Award stemmen zijn geteld
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
Het zijn magische uren op HarryPotterTimes! Profiteer er nu van!
1 onderwerp, 5 dingen
|
krikri Afdelingsspook Webmaster Afstammeling van Mundungus Ravenklauw Posts: 8.588 Offline! |
1 onderwerp, 5 dingenVoor de nieuwkomers even nog wat uitleg:Je bovenposter geeft een onderwerp, jij noemt dan 5 dingen op die hiermee te maken hebben. vb: Harry Potter - 6 boeken - 4 films - J.K. Rowling - deze site - toveren onderwerp voor mijn onderposter : phoenix ---------------------------------------- ![]() XxX Sjoerdje XxXmaryke=clothing matie,carolien=going out matie,kathleen=superfriend! Expect nothing so you won't get disappointed! It doesn't make any difference what I say, If you aren't really listening! |
|
arnor Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 684 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Severus Sneep -Gemeen -Cool -Machtig -Haakneus -Zwarte Kunsten ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Zegevlier Klassenoudste Griffoendor Posts: 401 Offline! |
Omdat Arnor er niets bij zet... ---> Dorothea Omber - Roos - Kattig - Stom - Secreataris-Generaal - Ministerie van toverkunst ---> Abba ---------------------------------------- Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
ABBA - Twee vrouwen - TWee mannen - Bekend - Muziek - Dancing Queen:) -> School ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
School: - rapport - examens - leerkrachten - leerlingen - lessen ![]() => rubber ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
rubber: - Polymeen - latex - Braziliaanse rubberboom - autobanden - gom Dementor---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
>Duister >Dood >Askaban >Zwart >Cape Next: Ikzelf. ![]() ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Elise Schouwer Huffelpuf Posts: 2.110 Offline! |
Ikzelf als in jou of ikzelf als in ikzelf? Nou ja, pak die laatste wel ![]() Nou,, ikzelf dus: - Vaag - Dromerig - Fantasierijk - Creatief - Afwachtend En dan.... Muziek ---------------------------------------- Ik kijk, heel vluchtig Stralende ogen, duizenden sterren Duisternis, de sterren geven mij licht ze geven mij leven liefde, sterren Ster, je bent altijd weg maar nooit kwijt kwijt maar niet verloren verloren, maar niet altijd Verloren, de sterren wijzen de weg overal weer heen ... |
|
|
bellatrixje Schouwer Zwadderich Posts: 1.735 Offline! |
Muziek * Ontspannend * Leuk ![]() * Heeeel veel verschillende stylen * Kan iemand zonder? ![]() * iPod Next: Regen (ja het regent hier -.- woepie) ---------------------------------------- ![]() Wel eens een normaal mens ontmoet? En...beviel het? ![]() Hoeveel calorieën is neuspeuteren eigenlijk? Zandje ![]() |
|
|
Regen -nat -koud -goed voor de planten -niet goed voor het humeur -een excuus voor op de pc te gaan ![]() Michael Jackson---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
JasperPotter Schoolhoofd Moderator Griffoendor Posts: 1.092 Faunaat: Hippogrief Offline! |
- King of Pop - Thriller - Videoclips (Jaaa, hij had altijd lange videoclips) - 25/6/09 (toen was ie overleden) - This is It, zijn concerten die hij zou geven als hij niet dood was Voor de volgende: Sport ---------------------------------------- ![]() Ik kan hier een heel verhaal neerzetten maar dat doe ik niet ![]() |
|
|
Amy Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 609 Faunaat: Sfinx Offline! |
sport: - conditie - beweging - ontspanning - dansen - fietsen uil![]() ---------------------------------------- ![]() Geluk kan je niet kopen geluk kan je wel geven klik hier om hpt-familie van me te worden. klik hier voor meer info over een suppersite! |
|
|
Uil: >Post >Via de lucht >Contacten >Schrijven >Familie >> Computermuis. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
cliavark 6de jaar Zwadderich Posts: 191 Offline! |
Een computermuis. - laser - rood - scroll - linkermuisknop - rechtermuisknop Next: dvdhoesje ---------------------------------------- ![]() Ik hou van: High school musical Het Huis Anubis Harry Potter Spoed Komedies Buttonmarkt bekijken en kopen maar. Zwadderich: rules: the best, I LOVE IT |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
dvdhoezsje: - plastiek - film - verhaal - acteurs - dvd zelf ![]() => een klok ---------------------------------------- ![]() |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
-uur -minuut -seconde -wijzers -tiktak portugal ---------------------------------------- ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Portugal - vakantie - Land - Buitenland - Spanje - Buurmeisje (is er ooit eens naar toe gegaan) -> Baby ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
Baby: -Klein -Slapen -Melk -Geboorte -Wenen volgende: Thee ---------------------------------------- ![]() ...Light may be useful if there's darkness... ...It's all about blood... |
|
|
Thee: - Zakje - Kaneel - Heet water - Kopje - Warm > Optreden ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Optreden: - Zenuwen - Microfoon - Talent - Podium - Publiek Harry Potter Times ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Harry Potter Times: -forum -RPG -Duelleren -Harry Potter -Meetings Kauwgom---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9

Sjoerdje 

Dementor