Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Red Hot Chili Peppers
|
Soewz Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 5.252 Offline! |
Red Hot Chili Pepperswat vinden jullie van de rhcp?vinden jullie hun muziek mooi? of vind je dat het te oude muziek van te oude mensen is? geef hier je mening! ---------------------------------------- He smiles when she’s not looking She daydreams when he’s not there It won’t be long ‘til they discover Ron and Hermione love each other Marijke Yrla Lieve Joey![]() |
|
James Rune 5de jaar Huffelpuf Posts: 165 Offline! |
Schandalig dat dit topic op pagina 4 staat ![]() The Red Hot Chili Peppers is namelijk de grootste band ooit =p Voor mij ook zeker in de top drie. Ze zijn allevier ook mijn grootste idolen, vooral Michael Balzary (beter bekend als Flea) en John Frusciante. ---------------------------------------- |
|
|
dragon Schoolhoofd Ravenklauw Posts: 1.005 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Oooh my godd!! Voor alle fans van de RHCP, ik heb goed nieuws!!! De drummer, Chad Smith, heeft gezegt dat ze in Oktober weer bij elkaar komen en er dan een einde komt aan de 2-jarig durende pauze!! Ik hoop dat ze in 2010 weer in Nederland komen!! Love the RHCP!! ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- ![]() I'm not afraid to take a stand Everybody come take my hand We'll walk this road together, through the storm. |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
ik ken alleen dani california, maar ik vind dat niet echt een supergoed nummer. ---------------------------------------- ![]() |
|
Navigatie:
1 - 2

Marijke
Lieve Joey