Offline! |
Ela Beastly (combinatie van Weasly en Beast, omdat je zo van dieren houdt) Naam: Tara Leeftijd: 13 Lievelingsdier: Giraf Lievelings personage: Tops ---------------------------------------- ![]() Een droom is nog geen werklijkheid, maar dat kan je er wel van maken |
|
|
cliavark 6de jaar Zwadderich Posts: 191 Offline! |
Nymphadtara is een leuke naam denk ik. Naam: clia Leeftijd: 16 Lievelingsdier(en): hond, dolfijn Leukste HP-personage: alle slechteriken ---------------------------------------- ![]() Ik hou van: High school musical Het Huis Anubis Harry Potter Spoed Komedies Buttonmarkt bekijken en kopen maar. Zwadderich: rules: the best, I LOVE IT |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Cleshofidus Komt voort uit: Cl (uit Naam) es (uit leeftijd) ho (hond) fi (dolfijn) dus (Malfidus) Naam: Martijn Leeftijd: 18 Lievelingsdier(en): Slang, Hagedissen Leukste HP-personage: Lucius Malfidus ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
cousity Klassenoudste Ravenklauw Posts: 368 Offline! |
Mallumar MALfidus LUcius MARtijn, klinkt wel goed vindk Namm: Yannick leeftijd: 17 lievelingsdier: wolf/schorpioen/lama favoriete character in HP: Hagrid ---------------------------------------- ![]() I may devour the 5 continents, and swallow the three seas. But a body with neither wings, nor hands, nor feet, is powerless against the sky. I am the world serpent. Jormungand is my name. Daniëlle ![]() |
|
|
hermelien3333 Hoofdmonitor Huffelpuf Posts: 522 Faunaat: Meermens Offline! |
Yanrid =) Naam: Laura Leeftijd: 10 Lievelingsdier(en): Vis, poes Leukste HP-personage: Hermelien en Ginny ---------------------------------------- ![]() |
|
|
supernijntje Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.137 Faunaat: Meermens Offline! |
Ranoesny ![]() Naam: Nena Leeftijd: 15 Lievelingsdier(en): Adelaar Leukste HP-personage: Zwamdrift ---------------------------------------- She walks in beauty, like the night... |
|
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.110 Offline! |
Quote van supernijntje: Netiaar Zwamdade Naam: Elise Leeftijd: 20 Lievelingsdier: Cat Leukste HP Personage: Luna Lovegood ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Elutwincat Naam: Sanne Leeftijd: 14 Lievelingsdier: Katachtige Leukste HP Personage: Draco ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Serany Naam: Liza Vilijn (Ik ga niet met echte naam geven *Evil lach*) Leeftijd: 21 Lievelingsdier(en): Slang, Zwarte wolf Leukste HP-personage: Bellatrix ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Bellatrix Vilijn Naam: Amy Hanne Happiness (vroeger Anne Hanne Broom) Leeftijd: 15 Lievelingsdier(en): Wolf Leukste HP-personage: Sirius Zwarts ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
hmm, effe denke, LittleDevilWolf (volgens mij is er echt een duiveltj in jou verscholen (positief natuurlijk) Naam: Jona Leeftijd: 14 jaar Lievelingsdier(en): verschillende, katachtige, paarden,.... Leukste HP-personage: das moeilijk kieze... Hagrid staat wel ergens vanboven. ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
JonRid Geen idee waarom, ben nogal inspiratieloos... Naam: Faile Leeftijd: 22 jaar Lievelingsdier(en): Kat Leukste HP-personage: Severus Snape & Draco Malfoy ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
Tryferos 4de jaar Ravenklauw Posts: 101 Offline! |
Fasema Fa (Faile) se (Severus) ma (Malfidus) Naam: Tryferos Leeftijd: 15 jaar Lievelingsdier(en): Lynx Leukste HP-personage: Luna ---------------------------------------- ![]() I'm just how I am, and that is magical. |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7

Yannick 

arkiet