Award stemmen zijn geteld
Hot or Not - 3
|
maryke Klopgeest Ravenklauw Posts: 12.006 Offline! |
Hot or Not - 3is wat je bovenposter zegt hot or not:Laatste: grote vakantie!! Hot natuurlijk ![]() op vakantie gaan---------------------------------------- ![]() Distance between two hearts is not an obstacle; Rather a great reminder of just how strong true love can be. Daan & Flair zusjes Papa Nickje BramKaatje & Caro Vlaamse vriendinnetjes ![]() ![]() Verloofd met Rory hihi |
|
cliavark 6de jaar Zwadderich Posts: 191 Offline! |
Hot, danser in een sexy pakje. --> quizen ---------------------------------------- ![]() Ik hou van: High school musical Het Huis Anubis Harry Potter Spoed Komedies Buttonmarkt bekijken en kopen maar. Zwadderich: rules: the best, I LOVE IT |
|
|
Ginnygirl Klassenoudste Huffelpuf Posts: 270 Offline! |
valt te zien, ma zolang de sfeer gezellig is.... toch wel HOT, maar niet van da saai gedoe ofzo hé => slapen ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
akinna 7de jaar Ravenklauw Posts: 247 Offline! |
ligt eraan of ik moe ben of niet maar in de meeste gevallen toch wel hot. gaan shoppen ---------------------------------------- ![]() |
|
|
hermelienfan!! Minister van Toverkunst Zwadderich Posts: 6.534 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Als ik geld heb om te shoppen, dan is het natuurlijk altijd gezellig. Zeker als je met vrienden/vriendinnen gaat shoppen en al helemaal als het in Rotterdam is, dus wat mij betreft is het HOT. Next: Uitslapen? ---------------------------------------- ![]() Niets is mooier Dan de liefde die de storm des levens heeft doorstaan Het HPT-verhaal: update 3 nieuwe stukjes! (L) Davey:) |
|
|
MyZand Schoolhoofd Zwadderich Posts: 1.373 Faunaat: Meermens Offline! |
Uitslapen is zeker hot ^^ Alleen heb ik het stommen dat ik niet kán uitslapen..Het lukt niet. Als ik wakker ben ben ik wakker. En dat is meestal rond 7uur. ![]() > Dat een lid van hpt bij je komt slapen/logeren. ---------------------------------------- ![]() Let the sun shine in my life I'll need it ![]() |
|
|
Faile Schouwer Administrator Afstammeling van Mundungus Zwadderich Posts: 2.575 Faunaat: Feniks Offline! |
Hmm Hot als Rahvin mag blijven slapen ![]() Next: Samen met mij naar een voetbalwedstrijd gaan :D ---------------------------------------- ![]() Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today Draco dormiens numquam titillandus XxX~Rahvin~XxX |
|
|
Voldie Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 533 Offline! |
Nee... Not, want ik hou niet van voetbal.. ![]() Boswandeling( Enne... Nee, dan bedoel ik niet dat alcoholische drankje![]() )---------------------------------------- ![]() |
|
|
Mouse Minister van Toverkunst Administrator Zwadderich Posts: 3.512 Faunaat: Alf Offline! |
Not, een bos is wel fijn maar om er in te wandelen, nee sorry dat trekt me niet zo (A) Next: Vriezers die kapot gaan op je werk waardoor je meer betaalt krijgt omdat je langer werkt. ---------------------------------------- LEER TELLEN.... 1, 2, 3, 4, 5.... EN DAN POSTEN. Flairity ![]() |
|
|
em-ma12 2de jaar Griffoendor Posts: 62 Offline! |
hot ! j krijgt meer betaald maar moet natuurlijk ook meer werken..Maar aangezien ik de laatste tijd amper uren maak kan ik het wel gebruiken ! Pof rijst (je weet wel, die snoepjes in heel veel kleuren ) ---------------------------------------- ![]() wijsheid zonder grens is ieders liefste wens. |
|
|
Aiedail Hoofdmonitor Griffoendor Posts: 701 Faunaat: Hippogrief Offline! |
Not, ze zijn mij te... pof? ![]() Ian Somerhalder :) ---------------------------------------- ![]() IŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| |ŻŻŻThings ŻŻ| |ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ| .__|ŻŻŻ|___Ż/_,, I__Evil_____| |___________| |_ Express_ ||_ ||__________| OOŻŻŻŻ OO ŻŻ OO°ŻŻŻ°OOŻŻŻOOݰ°OOŻŻ°OO°ŻŻŻ°OO |
|
|
LiSanneCullen Hoofdmonitor Ravenklauw Posts: 568 Faunaat: Hippogrief Offline! |
HOT!!! Hij is echt heel knap. Ik ben zo'n fan van hem :) chocola---------------------------------------- ![]() What nobody, nobody knows... |
|
|
Flairity Minister van Toverkunst Ravenklauw Posts: 3.578 Faunaat: Feniks Offline! |
HOT natuurlijk!! Chocola is het lekkerste voedsel dat er is, jammer dat het niet afslankt... Carice van Houten---------------------------------------- ~Words should be weighted not counted. Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3Sterre liefste Dinnetje ![]() Mouse![]() |
|
|
AnnaMalfoy Dreuzel Zwadderich Posts: 15 Offline! |
Carice van Houten= Hot!! Zij is een van de weinige Nederlandse actrices die is doorgebroken in hollywood!! Deegballen, hot or not?![]() ---------------------------------------- ![]() blablablablabla |
|
|
AvadaKedavra 1ste jaar Zwadderich Posts: 55 Offline! |
not ![]() een gitaar---------------------------------------- ![]() Save a broom, ride a Slytherin. and i'm so f****** orginal for using this quote ![]() Draco dormiens numquam titillandus |
|
|
Ginny_ Snul Griffoendor Posts: 35 Offline! |
Hot! Next: het woord 'hoi' ---------------------------------------- ![]() The best thing you'll ever learn is just to love and be loved in return. |
|
|
misero 2de jaar Zwadderich Posts: 63 Offline! |
hot drum---------------------------------------- ![]() what's behind my eyes I will protect with my life |
|
|
lunaforever Klassenoudste Huffelpuf Posts: 251 Offline! |
Not frietje speciaal? ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Liza Vilijn Hoofdmonitor Zwadderich Posts: 506 Faunaat: Draak Offline! |
Een Not Filmster worden met de ranzigste regisseur die er is ---------------------------------------- ![]() Je onderschrift beantwoordde niet aan de regels en werd door een crewlid verwijderd! |
|
|
lunaforever Klassenoudste Huffelpuf Posts: 251 Offline! |
Not Een avondje uit met Ron wemel ![]() ---------------------------------------- ![]() |
|
|
Tryferos 4de jaar Ravenklauw Posts: 101 Offline! |
absoluut HOT een beschuitje eten met Emma WAtson ---------------------------------------- ![]() I'm just how I am, and that is magical. |
|
Navigatie:
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16

op vakantie gaan
Daan & Flair zusjes 

) 

Daantje & Maryke zusjes.. Papa Nick<3