Award stemmen zijn geteld
hp kiezen
|
turnsterretje Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 5.216 Offline! |
hp kiezenoke, we hebben al gewoon kiezen, nu dus ook kiezen dat uitsluitend met hp (of hpt) te maken heeft.In dit spel worden er telkens twee mogelijkheden gegeven waaruit je moet kiezen. Natuurlijk moeten die mogelijkheden met HP te maken hebben. Als je reageert moet je aangeven wat je kiest en waarom je datgene kiest. Bijvoorbeeld degene voor mij postte: Omber of Perkamentus Dan ben ik en ik zeg: Perkamentus, omdat Perkamentus mijn favoriete leraar is en het beste schoolhoofd. gesniept gesnapt gesnopen?? transfiguratie of toverdranken??---------------------------------------- ![]() Als je moedig blijft proberen maar geen enkel doel bereikt, kun je altijd nog iets leren, ja niks is wat het lijkt... spyro ![]() noek ![]() |
|
xFallxApartx Snul Zwadderich Posts: 32 Offline! |
Part 2, ik gun Harry wel het leven x'D. Omber of Bellatrix? ---------------------------------------- Ron: Don't talk to me. Hermione: Why not? Ron: Because I want to fix that in my memory forever… Ron (his eyes closed): Draco Malfoy, the amazing bouncing ferret... |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Bellatrix natuurlijk. Sirius of Remus Edit Mouse: Zou je je even aan de 5 poster regel willen houden op het spelletjes forum. ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Euhm moeilijke... Remus Remus of Bill Wemel ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Remus, ik vind bill maar een vaag typ. ![]() Films of de boeken? ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Boeken, daar kan je je eigen beeld bij creëren. Onzichtbaarheidsmantel of een tijverdrijver? ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
Onzichtbaarheidsmantel, is gemaan handig om vanalles af te luisteren enz. => Ballatrix of Lucius malfidus? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
Bellatrix. Ik vind Lucius niet echt zo'n leuk personage. Dobby of knijster---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
dobby omdat hij vriendelijker was. smekkies in alle smaken of chocokikkers? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Chocokikkers, daar zitten van die leuke plaatjes bij en het is chocolade :D Draco Malfidus of Benno Zabini ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Draco Malfidus Ik ben echt wel fan van hem. Hij is zo lekker evil, maar toch best zielig. Bevalt me wel ![]() Korzel of Kwast? ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
cliavark 6de jaar Zwadderich Posts: 191 Offline! |
Kwast is mooier. de geheime kamer of de steen der wijzen? ---------------------------------------- ![]() Ik hou van: High school musical Het Huis Anubis Harry Potter Spoed Komedies Buttonmarkt bekijken en kopen maar. Zwadderich: rules: the best, I LOVE IT |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Geheime kamer is leuker : )) Voldemort of Marten Vilijn off: Ik weet ze zijn één en de zelfde, maar hoe wil jij hem liever noemen? ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6

transfiguratie of toverdranken??